PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: buurvrouw



Buurvrouw
21-06-14, 12:00
Hallo allemaal,

Ik begrijp dat het de bedoeling is om voor je eerste bericht je voor te stellen. Bij deze! :)
Komende oktober gaan mijn man en ik een weekje door Florida rijden.
We hebben al redelijk wat (rond)reizen gemaakt en sinds we een paar weken door west USA hebben gereden, is een fly and drive voor ons een van de de leukste vormen van vakantie. We hebben 2 keer een stopover in Miami gehad, maar hebben nog niet door Florida gereisd.
Ik heb me aangemeld om meer informatie te vergaren.

Groet!

Cindy1969
21-06-14, 20:34
Welkom buuf :) Veel leesplezier!

Frans1949
21-06-14, 20:53
Leuk Buuf, je kan veel info vinden op dit forum.
En als je iets wil weten dan staat het vragen je vrij.
Er zijn altijd vriendelijke mensen die je antwoorden.

Bieg
22-06-14, 07:45
Hartelijk welkom op dit leuke forum! Als je op zoek bent naar tips & tricks zit je hier zeker goed! Waar gaan jullie precies naartoe?

Groetjes, Monique

Buurvrouw
23-06-14, 21:44
We gaan een klein rondje doen van Orlando naar Miami.
We hebben maar een week, dus uitgebreider gaat nu even niet. We blijven op Orlando na overal 2 nachtjes slapen. Zo krijgen we toch een leuke indruk van Florida.

Bieg
24-06-14, 09:04
We gaan een klein rondje doen van Orlando naar Miami.
We hebben maar een week, dus uitgebreider gaat nu even niet. We blijven op Orlando na overal 2 nachtjes slapen. Zo krijgen we toch een leuke indruk van Florida.

En na die week ben je verslaafd ;)........ als het jullie tenminste net zo vergaat als de meeste hier!

Frans1949
24-06-14, 11:04
En na die week ben je verslaafd ;)........ als het jullie tenminste net zo vergaat als de meeste hier!

Bieg, moet er eigenlijk niet wettelijk een bepaling komen in de trant van:

Pas op, een bezoek aan Florida kan verslavend werken en een enorme aanslag veroorzaken op uw financiële positie? :o

Bieg
24-06-14, 17:06
Frans1949: doe maar niet, er zijn al teveel wettelijke bepalingen :)

Moolenschotjes
01-07-14, 13:09
Welkom buurvrouw... jullie gaan het vast fantastisch vinden.
Maar pas op voor dat Florida Virus, je komt er bijna niet vanaf :cool:

Er is hier voldoende informatie om een fantastische vakantie te beleven.