PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal + Wet 'N Wild Combi tickets



angela67
10-06-14, 13:22
Wij verblijven aan het einde van onze reis nog 6 nachten in Orlando. Omdat we keuzes moeten maken hebben we gekozen voor de universal parks. Nu ben ik aan het zoeken naar entreebewijzen. En heb gevonden tickets voor universal parken en wet en wild. Dit is te doen voor 6 dagen? Zou graag ook disney,bush gardens doen, maar helaas tijdgebrek. Groetjes weer Angela

Njit
10-06-14, 14:15
Waarom zou dat niet te doen zijn? 3 parken in 6 dagen is een ruime planning. Ik neem aan dat je het over deze tickets hebt? https://www.universalorlando.com/Theme-Park-Tickets/Wet-N-Wild-Waterpark-Tickets.aspx#

Iris02
11-06-14, 07:46
Ik zou zelf eerder kiezen voor een combinatietickets van Universal en Aquatica aangezien het bij Wet 'n Wild altijd ontzettend druk is (geen zit/lig plekken te vinden als je iets later bent en lange, lange rijen voor de attracties). Bij Aquatica zijn ook lange rijen, maar veel minder lang en zijn er altijd - hoe laat je ook komt - nog ligbedden te vinden.

Patrick
11-06-14, 08:37
Wanneer gaan jullie?

Dimi k
11-06-14, 18:07
ik heb zelf een combi-tickets gekocht via www.attractionticketsdirect.de/ en moet zeggen dat de prijs voordeliger was dan rechtstreeks te boeken. Heb ondertussen thuis de tickets netjes ontvangen.

sabrinabuisset
08-08-14, 16:49
Wij gaan dinsdag al naar florida
kun je ook deze tickets daar ergens ophalen ipv naar je toe laten sturen?

Bryce2011
08-08-14, 17:10
Je kunt ze ook gewoon kopen bij het eerste park dat je bezoekt!

sabrinabuisset
11-08-14, 10:56
Oh tnx voor de tip

rjkd
29-03-16, 18:23
Hoi allemaal,
Na vorige keer naar Seaworld, Aquatic en Bush garden te zijn geweest willen we dit jaar graag Universal en een waterpark.
Ik denk dat de voordeligste keuze wet 'n wild is en dan een combi tickets. Maar het mag ook een ander park zijn als dat goedkoper uitkomt.
Vorige keer heb ik geboekt via attraction direct en hadden we een combi tickets voor alle 3 de parkern 14 dagen onbeperkt. Dit is heel goed bevallen.
Ik ben een beetje aan het rond kijken en ik ben benieuwd of iemand nog tips heeft voor een combinatie of een site waar ze ook geode aanbiedingen hebben waar ik wellicht niet aangedacht heb of het bestaan niet vanaf weet :). We hebben een week de tijd in orlando dus die 14 dagen onbeperkt waren wel heel lekker om gewoon een keer een ochtend te gaan bv.
Ik ben benieuwd!

FloridaFabian
29-03-16, 19:50
Wij hebben dit jaar voor het eerst het 14-day 3 park ticket van Attractionticketdirect.de genomen. Het kan natuurlijk zijn dat ik het mis heb maar ik zoek vaak heel veel uit voor ik iets koop en hier kwam ik uiteindelijk op uit als de goedkoopste tickets voor Universal+ waterpark. Wij betaalden 190E p.p. (deze prijs staat nu nog op de site). Een leuke bijkomstigheid is dat je met dit ticket Wet 'n Wild voor de laatste keer kunt bezoeken, dit park sluit namelijk op 31-12-2016.

rjkd
02-04-16, 18:41
Dat leek mij idd ook de goedkoopste optie maar ik was benieuwd of andere misschien andere ervaringen hadden!
anders toch maar deze boeken ;)

Roshelle
02-04-16, 23:17
Het is ook leuk om binnen te krijgen, haha! Het voelde echt als een cadeautje. Netjes in een mapje met wat informatie erbij enz! :) Wij gaan er zoveel mogelijk gebruik van maken, als je je bijv. 's avonds ''verveelt'' (voor zover dat kan in Florida) wip je gewoon ff snel Universal oid binnen, leuk! :)