PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: FuzzySkittle



FuzzySkittle
24-06-14, 17:25
Hallo allemaal,

Ik ben Rene 32 jaar uit Nieuw-Vennep en samen met mijn meisje Lianne hebben we het "virus" te pakken. Het was een droom van ons om samen naar Amerika op vakantie te gaan. In 2009 waren we stiekem een beetje aan het kijken voor een reisje maar tegelijkertijd wilde we graag samenwonen en waren we op zoek naar een koopwoning dus de Amerikaplannen gingen in de ijskast..
In 2012 (ruim 2 jaar samenwonend inmiddels) hebben we de knoop doorgehakt.... we gaan naar Amerika en wel naar Orlando Florida... Onze droom zou uitkomen maar budgettair gezien kon het niet te gek. Met arke 12 dagen in de International Palms resort aan de International Drive...........
Wat een vakantie!!!!!!!! Eerste dagen lekker met de Ihop en halverwege een auto gehuurd;
-Outlets
-Walmart
-Universal (studio en Islands)
-Florida Mall
-Old town
-St Augustine
-Daytona (speedway en beach)

Een te korte maar fantastische ervaring en besmet:o

Nu is het juni 2014 en de tweede trip is geboekt!!!!!!
19 dagen met als thuisbasis Davenport, we vertrekken 23 augustus en kunnen niet wachtten tot het zover is.
Een aantal dingen wil ik nog heel graag doen en zien bijv:
-American Football wedstrijd zien (mag ook college)
-Autorace/Speedway bezoeken
-Walt disney want daar waren we niet aan toe gekomen


In 2012 had ik nog geen notie van dit forum maar de afgelopen weken heb ik al veel (uren) leesplezier gehad dus dank daarvoor!!

aggie
24-06-14, 21:04
Welkom op dit informatieve forum! Het enthousiasme straalt van je bericht af, dus het Florida-virus heeft ook bij jullie toe geslagen :rolleyes:
Jullie gaan al snel, de plannen zijn gesmeed, dus nu aftellen en lekker veel lezen over Florida. Geniet van de voorpret!

Cindy1969
24-06-14, 21:09
Welkom op het forum! Mijn liefde voor Florida is ook in 2012 begonnen, in maart geloof ik. Ook in International Palms.
Inmiddels 3 keer geweest, liefde voor Florida!
Veel plezier met de voorpret!

S@skia
25-06-14, 08:14
Hey leuk nog iemand die het te pakken heeft. Je bent hier op het juiste adres want we hebben het allemaal dus het valt niet op ;). Heel veel plezier met de voorbereidingen!!

Iris1990
27-06-14, 22:00
Welkom op het forum! Hier vind je alleen maar verslaafde Florida-gangers!
Het aftellen is al begonnen leuk hoor! Succes met de laatste voorbereidingen!

Moolenschotjes
01-07-14, 13:07
Welkom tussen de Florida verslaafden.
Van dit vakantie virus kom je heel moeilijk vanaf :cool:

Je gaat hier veel informatie vinden om je droom vakantie te beleven.
Wij hebben vorig en voor dit jaar een RoadBook samengesteld wat je kunt downloaden.

Wellicht staan er leuke tips in voor jullie.
Alvast veel plezier met de voorbereidingen.