PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Fam.Didam: Orlando - GolfKust - Miami, April 2015, met kleine kinderen



Fam.Didam
06-05-14, 23:19
Hallo allemaal,

Wij willen volgend jaar (2015) april/mei naar Florida met onze meiden van (dan) 4,5 jaar en 2 jaar (zie voorstellen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?16687-Even-voorstellen-Fam-Didam-(Alex-amp-Joyce)))
We hebben dit forum al redelijk doorgespit en genoten van vele reisblogs! Op basis daarvan hebben onderstaand reisschema in ons hoofd.

Omdat we jonge kids hebben doen we een hoop rustdagen tussen pretparkdagen door. Lekker rustig aan zodat ze kunnen bijkomen en indrukken verwerken. We hebben het Disney gedeelte van het forum gelezen en we zijn van plan om de freedom tickets te gaan kopen als het prijsverschil het toelaat.

Vliegen zijn we van plan te doen met ArkeFly omdat we geen tussenstop willen. Zodra de tickets voor volgend jaar boekbaar zijn willen we dat meteen maar vastleggen.

In de omg van Orlando hebben we een huurhuis op het oog om van daaruit de pretparken te verkennen.

Dag 1 | Heenvlucht
Dag 2 | Orlando (rust)
Dag 3 | Disney
Dag 4 | Geen pretpark (bv shoppen)
Dag 5 | Seaworld
Dag 6 | geen pretpark
Dag 7 | <park>
Dag 8 | geen pretpark
Dag 9 | <park>
Dag 10 | <park>/Orl.
Dag 11 | rijden via Crystal River (manatees) -> omgeving clearwater/Tampa
Dag 12 | N Golf kust
Dag 13 | N Golf kust
Dag 14 | Busch Gardens
Dag 15 | N -> Z golf (omg Napels / Ford Meyers beach)
Dag 16 | Z Golf kust
Dag 17 | Z Golf kust
Dag 18 | Z Golf kust
Dag 19 | Rijden via Everglades -> Miami
Dag 20 | Miami
Dag 21 | Miami
Dag 22 | Terugvlucht
Dag 23 | Aankomst


Onze vragen (voor nu :-)
- Heeft iemand must-do / dont's / tips voor Florida met kleine kinderen?
- Wat zijn leuke / mooie stadjes om te zitten aan de golfkust?
- zijn er manatees in die specifieke periode van het jaar wel voldoende te bewonderen?
- En heeft iemand dan meteen wat goede tips voor hotels en/of huizen/app (met kids) aan de golfkust?
- ... Andere suggesties voor onze reis en tips/verbeteringen mbt ons reisschema...!

Alvast bedankt voor jullie reacties iig!
Gr Alexander en Joyce

masch
07-05-14, 11:35
Wij zijn vorig jaar ook naar Florida geweest met een kleine van toen 3 jaar. Volgend jaar willen we weer gaan, dan met een kleine van 5 en een nieuwe spruit van dan 1 :)

De volgende reis gaan wij geen rondreis meer doen, maar alleen verblijven in Orlando. Een rustpunt en plek waar je kan uitrusten is heel erg lekker. Qua accommodatie zou ik ook aanbevelen om in huisjes te overnachten en niet in hotels (wat wij vorig jaar gedeeltelijk hebben gedaan). Je hebt dan namelijk in de avond zelf de mogelijkheid om nog wat televisie te kijken en je kunt ook zelf eens koken (ook eens een wat gezondere maaltijd ;) ). Wij vonden de overige plekken in Florida mooi, maar niet echt geschikt om met kleine kinderen te reizen. Is wel persoonlijk natuurlijk :)

Verder zou ik aanbevelen om veel naar waterparken te gaan. Wij hadden vorig jaar de disney + fun tickets en de waterparken (blizzard beach en typhoon lagoon) waren een grote hit bij onze kleine man. Het kindergedeelte op deze parken is erg leuk. Dit zijn dan redelijk rustige dagen voor de kids, maar je bent er wel uit.

Lelli Kelly
07-05-14, 14:54
Hoi,
Leuk vooruitzicht! Wij gaan deze zomer met onze kids van 2 en 6 jaar. We blijven 8 dagen in Orlando in een townhome op Windsor Hills. Dan 5 dagen op Sanibel Island en verblijven we in een appartement, te weten Sanibel Moorings. En daarna nog 5 dagen in een appartement op Treasure Island, te weten Sunset Vista Beachfront Suites. Een kleine rondreis dus. We vliegen heen (met overstap op Detroit) naar Orlando en terug vanaf Tampa (met overstap op Atlanta) met Delta heen en KLM terug. Zijn zelf geen ArkeFly fans dus daarom gekozen voor Delta/KLM.
We zijn al eerder zonder kids in Florida geweest en 1x met onze dochter van toen 3 jaar.
Veel plezier met de voorbereidingen!

Fam.Didam
07-05-14, 23:04
Ha Masch,
we willen wel wat van de kusten zien dus doen daarom de kusten. En pakken we meteen Miami mee omdat we dan vandaar zonder tussenstop weer kunnen vliegen :). Het 2e gedeelte zal een lekkere rustige strandvakantie zijn. Heb je nog goeie tips van huizen of app. waar jullie geweest zijn?
De waterparken gaan we ons eens in verdiepen. Is wellicht wel keertje leuk als dat toch al (goedkoop) bij de tickets in zit.

En bedankt voor jou tips Lelli Kelly! Gaan zeker even de genoemde accommodaties opzoeken.
Hebben jullie (buiten de pretparken) nog leuke uitstapjes gemaakt met jullie (toen) 3jarige dochter?

Fam.Didam
08-05-14, 09:03
Mag ik vragen waarom jullie geen ArkeFly fans zijn Lelli Kelli?

Lelli Kelly
08-05-14, 13:00
In 2010 zijn we met onze dochter in Florida geweest en hebben we een rondje: Orlando - Crystal River - Sarasota - Orlando gedaan.
In Orlando hebben we SeaWorld (2x) en Magic Kingdom bezocht. In Crystal River zijn we naar Homosassa Springs geweest, het park waar je manatees kunt zien. Wij waren er in november en toen hebben we er veel gezien. En in het plaatsje Homosassa was toen een arts & craft festival. Dat hebben we ook bezocht en was erg leuk. In Sarasota hebben we lekker een paar dagen aan het strand gezeten en niet veel dingen verder gedaan. O ja en onderweg vanaf Crystal River naar Sarasota hebben we het Aquarium in Tampa bezocht.

Voor dit jaar hebben we een 14-dagen pas voor SeaWorld, Aquatica en Bush Gardens gekocht. We hebben daarbij gratis kaarten voor Legoland gekregen dus daar willen we ook naartoe en ook nog naar Kennedy Space Center.
We hebben een ontbijt geboekt bij Chef Mickey (Magic Kingdom) om toch nog een beetje Disney-sfeer te proeven.
En ook lunch with Elmo & Friends geboekt in Bush Gardens.
Disney slaan we dit keer over omdat het anders veel te veel wordt voor de kids. Hebben we een goede reden om over een paar jaar weer eens terug te gaan :-)
Als we op Treasure Island zitten willen we Weeki Wachee gaan bezoeken en de meerminnenshow gaan bekijken.
Verder misschien nog een dolfijnentocht als we op Sanibel Island of Treasure Island zitten, maar dat zien we tzt wel.

Wij zijn geen ArkeFly-fans omdat ze regelmatig (flinke) vertragingen hebben. We vliegen liever met een lijnvlucht en niet met een charter naar de VS.

We hebben een weblog (zie onderschrift) dus je kunt onze reis volgen in augustus :-)

masch
08-05-14, 14:01
Wij hebben, buiten Orlando, niet in huizen/ appartementen overnacht, ik kan je hier dus geen tips over geven, wellicht hebben andere users nog wel tips :) Wij zijn vorig jaar ook in Miami geëindigd dus ik snap jullie wel. Ik ben zelf niet zo'n strandmens dus ik vond het niet zo leuk buiten Orlando voor de kids. Voor ons was er echter genoeg te beleven. We zijn ook nog een dag in de Everglades geweest, daar hebben we een paar korte hikes gedaan en tevens een trip met een airboat. Dit vond onze kleine wel weer heel gaaf, hij mocht ook een (kleine) krokodil vasthouden en daar heeft hij het nu nog steeds wel eens over. Alhoewel het vaker gaat over Mickey en Donald :p (want die wonen namelijk in Amerika in een heel groot kasteel, aldus onze kleine spruit :p )

marjolijne
08-05-14, 14:13
Houdt er rekening mee dat April/Mei er ook weer schoolvakanties zijn.
Arkefly kan dan zijn tickets aardig prijzen.
Ik heb voor dit jaar prijzen van 2000 euro per ticket gezien :confused:
Dus misschien niet alleen naar Arkefly kijken.

corrus
08-05-14, 16:26
Als je vanuit Nederland rechtstreeks wilt vliegen naar Orlando, zul je wel moeten... hahaha

marjolijne
08-05-14, 18:30
Als je idd rechtstreeks naar Orlando wilt vliegen is dit de enige optie.
Maar je kan ook zoals ons van Ams of Dus rechtstreeks naar Atlanta vliegen, en dan nog even rijden. (dan kan je wel met KLM of Delta)
Of je kan over een overstap gaan nadenken.

Er zijn meerdere wegen naar Rome, zo ook naar Orlando :D

Digitalman
08-05-14, 19:31
Vanuit Dus kun je ook rechtstreeks op Ft Myers of Miami vliegen

Fam.Didam
08-05-14, 22:06
We gaan eens even kijken wat de prijzen van ArkeFly ons gaan brengen. We vertrekken voor de schoolvakantie dus wellicht gaat dat schelen. Is het te duur gaan we naar andere maatschappijen kijken, misschien idd vanaf Dusseldorf (met bv AirBerlin), kwa afstand maakt DUS of AMS voor ons niet veel uit.

moniquekruiningen
10-05-14, 18:28
Wij vlogen vorig jaar van Amsterdam naar London en vervolgens op Tampa, met British Airways. Beviel me beter dan het jaar er voor vanaf Amsterdam naar Sanford met Arke. Waarom? BA is duidelijk een betere maatschappij. Dit jaar vliegen we met KLM/Delta via Detroit naar Orlando.. Ik ben benieuwd wat het best bevalt.

Fam.Didam
01-06-14, 22:24
Update van onze voorbereidingen:

- Tickets geboekt! Niet via ArkeFly maar vanaf Dusseldorf met AirBerlin!
- Villa (http://www.loveourfloridahome.com) bij Orlando op het Encantada Resort geboekt, (volgens mij diverse andere forumleden ook geweest)

Doordat we nu met AirBerlin (ipv ArkeFly) vliegen ziet ons plan er als volgt uit:

Dag 1 | Heenvlucht Dus 9:15 + aankomst Miami 13:30
Dag 2 | Miami (strand / relaxen)
Dag 3 | Miami / Everglades
Dag 4 | Miami / Ford L.
Dag 5 | Naar Orlando
Dag 6 | Disney
Dag 7 | rust
Dag 8 | <park>
Dag 09 | rust
Dag 10 | <park>
Dag 11 | rust
Dag 12 | <park>
Dag 13 | <park>/Orl.
Dag 14 | rijden van Orlando naar Golfkust (regio Tampa) /manatees
Dag 15 | N Golf kust
Dag 16 | N Golf kust
Dag 17 | Busch Gard
Dag 18 | N -> Z golf (regio Fort Myers)
Dag 19 | Z Golf kust
Dag 20 | Z Golf kust
Dag 21 | ?
Dag 22 | Terugvlucht vanaf Fort Myers15:50
Dag 23 | Aankomst 07:00

Nog boeken: Accomodatie in Miami, rond Clearwater en rond Fort Myers/Naples.
Verder natuurlijk een huurauto en verdiepen tickets voor de pretparken.
we horen graag jullie op of aanmerkingen!
wel heerlijk gevoel dat het nu definitief is :):up:

JanLoots
16-06-14, 14:34
Beste Fam. Didam,
Vliegen zou ik rechtstreeks doen met Air Berlin vanaf Dusseldorf. Arkefly heeft belachelijke prijzen in die tijd.
Vanuit Miami kun je dan de dag na aankomst lekker richting Orlando rijden...dat is heel goed te doen!
De vliegtijden (nu althans) zijn ook perfect vanuit Dusseldorf maar dat kan veranderen.
En als je op tijd boekt zijn de prijzen aantrekkelijk.
Tickets Parken...probeer in ieder geval combinaties te boeken...dat scheelt veel geld.

Groet en veel plezier met de voorbereidingen!

Jan Loots

Fam.Didam
02-07-14, 15:04
Even een kleine update, wij zijn rond met onze 4 accomodaties voor volgend jaar.

Voor de meelezers met kleine kinderen, wij hebben onze keuzes gemaakt op basis van locatie (centraal gelegen, bij strand / disney enz), slaapplekken voor de kids, aanwezigheid van keuken, evt beschikbaarheid van campingbedje enz enz.



Miami:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p995588


Orlando:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p342497
http://www.loveourfloridahome.com/


Clearwater Beach:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p3528589
(in complex http://www.lasalsuites.com, unit 206 )


Naples:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p464754vb
(in complex http://www.marineraptsmotel.com )

Fam.Didam
30-11-14, 12:29
Net ff via florida shop en paar dvd besteld, kunnen we die binnenkort kijken voor nog meer voorpret! Daarna eens serieus nadenken over welke parken we willen gaan bezoeken met onze kids.

jastsali
03-12-14, 21:09
Hallo Didam. Mochten jullie nog voor alle voorpret belang hebben bij de laatste planning DVD van Disneyworld (versie 2014) stuur dan even een PB. Doetinchem is vlakbij en kom bijna dagelijks langs Didam.:)

Fam.Didam
18-01-15, 22:45
Wat leuk Jastsali! We houden het in gedachte, bedankt!

Dehillies
03-03-15, 11:04
Het gaan nu lekker opschieten! Wij gaan zo goed als in dezelfde periode, mss komen we elkaar nog wel ergens tegen :-)
Veel plezier

Fam.Didam
03-03-15, 21:07
Wat leuk dat jullie ook dezelfde periode gaan, ook beetje zelfde route? Schiet inderdaad op nu, heerlijk vooruitzicht!

Holandesa
04-03-15, 17:59
Wij zitten volgens mij in dezelfde vlucht vanuit Dus naar Mia op 25/04. :o

Dehillies
06-03-15, 12:02
Wij beginnen met 1 nacht Fort Lauderdale, dan naar Kissimmee, Clearwater Beach, Fort Myers, 1 nacht Homestead, Key west, en afsluiting in Fort Lauderdale.
Over 7 weken zitten we in het vliegtuig!!!

Fam.Didam
06-03-15, 12:19
Dat is toevallig Holandesa, ook met twee kids lees ik?
Wie weet , misschien kruisen onze wegen elkaar haha Dehillies, gaat hard nu wij kunnen ook niet meer wachten!

Fam.Didam
06-03-15, 12:29
Holandesa ik lees dat jullie eerste keer Florida met jullie twee kids waren die toen even oud waren als de onze nu zijn. Heb je nog praktische tips waar we wellicht op moeten letten?

Holandesa
06-03-15, 16:33
Hoi Fam. Didam,

of deze praktische tips zijn, weet ik niet, maar zie hieronder je een kleine lijst. Dit kan natuurlijk heel persoonlijk zijn, maar dit is gebaseerd op mijn ervaring (en wat werkt bij ons gezin).

Voor de vlucht:
- Genoeg entertainment opties zoals Ipad/tablet met leuke spelletjes voor de kinderen zoals puzzles, memories, kleuren. In de vliegtuig zijn wij niet streng ivm gebruik van de tablets voor de afleiding van de kids. Het is toch een lange vlucht voor een kind om alleen maar stil te zitten. Dat lukt het toch nooit op deze leeftijd zonder de nodige gadgets!
- ik neem altijd nieuwe Boekjes en kleurplaten (en pootloodjes) die ze nog niet gezien hebben.
- Ze mogen allebei een koffertje/rugzak meenemen- daarin mogen ze hun lievelingsknuffels meenemen, (+boekjes, kleurplaten, luiers voor de vlucht etc) en heel belangrijk: een extra set kleding. (je weet het maar nooit met kinderen wanneer een ongelukje gebeurt..) en ook medicijnen voor hun indien nodig
- Verder willen mijn kinderen graag bij het raam zitten. Dus reserveer ik altijd stoelen 2 -2 achter elkaar ipv 4 stoelen naast elkaar/ op een rij.
- Altijd iets te eten in de tas - zoals koekjes bijv - mocht eentje hoger krijgen
- Trouwens we nemen de autostoelen niet mee in de cabine, maar we doen ze gewoon mee met de grote koffers. Indien nodig, neem je de booster mee of niets. het kan zijn dat je kind op schoot moet alleen met opstijgen en landen (dat is maar 1x aan ons gevraagd tijdens 4 vluchten). Je bespaar lig een hoop gesjouw met die stoelen...

In Florida:
- Bij uiteten: Wij kozen altijd voor het 'early dinner' - Dan is het nog rustig in de restaurants (soms ook nog speciale kortingen) en je hoeft niet lang te wachten voor een tafel.
- Als wij voorgerecht nemen, vragen dat het eten van de kinderen tegelijkertijd met ons voorgerecht komt.
- Wij gingen vroeg naar de parken, want als het te heet werd in de middag en de kinderen te moe waren - gingen wij dan naar huis. Als ze nog ok waren, bleven wij nog in de park. Onze dochter viel vaak in slaap in de boogie. Wij gingen dan om de beurt naar de attracties. Tijdens die vakantie hebben wij alleen gekozen voor 2 parken waar wij dachten dat ze het meeste konden beleven. Magical Kingdom en Sea World. Ik moet zeggen dat ze allebei leuk vonden, maar Seaworld heeft bij hun de meeste indruk gemaakt door de dieren. De stranden in Siesta Key (zand wordt nooit heet!) was ook een groot succes en downtown Disney ook. Grootst voordeel van Florida is dat je veel opties hebt en dat alles familie georiënteerd is.
- Ah, een armbandje met naam en een mobiel nr (dat je meeneemt) is het altijd handig mocht er iets zijn. Soms door de drukte, kun je de kids kwijtraken (tussen alle grote mensen en kinderen massa), dan is zo'n een bandje echt handig! Het is bij ons nooit voorgekomen, maar je weet het maar nooit!
- Wij hadden ook UV beschermend zwemkleding voor de kids gezien de zon daar zo sterk is (ook al in mei). Een goede zonnebrand creme (die gebruik je ook voor de warme & zonnige dagen in de parken) Ah, neem de zwemluiers van de Kruidenvat - die zijn goed - betere kwaliteit en relatief goedkoper dan wat je in de VS tegenkomt. Ja, dat is extra plaats in je koffer, maar die komt vrij naarmate je vakantie vordert (die je aan kan vullen met nieuwe spulletjes...:rolleyes:)
- M.b.t. activiteiten - zou ik gewoon niet te veel plannen (bijv. 2 parken 2 dagen achter elkaar). Met het lekker (warm) weer + teveel activiteiten & nieuwe indrukken kan teveel worden voor de kids. Ik zou vooral zeggen, bouw een goed balans tussen rust en activiteit, maar vooral lekker genieten! Kinderen hebben eigenlijk niet veel nodig om een leuke tijd te hebben! ;)

En ja, het begint dicht bij te komen! Nog 50 dagen te gaan!

Ferry77
06-03-15, 20:40
Hoi Fam. Didam

wij gaan 4 mei met arkefly naar florida. Onze kids zijn dan bijna 6 en 4
We blijven een kleine 3 weken en hebben gekozen voor het disney hotel icm met een 5day magic your way met hopper zodat we deze gespreid kunnen gebruiken. Ook gaan we met de disney fantasy een oostelijke Caribische cruise doen waar we san juan ,Sint Maarten, casteway cay ( privé eiland van disney ) en puerto rico aandoen. Na onze cruise hebben we een huurauto gehuurd en gaan we voor 5 dagen wat shoppingsmalls en overige bezienswaardigheden bekijken.

wij hebben alles apart geboekt omdat we speciale wensen hadden ivm het reizen met onze kids.
vlucht hotel auto cruise etc allemaal apart geboekt ( wel bij arke reisburo )

wat de vlucht betreft: ja arkefly schijnt soms net als andere chartervluchten flinke vertragingen te hebben maar toch hebben wij gekozen voor arkefly omdat wij absoluut niet wilde overstappen ( onze keuze uiteraard ) wij hebben liever vertraging ( hoeft natuurlijk niet ) op de luchthaven dan een overstap met de voor ons alle ongemakken van dien.

ieder geval wens ik jullie een super fijne vakantie toe en geniet er lekker van.
ook wordt het voor ons de eerste keer florida.... Nog 9 weken dan mogen we.

Gr Ferry

Ebelix
07-03-15, 13:40
Ferry,

Ieder heeft zijn eigen voorkeur en dat respecteer ik ook maar mag ik vragen of je wel eens een overstap in Amerika gemaakt hebt?

Ferry77
07-03-15, 14:59
Ebelix,

hoi , ja maar niet naar Florida. Ging opzich goed maar heb ook ervaring met soortgelijke vluchten zonder overstap.
laatsgenoemde heeft dan toch de voorkeur voor ons

Fam.Didam
10-03-15, 21:18
Holandesa, bedankt voor je praktische tips!! Wij vliegen alleen 21 april.. Dus niet bij elkaar in vliegtuig helaas :-(

Fam.Didam
10-03-15, 21:25
Ferry77 wij vliegen met AirBerlin, ben benieuwd, jullie ook alvast fijne vakantie!
Boeken van vlucht, huurauto, accomodaties etc hebben we eigenlijk allemaal zelf geregeld.
we hebben ultimate tickets van Disney dus kunnen gaan wanneer we willen en kijken idd kwa warmte en tijd wat goed te doen is voor de kids. Zin in ons avontuur met de kids :-) eerder met z'n tweeën veel verre reizen gemaakt maar dit word de eerste verre reis met onze meiden

Ferry77
11-03-15, 14:19
@fam Didam

het aftellen kan beginnen ... Wat een heerlijk
vooruitzicht hebben we toch !

Holandesa
11-03-15, 14:59
Holandesa, bedankt voor je praktische tips!! Wij vliegen alleen 21 april.. Dus niet bij elkaar in vliegtuig helaas :-(

Jammer! Ik had het leuk gevonden om iemand van het Forum te ontmoeten!

En ik weet het nu al dat jullie een geweldige vakantie tegemoet gaan!

Het gezegde van de vakantie: 'Als de kinderen naar hun zin hebben, hebben de ouders een geweldige vakantie!':cool:

Fam.Didam
27-03-15, 21:09
Wij hadden dat ook leuk gevonden, maar wie weet onderweg?
Het komt nu snel dichterbij! Alle betalingen gedaan van de accomodaties, kaarten van disney in huis, Esta geregeld..
Morgen krijgen de kids een aftelkalender, een foto van hen met op de achtergrond Disney Doornroosje kasteel, ben heel erg benieuwd hoe ze gaan reageren.. �� Nu beetje nadenken over wat mee te nemen allemaal, niet teveel want we komen vast met meer terug �� zal vooral kleding zijn maar zijn er ook nog andere dingen die we mee moeten nemen? Heb wel eens wat gelezen over deodorant die mensen in grote getalen meenamen.. Wat nemen jullie mee vanuit USA?

Fam.Didam
12-04-15, 21:07
Wow nog maar 9 dagen.. Het schiet nu echt op! De meiden (vooral de oudst) zit er helemaal in met haar aftelkalender, ze verteld tegen iedereen die het naar horen wil dat ze naar het ECHTE disneykasteel gaat haha genieten is al begonnen! Nu begint ook langzaam de inpaksters, wat allemaal mee te nemen.. Hebben we vestjes nodig voor s avonds bijv? Ben ook heel benieuwd hoe het met de meiden gaat in het vloegtuig en met het tijdverschil.. Nog tips?

Fleurida
12-04-15, 21:53
Op Accuweather kun je 15 dagen vooruit kijken qua weer, doe ik altijd als we die kant op gaan ivm kleren inpakken. Een dun vestje is voor de restaurants wel fijn omdat de airco nog wel eens op standje diepvries staat. Wij nemen altijd minimaal kleren mee omdat in de huizen altijd een wasmachine en droger zijn. En hotels hebben vaak ruimtes waar dit staat. En alles wat je mist kun je daar kopen. Ook heb je dan mooi ruimte in je koffers om eens lekker te gaan shoppen:rolleyes:

Fam.Didam
12-04-15, 22:06
Bedankt voor de tips Fleurida!

Fam.Didam
22-04-15, 02:40
We zijn er!! Toch maar besloten om blogje te schrijven:
http://twietbroek.wordpress.com

nicolea
22-04-15, 08:39
Leuk! En heerlijk...al die blogjes! Fijne vakantie