PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is echt iets wat je alleen in Amerika (florida) kan kopen?



Familie Rust
12-05-14, 02:35
Misschien een gekke vraag maar wat zijn de dingen die jullie echt alleen in Amerika (Florida) kopen en eventueel meenemen terug naar ons kikkerlandje? In ons geval de volgende zaken;

1. Beef Jerky - Kan ik mij helemaal gek aan eten. In Nederland erg duur maar hier nog redelijk betaalbaar. Langs de weg kan je zelfs Gator Jerky kopen maar dat is echt niet te verteren. Vervelende is alleen dat je na het eten, een uur lang je gebit aan het schoon peuteren bent.
2. Minute Maid Lemonade.
3. Rolling Rock Bier...
4. Sharpie stiften voor mijn dochter - Echt, geen betere stiften te vinden.
5. Under Armor onderbroeken - Te koop voor ongeveer een kwart van de prijs in Nederland.
6. Melatonine 10 mg - Uberhaupt niet in Nederland te koop.
7. Peanutbutter en Mint M&M

Bent benieuwd naar jullie "kooptips"...

Najou
12-05-14, 11:38
Haha, wat grappig dat jullie dat ook hebben.

Ik koop in de Walmart:
10 flessen sugar free Maple Sirup
10 potten Coffee Creamer French Vanilla sugar free.

Zie dat maar eens in Nederland te verkrijgen.

Patrick
12-05-14, 12:53
Beef Jerkey mag je trouwens (helaas) niet meenemen naar Nederland.

Bieg
12-05-14, 20:33
-Allerlei medicamenten waaronder Kinder-Advil (werkt super), Advil voor onszelf, cortisonenzalf tegen jeuk bij insectenbeten.
-Hershey kisses
-A1 steaksauce
-Honey-mustard sauce van Ken's
-Italian salad dressing van Ken's
-Jack Daniels bbq sauce
-Haarverf

En nog veel meer producten!

En ik zou wel nakijken of je bepaalde artikelen wel of niet mee mag nemen naar Nederland, het staat allemaal op internet :)

Cindy1969
12-05-14, 20:34
Melatonine, ook omdat het hier alleen in een lage dosis is te verkrijgen.
Spulletjes van Bath & Body Works (zo jammer dat ze niet internationaal verzenden...)
Deo's van Lady Speedstick en Secret (gelukkig is er onlangs wel een webshop opgericht waardoor dit nu wel in NL is te bestellen)
Make up en nagellak van merken die in NL slecht verkrijgbaar zijn.
Mint M&M's, zoooo lekker!

Bieg
12-05-14, 20:36
Mocht je tussentijds nog iets nodig hebben dan zeg je het maar hoor Cindy!

Groetjes,
Monique

knaapje
12-05-14, 21:10
Beef Jerkey mag je trouwens (helaas) niet meenemen naar Nederland.

Waarop baseer je dat?

willempie1972
12-05-14, 21:15
amandel m&m

Patrick
12-05-14, 22:31
Waarop baseer je dat?

Douane op Schiphol

Post van een collega forum:


Ik heb weer gebeld met de VWA, en uiteindelijk was daar de uitslag toch dat vlees uit landen van buiten de Europese Unie NIET ingevoerd mag worden.
Het lijkt er dus op ( na heel veel bellen en zoeken op hun eigen website) dat ook beef jerky niet meegenomen mag worden.

moniquekruiningen
12-05-14, 22:46
Ginger Ale light, Heinz relish! Scheercreme voor dames. Slaappillen. Pijnstillers met Naproxen, en andere pillen in capletformaat. lippenstiften en mascara niet omdat ze hier niet te krijgen zijn, maar ze zijn in de vs goedkoper.. M&M's peanutbutter. Oreo' peanutbutter. Sliced Apples. Ik word nu alweer hebberig als ik er aan denk... Maidenform bh's voor mijn dochter.

Cindy1969
13-05-14, 20:28
Mocht je tussentijds nog iets nodig hebben dan zeg je het maar hoor Cindy!

Groetjes,
Monique

Lief, zal het even onthouden :D
Kan nu niets bedenken, sommige dingen moeten speciaal blijven, maar mocht ik weer eens wanhopig naar een make upje op zoek zijn en dat het dan niet op de voor NL beschikbare websites zoals Beautybay ofzo beschikbaar zijn zal ik aan je denken ;)

koenkamphuys
14-05-14, 07:34
... we hadden nog zo'n draadje, http://www.floridaforum.nl/showthread.php?11768-Wat-nam-jij-mee-uit-Florida

6foot6
14-05-14, 10:05
Selsun antiroos shampoo of de nog goedkopere Walmart versie hiervan.
Perfect Purity aloe vera naturals skin lotion van oa dollar general, de enige lotion die mij enigszins van mijn "kloofjes" afhelpt.

bertvlug
14-05-14, 13:28
Hallo allemaal,

Ik heb dat ook en dan met "Diet Dr. Pepper", dat is het eerste wat ik altijd (vaak al op een vliegveld) koop, omdat we de Diet (of light zoals wij hier zeggen) versie in Nederland niet hebben.
Nu heb ik kort geleden de volgende site gevonden en die wil ik toch even met jullie delen:

http://www.usfoodz.nl/

Hier zijn de nodige Amerikaanse producten te vinden, zo weet ik dat er "Country Time Lemonade" op staat (ook één van mijn favorieten), ook heb ik de nodige verschillende soorten Peanut Butter gezien (Peter Pan is mijn favoriet) en er staat veel meer op.
Ok, de site is behoorlijk prijzig, maar je hoeft het nu niet meer mee te slepen in je koffer en dat heeft ook wel weer wat.
Ik hoop dat jullie wat aan deze site hebben, ik in ieder geval wel al is het alleen maar om er zo af en toe op te kijken en "heimwee" te krijgen ! ☺☺☺

tomenvalesca
14-05-14, 14:23
http://lh5.ggpht.com/_PT-EBJOR-EI/SzrmXADe4QI/AAAAAAAAOs4/RGJ7fYybru8/IMG_6550_thumb.jpg?imgmax=800

de 'golden' oreos', zoooooo lekker! (eigenlijk alle speciale oreo smaken die je hier gewoon nergens kan vinden)
de speciale m&m smaken, en staat op ons lijstje van deze zomer (niet om mee terug te nemen maar zeker wel om te proeven)
de Jimmy Fallon's late night snack by Benn & Jerry's (als trouwe late night show kijkers een must natuurlijk!)
en ja... zo komen er natuurlijk na elke reis weer extra dingen bij op het lijstje...
http://www.seriouseats.com/images/20110303-ben-jerrys-late-night-snack.jpg

Michael66
15-05-14, 16:34
Deze:

http://s29.postimg.org/f03kddkd3/10273766_761582327226927_3648231339587003946_n.jpg

Hans van Demen
15-05-14, 18:12
Een litertje benzine voor plm. € 0.90.....:p

Marco Tiel
20-05-14, 13:04
De echte Mountain Dew. Ten opzichte van wat wij in Nederland voorgeschoteld krijgen zit er echt een smaakverschil in.
Jack Daniels bbq saus alhoewel die nu ook in Utrecht verkrijgbaar is. De seasoning van Weber gaat ook steevast in de koffer mee.
Ander item voor mij zijn schoenen. In de VS zijn enkele merken die kwa kwaliteit eruit springen maar die indien online besteld met verzendkosten en douaneheffing enorm duur worden. Ik bestel ze online in de VS en laat ze bezorgen in het huis. Merken als Oakstreet Bootmakers, Quoddy en Yuketen.
Uiteraard slaan wij Ralph Lauren voor mij en Tommy Hilfiger voor de kids niet over

JKG
24-05-14, 21:00
Cake batter ijs van Coldstone Creamery. Een reden voor mij om terug te gaan. ;) Jammer genoeg kan je dat niet meenemen in je koffer of handbagage.

maryde
25-05-14, 14:14
Wij nemen altijd voedingssupplementen mee terug, vaak hier ook verkrijgbaar maar daar veel goedkoper.
In den Haag zit Kelly's Expat Shopping, ook een webwinkel voor wie niet zonder kan...

Ritchie
25-05-14, 15:58
Wij nemen altijd voedingssupplementen mee terug, vaak hier ook verkrijgbaar maar daar veel goedkoper.
In den Haag zit Kelly's Expat Shopping, ook een webwinkel voor wie niet zonder kan...

Dus wel hier te koop :p

Lindaa
25-05-14, 18:03
CHERRY COKE LIGHT!!! Als kon nam ik een koffer van dat spul mee terug!
BBW
Coach
M&M Almond

Ritchie
25-05-14, 18:18
CHERRY COKE LIGHT!!! Als kon nam ik een koffer van dat spul mee terug!
BBW
Coach
M&M Almond

YEss !!!! maar de zeker de Cherry Coke Zero, die moeten ze hier ook heel snel invoeren

PENPE
25-05-14, 20:43
CHERRY COKE LIGHT!!! Als kon nam ik een koffer van dat spul mee terug!
BBW
Coach
M&M Almond Deze bedoel je : http://www.usfoodz.nl/coke-cherry-diet-355ml

Lindaa
26-05-14, 16:40
Deze dus: http://zacharyhogan1994.files.wordpress.com/2011/07/5881294668_512e156660.jpg

1 dollar voor een twee liter fles bij WalMart

flexx
26-05-14, 19:20
fanta pineapple, fanta strawberry, fanta grape, zo jammer dat ze die hier niet gewoon in de supermarkt hebben.

Ritchie
26-05-14, 20:30
Fanta Pineapple is hier te koop, soms heeft supermarkt Plus deze.

PENPE
26-05-14, 21:25
fanta pineapple, fanta strawberry, fanta grape, zo jammer dat ze die hier niet gewoon in de supermarkt hebben. Wij halen ze bij JUMBO. net als de Starbucks Iced Coffee en Mountain Dew :-)

https://lh4.googleusercontent.com/-XcYx6sDPnnA/U4OJY6EhVKI/AAAAAAAANxw/lz2Gu5t_I78/w640-h478-no/FANTA+PINEAPPLE.jpg

Ritchie
26-05-14, 21:56
en ook dr. Pepper Cherry hier bij de Jumbo ;)

flexx
26-05-14, 23:28
Nice, woensdag opent er hier een grote jumbo 100meter van mij vandaan,zal dan eens kijken of ze die fanta hebben.

koenkamphuys
03-06-14, 23:04
Deze: [Genuine Canned Florida Sunshine]

OK - maar wij hebben dan weer een blikje origineel Haags tramtunnelwater. Zonder tunnelguppen, dat wel.

Buurvrouw
22-06-14, 11:16
Suave deodorant, werkt supergoed.
Ocean Potion zonnebrandcreme, ruikt zomers.
De rest is al genoemd :)

dwouters85
18-09-14, 14:55
Selsun antiroos shampoo of de nog goedkopere Walmart versie hiervan.
Perfect Purity aloe vera naturals skin lotion van oa dollar general, de enige lotion die mij enigszins van mijn "kloofjes" afhelpt.

Selsun is gewoon in NL bij de drogist te koop....Gebruik ik al zeker 15 jaar!

corrus
18-09-14, 16:36
Voor koud en/of goede warmte.
Ideaal indien je rug en/of nekklachten hebt
3 minuten in de magnetron en je hebt een uur lang hitte.
http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDQ1MA==/z/JoIAAOSwRLZT0WtH/$_12.JPG
en voor US$ 9,99 (ex tax) is het een geweldig iets.