PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dehillies



Dehillies
30-06-14, 23:09
Volgend jaar april/mei gaan wij met onze twee zonen (dan beide 8 jaar) op vakantie naar Florida.
Wel al wat eerdere verre reizen met onze kids gemaakt, maar nu gaan we voor de eerste keer naar Amerika, Florida.
En als ik het zo lees op dit forum is de kans groot dat we verslaafd kunnen raken aan Florida :-)
Tickets zijn inmiddels geboekt. We hebben retour A'dam - Miami. Nu al lekker aan het inlezen om straks een leuke route te kunnen maken.
In Australië hebben we veelal overnacht in cabins op mooie cabinparken, maar deze ben ik buiten KOA niet zo veel tegen gekomen.
Globaal is de route Miami, Florida Keys, Everglades, Fort Meyer, Naples, Clearwater Beach, Orlando, Fort Lauderdale, Miami.
Voor tips hou ik me uiteraard aanbevolen.

Moolenschotjes
01-07-14, 13:03
Leuk vooruitzicht hebben jullie.
Jullie gaan het vast fantastisch vinden.
Erg handig is het om alvast wat reisverslagen te lezen.

Jullie voorlopige planning is om op drie plaatsen te verblijven langs de Golf van Mexico (Ft Myer - Naples - Clearwater Beach).
Op zich is reizen voor kids vrij vermoeiend en zeker omdat ze moeten wennen aan de veranderingen (omgeving/kamers/bedden etc).
Een leuke mogelijkheid is om een villa te huren voor 6 dagen in de omgeving van Ft Myers en van daar uit de Golf te ontdekken.

De reis vanuit Miami naar de Keys is een behoorlijke afstand en neemt wat uurtjes in beslag. Neem deze ook want de omgeving is prachtig.
2-3 dagen op de keys is voldoende om een goede indruk te kijken. Stop onderweg zeker bij Islamorada Beach Cafe.
Het is daar prachtig - zie onze stop vorig jaar om een indruk te krijgen: http://florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/islamorada-key-west.html


Veel plezier met plannen en de voorbereidingen.
Jullie gaan hier voldoende informatie vinden voor jullie vakantie.

Dehillies
01-07-14, 21:08
Bedankt voor je reactie en tips. Gaan we zeker meenemen in onze planning. Ik heb op je blog gekeken en het ziet er super uit.
Jullie mogen alweer bijna gaan, heerlijk. Fijne vakantie en ik zal je blog volgen.

Moolenschotjes
01-07-14, 23:01
Dank je wel en jullie veel plezier met het plannen en lezen van al die informatie hier ;)

Esther2013
01-07-14, 23:14
Welkom op het forum!
Wij zijn vorig jaar met onze kids van toen 7 en 9 vanaf Miami 10 dgn in een villa in Kissimmee verbleven en daarna 10 dgn via North Redington (vlakbij St Petersburg) via Sanibel uiteindelijk nog 4 nachten op Key Largo terug naar Miami gereden. Vanuit Key Largo in een dag op en neer naar Key West.
Airboattour in de Everglades vinden je jongens vast super cool!
je kunt e.a. nalezen op onze blog 2013, dit jaar gaan we 3 wkn naar Bradenton aan de Gulfcoast, blog 2014.
succes met de voorpret!