PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels aan de Golf van Mexico volgeboekt?



chili
22-06-14, 18:50
Hopelijk kan iemand mij met het volgende helpen:

Voor de periode 26 april 2015 t/m 5 mei 2015 gaan mijn vriend en ik vanaf Naples via Fort Myers Beach en Sarasota naar St. Pete Beach. Bij al deze plaatsen zullen wij 1 tot 3 nachten verblijven.
Nu ben ik op zoek naar leuke hotels, alleen zie ik dat alles bijna volgeboekt is. Ik heb gezocht via booking.com, trivago en expedia.

Zoek ik op de verkeerde manier of ben ik veel te laat met boeken? :confused::confused:

Digitalman
22-06-14, 19:09
Ben je niet te vroeg met boeken? Wellicht zijn ze nog niet in de verhuur.

chili
22-06-14, 19:27
Daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik vind het zo vreemd want de meeste hotels waar ik ben geweest waren toch wel ruim een jaar van te voren te boeken

Esther2013
22-06-14, 21:02
Waarschijnlijk ben je te vroeg, dan staat alles nog geblokkeerd. Ik zou nog even afwachten....

Mushu
23-06-14, 01:51
Mijn ervaring is dat expedia ed wat later zijn met de mogelijkheid tot boeken. Bij het hotel zelf kan je vaak wel een jaar of langer vooraf boeken.

P9ol
23-06-14, 19:32
Wij hebben vorig jaar overnacht in het Helmsley Sandcastle hotel in Sarasota.
Dit is echt een aanrader. Het hotel ligt op het strand en heeft ook een zwembad.
Hier op het forum is ook een onderwerp over dit hotel.

flexx
23-06-14, 23:29
tradewind island grand in st pete beach is een aanrader, heerlijk resort.

Iris02
15-09-14, 10:40
Je kan ook gewoon op de eigen site van het hotel kijken. Vaak zijn hotels nog niet via Expedia e.d. te boeken, maar wel direct. Qua prijs maakt het meestal niets uit.

Hans van Demen
15-09-14, 13:42
Wij hebben vorig jaar overnacht in het Helmsley Sandcastle hotel in Sarasota.
Dit is echt een aanrader. Het hotel ligt op het strand en heeft ook een zwembad.
Hier op het forum is ook een onderwerp over dit hotel.

Is inderdaad tophotel, als we daar zijn pakken we een kamer begane grond met terras direct op het strand. De wasbeertjes komen dan op bezoek. S morgens gratis krantje voor de deur.