PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mama&Gabriella: NY en Orlando, 25/4-9/5 2015



Mama&Gabriella
22-06-14, 16:33
Eindelijk gaat het dan gebeuren! We gaan naar NY en Orlando!

Vooralsnog hebben wij nog geen schema van dag tot dag vastgelegd; alleen de vluchten liggen vast.

25/4 vertrek vanaf Amsterdam, via Heathrow, naar NY
26/4 New York
27/4 New York
28/4 New York
29/4 New York

30/4 Vliegen van New York naar Orlando

1/5 Is ons zoontje jarig, hij mag bepalen wat we deze dag gaan doen. Iemand een leuke suggestie?

2 t/m 8 mei ligt nog niet per dag vast; wel weten we dat we in ieder geval naar Seaworld, Magic Kingdom, Kennedy space centre en Aquatica willen. Ook willen we nog naar Clearwater om Winter te bezoeken, we twijfelen echter nog of we hier ook zullen overnachten of dat we dit op een dag zullen doen.

Het shoppen verplaatsen we maar naar de avonden, dan hebben we overdag de tijd voor de parken.
Iemand nog leuke tips wat we echt gedaan moeten hebben/ gezien moeten hebben?

ik dacht ergens op dit forum gelezen te hebben dat er op zaterdagavond vuurwerk is bij Magic Kingdom, weet iemand of het op zaterdag erg druk is in het park of maakt dat geen verschil met bijv. een maandag? Anders misschien toch maar een hopperticket nemen ipv kaartjes voor 1 dag, dan kunnen we ook alleen het vuurwerk kijken en de ochtend/middag anders besteden.

Mushu
23-06-14, 00:48
Er is elke avond vuurwerk in het Magic Kingdom! En in WDW maakt het niet zo veel uit of je in het weekend gaat of door de week. Er komen vooral toeristen itt Disneyland waar ook heel veel locals komen en het in het weekend en de avonden dus veel drukker is.

Mama&Gabriella
23-06-14, 20:34
Bedankt voor je reactie Mushu! Dan hoeven we niet rondom het vuurwerk heen te plannen :)

bluedolph1n
26-06-14, 21:57
Shoppen na een dag park is mij best tegen gevallen moet ik zeggen, alhoewel ik dol op shoppen ben. ;) Hoe oud is je zoontje?

Mama&Gabriella
27-06-14, 22:01
Het valt idd nog te bezien of we 's avonds nog zin hebben om te winkelen. Anders zullen we keuzes moeten gaan maken :(
Mijn zoontje is nu vier en wordt dus vijf als we een dag in Orlando zijn.

bluedolph1n
28-06-14, 18:19
Misschien als hij Disney fan is, een ontbijt, lunch of diner met Disneyfiguren boeken?

Mama&Gabriella
28-06-14, 23:16
Hij is niet echt fan van Mickey en Minnie, maar des te meer van Cars! Maar ja, die zitten niet in een character diner :(

Maar we houden het wel in gedachte, misschien dat hij er tegen die tijd wel anders over denkt.

Moolenschotjes
01-07-14, 16:15
Wat ook erg leuk om te doen is.. een bezoek aan Discovery Cove en daar een interactie te hebben met dolfijnen.
Het is absoluut niet goedkoop maar je hebt daar wel een geweldige dag om nooit meer te vergeten.
Ze bieden ook combinatie tickets aan met SeaWorld, Aquatica, Bush Gardens waarvan je dan tijdens je verblijf 14 dagen gebruik van mag maken.

Nogmaals, schrik niet van de prijzen!
Het is het echt waard. Wij hebben het vorig jaar gedaan en vonden het geweldig > http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/discovery-cove.html

Mama&Gabriella
01-07-14, 20:58
Dat leek ons ook erg leuk om te doen, maar ons zoontje wordt pas 5 en ik meen ergens gelezen te hebben dat ze voor het zwemmen met dolfijnen 6 jaar moeten zijn.

Moolenschotjes
01-07-14, 23:03
Dat is goed mogelijk... hij moet zeker kunnen zwemmen omdat er een klein stukje aan de vin mag worden gehangen, waarbij de dolfijn je terug zwemt naar de kant.
Voor de rest is de gehele interactie aan de waterkant.