PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa in Davenport (8285 Champions Gate Boulevard)



Marik
04-06-14, 19:05
We vertrekken volgende week naar Florida en hebben inmiddels onze "sleutel ophaal plaats" binnen gekregen.
Dit is in Davenport, 8285 Champions Gate Boulevard. Kunnen wij er dan ook van uit gaan dat we dan een villa in Davenport hebben of kan je dan alsnog door moeten naar Orlando/Kissimmee? We hebben namelijk een voorkeur opgegeven voor Orlando zelf.

Bij het reisbureau wisten ze hier niets van en kan in het forum/google ook niets hierover vinden.

Njit
04-06-14, 20:14
Daar in de buurt zit ook 'The Best Villas'. Ik ga er dus vanuit dat het enkel je sleuteladres is. Dit is wel gebruikelijk als je via een tussenpersoon boekt.

Marik
04-06-14, 20:25
Ik denk ook dat dit het sleuteladres is, maar meer de vraag dan of je dan in Davenport zit of vanuit daar weer door mag naar Orlando of Kissimmee.
We zijn namelijk een roadbook aan het maken met de adressen van de supermarkten, shoppingmalls, restaurants e.d. in de buurt voor een "snelle hap" of "snelle shop".

Njit
04-06-14, 20:31
Wat heb je voor een villa geboekt? En bij welke aanbieder?

Marik
04-06-14, 20:51
Een 5-Kamervilla, Standard, 8 pers bij Dreizen/Holland International.

Anthon14
04-06-14, 21:47
Het "Hotelbeds Homes Welcome Center" zit sinds kort op Championsgate en daar moet je waarschijnlijk je sleutel ophalen. Als je op de I-4 de afslag neemt dan moet je onderaan rechtsaf en dan zie je aan je rechterhand een klein winkelcentrum waar o.a. een McDonalds en een pizzeria zit. Voor boodschappen kun je er terecht bij de Publix.

Maar je villa kan dan nog overal zitten aangezien er villa's in een brede regio verhuurt worden.

Marik
04-06-14, 22:09
Anthon, verpest de voorpret nu niet met alles uitzoeken, we hebben al 7 pagina's met adressen van dingen die we "kunnen" bezoeken haha.
Het zou dus nog kunnen dat we weer terug Orlando in mogen rijden?

Nadeel vind ik namelijk dat wij 's ochtends om 11 uur (NL tijd) hier vliegen en we om 22:00 (NL tijd) daar dan landen, zeg een uur voordat we bij Alamo weg rijden, dan nog een uur naar Davenport rijden en snel boodschappen doen voor de avond/ochtend door te komen. Dat wordt een erg zware dag dan, vooral omdat ik niet kan slapen in een vliegtuig.

Ik had een verhaal gelezen dat regio Orlando / Hotelbeds 20,000 villa's tot zijn beschikking heeft, toch niet normaal meer te noemen ;)

Anthon14
04-06-14, 23:49
Dan zou ik maar adressen meenemen van de Wallmart want die is 24/7 open, Publix niet. Zorg dat je wel even een snack mee hebt zodat je even energie kunt opdoen na het aankomen op MCO. OF koffers pakken op MCO en even de foodcourt induiken op MCO voordat je de auto ophaalt. :D

Marik
05-06-14, 00:14
Dit wordt dan SAN en geen MCO, het zal wel allemaal te trekken zijn. Hier maak ik vaak werkdagen van net zo lang met meer KM's op de teller.

corrus
05-06-14, 00:36
San Diego??? In Florida??? :confused:

Ta2 Gerrit
05-06-14, 01:28
Er is wel een Florida Street (https://www.google.com/maps/@32.7521644,-117.14376,17z) in San Diego, misschien dat daar de verwarring in zit, Cor :o:p

De kans dat de villa in Kissimmee of Davenport e.o. ligt/staat is groter dan in Orlando. Daar worden niet heel veel villa's verhuurd. De meeste huurvilla's liggen toch (relatief) dicht bij de parken, en dan met name Disney's WDW.

Njit
05-06-14, 07:32
San Diego??? In Florida??? :confused:

SFB

(pietje precies)

Marik
05-06-14, 08:21
Ik bedoelde SFB, dom dom dom :p

Ebelix
05-06-14, 21:50
In Orlando zelf zal je nooit een villa krijgen. Dit is namelijk Orange county en daar is short lease/rental niet toegestaan. Je komt ten alle tijden in Osceola county terecht. Dit kan bijvoorbeeld Kissimmee, Clermont, Davenport of zelfs Haines city zijn.

Nixo
24-07-14, 08:27
Hoi Marik,
Wij vliegen volgend jaar ook voor de eerste keer op Sanford ipv Orlando international airport.(Ik neem aan dat jij ook med Icelandair vliegt).
Wat waren jou ervaringen? Was het een kleine luchthaven? Hoe zat het met de huurautos? Was er veel keuze in dezelfde klasse (wij hebben bij alamo gehuurd)?
Ook hebben wij een villa gehuurd in Davenport bij Championsgate. Was het lang rijden?
Alvast bedankt voor de feedback!
Groetjes,
Nico