PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar kunnen wij het beter verblijven?



Holandesa
06-06-14, 21:09
Hallo,

Vorige keer hebben wij na de lange reis nog 2 uur gereden naar Siesta key. Dat vonden wij te lang en wij waren zo doodmoe van de reis dat ik nu bij het plannen van de volgende reis zit te denken om 1 (misschien zelfs 2 nachten) te verblijven in de buurt van waar wij aankomen. Dat zal waarschijnlijk Miami worden. Wat zouden jullie adviseren in de buurt van Miami (South Beach, Aventura, Fort Lauderdale, ergens anders..?). Het liefst in de buurt van de stranden.
Alvast bedankt voor de advies!

hannie
06-06-14, 21:28
Wij hebben al na aankomst een keer een paar dagen in Fort Lauderdale, Hollywood en North Miami beach verbleven. Altijd lekker om even rustig aan te doen als je net aangekomen bent. Deze plaatsen zijn zo'n 30 minuten rijden vanaf Miami airport. Ik heb de hotels steeds via Hotwire geboekt. Zie mijn blog voor meer info en foto's over de hotels. Wij hadden trouwens daar steeds een hotel aan het strand.

Holandesa
06-06-14, 23:32
Hoi Hannie,

Bedankt voor de tips! Ik ga even kijken naar je blog voor meer details! ;-)

charly
07-06-14, 17:56
Wij komen dit jaar aan op Miami en hebben een appartement geboekt in Miami Beach (via AIRBN), dicht bij het strand. Als het goed is ligt het strand op loopafstand.

richard.bosch
26-10-14, 14:19
Wij komen op 10 juli 205 in het begin van de avond aan in Miami en op 12 juli 2015 gaan wij vanaf Fort Lauderdale cruisen. Op 11 juli 2015 willen wij Miami verkennen (o.a. Bayside, South Beach etc.).
We vragen ons af of we een auto gaan huren of alles met taxi / openbaar vervoer kunnen doen. We denken nu meer aan het huren van een auto.
We zoeken nog een hotel in de buurt van Miami. Omgeving Vliegveld? Wie heeft er tips? Hoe is de omgeving rondom het vliegveld?

Tans4USA
26-10-14, 14:27
Wij hebben vorig jaar augustus in downtown Miami gelogeerd in het Epic hotel (http://www.epichotel.com/), echt een super hotel welke wij geboekt hadden met een aanbieding van Expedia.
Het ligt op loopafstand van Bayside marketplace en het ligt vlakbij een station van de gratis Metromover.

S@skia
26-10-14, 16:23
Wij gaan volgend jaar voor de 2e keer naar het Intercontinental Miami, heerlijk hotel naast Bayside Market en binnen 10 minuten in Miami Beach.

Anthonie
26-10-14, 19:39
Wij hebben voor Miami het Best Western Plus Miami Airport North (http://bestwesternflorida.com/hotels/best-western-plus-miami-airport-north-hotel-and-suites)vast gelegd, ziet er goed uit en is een nieuw hotel.

Gr
Anthonie

EIQ
31-10-14, 00:53
Wij boeken vaak in Hallandale vlakbij Aventura en het strand;
Hallandale Beach (Miami)
Best Western Hollywood/Aventura
101 Ansin Blvd, Hallandale Beach, FL 33009, UnitedStates
Tel: 001-954-456-8333 Fax: 001-954-455-0324

GoogleMap link to Best WesternHollywood/Aventura (http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Hallandale+Beach,+101+West+Ansin+Boulevard,+Hall andale,+FL+33009,+United+States&aq=0&sll=52.48278,5.515137&sspn=4.778101,9.854736&ie=UTF8&hq=&hnear=101+Ansin+Blvd,+Hallandale,+Broward,+Florida +3300)
Website hotel:
http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=10297 (http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=10297)

En als we laat aankomen in Miami en volgende dag doorreizen dan een hotel met Airportservice: s'-avonds van het vliegveld op laten halen en de volgende dag terug brengen naar het vliegveld. Voordeel van 's-ochtends auto ophalen is in Miami dat deze ilv ochtend worden ingeleverd en 's-avonds door veel mensen die aankomen worden opgehaald. Kortom in de ochtend keuze te over, althans bij Alamo waar wij altijd huren.

Miami
La Quinta Inn and Suites Miami Airport West
8730 Nw 27th Street Doral, FL 33172, United States
Tel: +1 305 436 0830
Fax: +1 305 436 0840
Website: Miami FL Hotel – LaQuinta Inn & Suites Miami Airport West (http://laquintamiamiairportwest.com/)
E-mail: lq0980gm@laquinta.com (lq0980gm@laquinta.com)

Holandesa
30-11-14, 13:23
twijfels twijfels...
Ik houd al lang de hotelprijzen in de gaten met de hopen op een aanbieding (of lagere prijzen), maar de prijzen lijken alleen maar hoog te gaan!! :-(
Wij zoeken een hotel voor een nacht - op 25 april - het liefst bij Fort Lauderdale of Sunny Isles. Ik zou het graag het Pelican Beach willen boeken, maar de prijs is bijna verdubbeld sinds 2 maanden..
Zou ik nu toch maar iets boeken voor dat nog duurder wordt? of zullen er nog aanbiedingen komen? wat is jullie ervaring?

Wat is jullie advies?

hannie
30-11-14, 17:40
Ik weet niet of je Hotwire of Priceline aandurft? Als wij daar in de buurt verblijven boek ik bijna altijd via Hotwire. De laatste 2 keren had ik steeds een Westin hotel, 1x in Ft Lauderdale en 1x in Hollywood. Het meeste wat ik betaald heb was $148 voor het Westin Diplomat. Kost normaal iets van $350
Als je je er een beetje in verdiept kun je er bijna altijd wel achter komen welk hotel het zal zijn.

Holandesa
30-11-14, 20:29
Hoi Hannie,

Ik heb zeker gekeken op Priceline. daar heb ik ervaring mee, maar dat gebruik ik alleen als ik alleen op reis ga (of met mijn man). Wij reizen dan met 2 kleine kinderen en je kunt, volgens mij, niet aangeven dat je met 4 personen op de kamer wil verblijven, dus hoe kun je via Priceline & Hotwire aangeven dat 2 queens bed wil (beter dan die sofabedden!)?

hannie
30-11-14, 20:47
Op Hotwire kun je aangeven met hoeveel personen je reist. Je krijgt dan i.i.g een kamer waar je met 4 pers. kan verblijven.
Ik bel als ik weet welk hotel het is geworden altijd even om te bevestigen dat we 2 queens willen.
Wij hadden in het Westin Diplomat zelfs een kamer met 2 queens en een (prima)sofabed.

hockey
01-12-14, 14:20
Ik zou nu wel een hotel vastleggen. Er zijn voldoende mogelijkheden om te reserveren waarbij je pas in het hotel moet betalen. Vaak zijn deze tot op de dag van aankomst nog gratis te annuleren.

Anthon14
01-12-14, 19:03
Als je na je winnende bod met priceline het hotel mailt of ze belt is een kamer voor 4 altijd te regelen, althans dat is mijn ervaring door de jaren heen. Ik boek nog steeds geregeld via priceline voor 2 volwassenen en 2 kinderen 1 kamer en mail of bel het hotel daarna.

Holandesa
03-12-14, 18:54
Bedankt voor de tips!
Ik vond Hotwire een goede optie omdat je bij het zoeken al kan aangeven voor hoeveel mensen je een kamer wil.

De beste prijzen nu bijv. bij Booking zijn kamerprijzen 'zonder restitutie' - dus, dat je niet kunt annuleren. Dat vind ik nog te vroeg voor, vooral als het nog aanbiedingen kunnen komen en we hebben nog bijna 5 maanden te gaan.

Ik hou vollopig Hotwire en Priceline secret deals in de gaten. Wij zullen het zien! :-)

hannie
04-12-14, 15:28
Er staan wel een paar leuke hotels al op Hotwire voor jullie datum. Zie een aantal 4 * hotels in oa Fort Lauderdale en Hollywood bij het strand voor rond $150
Je kunt ook een tripwatcher instellen, dan krijg je bericht als de prijs daalt. Op www.betterbidding.com (http://www.betterbidding.com) kun je achterhalen welk hotel het is.


Edit: Het is al niet meer nodig begrijp ik.

Holandesa
05-12-14, 11:16
Dank je, Hannie!

Uiteindelijk door een upgrade van mijn Marriott Awards heb ik een kamer met zeezicht kunnen boeken bij Marriott in Pompano beach. Het is verder weg, maar het is wel 'gratis' (m.u. van de parking costs & ontbijt) :o