PDA

Bekijk Volledige Versie : hoe spullen mee terug te nemen



angela67
20-05-14, 14:28
Als ervaren Floridagangers hebben jullie vast wel een idee hoe je je amerika aankopen mee terug krijgt naar Nederland. Met andere woorden hoe zorg je dat je niet meer meeneemt dan toegestaan in je koffers. Ben hier erg benieuwd naar. Hebben jullie trucjes? haha:o

José
20-05-14, 14:55
Gewoon goed proppen en een kofferweegschaalltje kopen bij de Walmart.

knaapje
20-05-14, 15:51
met het maximum van 23 kg is niet te "trucen" zodra de weegschaal bij het inchecken meer dan pak weg 24 kg aangeeft kan je of weggooien of betalen.
Een truc, die je kan doen is businessclass vliegen of zoals gezegd een weegschaal meenemen of in het hotel zien te lenen.

moonlight91
20-05-14, 15:53
ook wij hebben een weegschaaltje, en zoiezo een vaste boodschappen lijst van producten uit de supermarkt
dus weten we ongeveer wat we nog bij kunnen kopen
op een of andere manier staat de weegschaal altijd precies...we hebben echt geen halve gram over..
ook verdeel ik nieuwe kleding in de handbagage mocht het kritiek zijn

hrjhaan
20-05-14, 16:57
Onze truc met 3 personen is: met 2 koffers/reistassen heen en met 3 koffers/reistassen weer terug. Op de heenweg gaat er een grote opvouwbare reistas mee. Die ruimte hebben we dan op de terugweg ook nog weer over.

wehave
20-05-14, 17:16
Wij nemen ook weinig mee en komen met veel terug.
Enige wat we soms moeten doen is op het vliegveld is vd de ene koffer naar de andere spullen verzetten.
Het past altijd precies, we geen grammetje meer over maar het past.

Esther2013
20-05-14, 19:02
Heen: Een grote koffer met kleding voor 4 personen, een normale koffer gevuld met een airporter met badkleding en handdoeken en 2 losse airporters
Terug: De grote koffer, de normale koffer tot de nok toe gevuld Max 23 kg en 3 losse airporters, waarvan we 1 of 2 inchecken omdat die ook tot de nok toe vol zitten :)
Dan heb ik m'n CC aardig laten stomen hoor !

Fleurida
20-05-14, 19:30
Bijna niks meenemen op de heenweg of kleren die je toch weg wil doen. Wij gaan meestal met voor driekwart lege koffers heen. En dan hebben we nog een kleine weekendtas en 2 trollys voor als we ons helemaal te buiten gaan:o Zo hebben we al van alles meegenomen, van kleding tot motoronderdelen en moonshine:p

Anthon14
20-05-14, 19:38
Vooral zorgen dat je zo licht mogelijk heen reist en op de terug reis zorgen dat je de zwaarste artikelen (mits toegestaan) in je handbagage doet aangezien die niet gewogen wordt.

laanvdj
20-05-14, 19:53
Vooral zorgen dat je zo licht mogelijk heen reist en op de terug reis zorgen dat je de zwaarste artikelen (mits toegestaan) in je handbagage doet aangezien die niet gewogen wordt.
Dit gaat ook niet altijd op.
Bij sommige maatschappijen wordt je handbagage wel degelijk gewogen.
wij kopen indien mogelijk zoveel mogelijk (arke) kilo bij.

Anthon14
20-05-14, 20:05
Ik vlieg al jaren met Delta en United en daar is de handbagage nog nooit gewogen.

elstars
20-05-14, 20:45
Niet al te veel kopen!

ietie
20-05-14, 21:12
Wij nemen altijd van die vacuüm zaken mee, vele lichte spullen kun je dan samen persen , wij hebben vaak ruimte gebrek i.p.v. dat we over de toegestane kilo`s heen gaan.

Digitalman
20-05-14, 21:17
Wij zijn bij Air Berlin lid geworden van een spaarprogramma. Kostte ca. 100 euro en hierbij inbegrepen was stoelen reserveren en ipv 1x23kg mocht ik 2x35kg meenemen. Ik weet niet waar je mee vliegt, maar misschien heeft jouw airliner ook zoiets?

angela67
20-05-14, 21:23
ok bedankt leuke tips

Njit
21-05-14, 01:00
Ik vlieg al jaren met Delta en United en daar is de handbagage nog nooit gewogen.

en toch komt het voor.. en dan heb je geen poot om op te staan. Vorig jaar bij ons met de KLM op San Francisco gebeurd..

Anthon14
21-05-14, 01:13
Njit, KLM is toch echt geen Delta of United. En met KLM hebben wij hetzelfde gehad en ook op San Francisco, daar kwamen we er net mee weg.

Njit
21-05-14, 07:30
Aangezien dit een algemeen topic is en we van de Topicstarter ook niet weten waar ze mee vliegt is het dus verstandig om er rekening mee te houden dat er een controle kán plaatsvinden..

knaapje
21-05-14, 09:52
Ik vlieg al jaren met Delta en United en daar is de handbagage nog nooit gewogen.

Geen wonder Delta en United hebben geen gewichtsbeperking voor handbagage alleen maten.
Wegen heeft dan geen zin.

KLM 12 kg voor carry-on en personal item tezamen ( op USA)

laanvdj
25-05-14, 12:42
Ik vlieg al jaren met Delta en United en daar is de handbagage nog nooit gewogen.
Dat wil niet zeggen dat andere maatschappijen het niet doen. Onze handbagage werd afgelopen mei nog gewogen bij arkebalie in Sandford. Ik heb er de site van arke bij moeten halen en google translate op los gelaten anders moesten wij alles boven de 7 kilo betalen. Dus altijd even de regels van je vliegmaatschappij lezen. Dan weet je het zeker , altijd even checken.

b767-300er
25-05-14, 12:51
een iets te ijverige afhandelingsmedewerker die de nieuwe regels van arke nog niet wist (ongelimiteerd gewicht)
Bij Delta en United wordt niet gewogen. Simpel.

flexx
25-05-14, 16:07
ik vloog 28 april met mn vriendin heen,ik 19kg, vriendin 20kg, terugweg ik 23,4kg, vriendin 22,5kg, en daar een goedkope trolley gekocht die als handbagage meemocht en die woog 8,6kg.

bollie763
27-05-14, 23:46
Wat is een airporter?

Bieg
28-05-14, 07:42
Wat is een airporter?

Volgens mij bedoelen ze trolley koffertjes :)

bollie763
28-05-14, 20:10
O oké, ik had al gegoogled maar kon niets vinden :)