PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Caro: 2006



Caro
23-04-06, 12:14
Hey,

Mijn vriend en ik gaan voor de eerste keer naar Florida. We vertrekken 9juni, komen in Miami aan om middernacht, zijn van plan een auto te huren. Die zouden we van hieruit boeken, en de eerste nacht hotel ook. Maar nu staan we voor een dilemma, zouden we alle hotels reeds boeken om op zeker te spelen of is dat niet nodig en kunnen we gewoon ginder nog hotels boeken = meer vrijheid. Ik heb van kenissen verschillende dingen gehoord, en de meningen zijn verdeeld, maar misschien dat echte florida kenners me hier wel mee kunnen helpen? We vertrekken vanuit Orlando terug naar België op 20 juni.

Groetjes, :D

Njit
23-04-06, 13:28
Wat is je reisschema? Welke plaatsen kom je allemaal?

Caro
23-04-06, 14:39
Ik zou graag wat van Miami zien, wou zeker de Everglades doen, Naples lijkt me de moeite, St-Petersburg of Clearwater beach en dan een paar daagjes Orlando. Wou Seaworld, Universal Studios en dan een of 2 WD park(en) zien.
Enige voorstellen?

Michael66
23-04-06, 20:05
Auto zou ik zeker al in Nederland boeken, is veel goedkoper dan daar ter plaatste. Hotels ..... ligt er een beetje aan. Via bijv. Priceline kun je vooraf vaak erg goede hotels boeken voor een lage prijs. Maar dan weet je niet precies welk hotel je krijgt (je schrijft namelijk in voor een bepaalde klasse hotel in een bepaald gebied). Je kunt ook met coupons uit de vele boekjes die je daar kunt krijgen voordelige hotelkamers krijgen. Zonder coupons zijn de hotels daar duurder dan wanneer je ze vanuit NL vooruit geboekt zou hebben.

Qua beschikbaarheid van hotelkamers hoef je je in ieder geval niet druk te maken: er zijn er meer dan genoeg!! Alleen als je een bepaald hotel met zekerheid wilt hebben, dan is vooruit boeken soms aan te raden om teleurstelling te voorkomen.

marisca
24-04-06, 11:20
Zonder kids: Op de bonnevooi...Zeker weten! Ivm Vrijheid.
Met kinders: Lekker vooraf boeken Ivm Zekerheid, Prijs.
Dan weet je waar je aan toe bent, Als je lekker met z'n tween bent heb je alle tijd om aan te kakken wanneer je maar wilt en bevalt de prijs van het hotel je niet dan rij je een ander hotel of motel aan!
En het voordeel is dat je niet naar het desbetreffende hotel hoeft te zoeken. Met zeurende kinderen kun je dat maar beter niet hebben.
Auto zou ik zelf wel van tevoren regelen en de eerste 2 nachten ook .
Succes! Groetjes marisca. :D