PDA

Bekijk Volledige Versie : Bestellen bij Walmart.com



Familie Rust
26-04-14, 10:07
Ik wil graag een stroller bestellen bij Walmart welke ik dan zelf in de winkel wil ophalen. Nu zit er enige levertijd op dus wil dat graag vanuit nederland doen om hem dan als we aankomen meteen te kunnen ophalen. Nu is de enige betaal optie Paypal (US creditcard nodig dus dat is geen optie) maar zit daar toch een beetje tegenaan te hikken. Heeft iemand toevallig dezelfde weg al bewandeld?

P.S. Het gaat om deze stroller (niet dat het van belang is maar goed) http://www.walmart.com/ip/Jeep-Overland-Limited-Music-on-the-Move-Jogging-Stroller-Fierce-Orange/13004570

knaapje
26-04-14, 10:54
Het is niet mogelijk op deze manier vanuit Nl te bestellen.
Eigen ervaring vorig jaar en ook van een mede-forummer.

Uitgebreide mailwisseling met Walmart wees uit dat men geen niet-USA betaalwijzen accepteert. Helaas.

Misschien een tip: Amazon.com accepteert het wel.

Zie ook:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?830-Shopping-Walmart-(Super)Target/page13&highlight=walmart

Anthon14
26-04-14, 11:36
Vreemd genoeg heb ik vorig jaar gewoon besteld en via de creditcard betaald, volgens mij heb ik wel bij de gegevens een Amerikaans adres ingevuld bij mijn creditcard gegevens en dat gaf verder geen probleem.

En waarom heb je voor Paypal een US creditcard nodig? Je kan je gewoon aanmelden bij de Nederlandse Paypal site en daarmee dan je betalingen doen in het buitenland, ook deze vorm van betalen gebruik ik heel veel.

Ta2 Gerrit
26-04-14, 11:56
Bij mijn weten lukt dat nog steeds niet, maar misschien is er intussen wat veranderd. Amerikaans adres opgeven is bij ons standaard, want daar moet het ook meestal naar toe :D, maar het gaat voornamelijk om het billing adres, en daar kregen wij iedere keer (ook met PayPal) de volgende dag een weigering op de bestelling, die in eerste instantie gewoon geconformeerd werd. Maar misschien is dat nu anders, we hebben de laatste tijd niks meer zo besteld.

Maar gelukkig zijn er nog duizenden bedrijven die er geen punt van maken in de US, dus krijgen we nog bijna dagelijks pakketten aan de deur als we daar zijn. Voorheen was dat ook bij Walmart zo, we hebben zelfs wel (veel) spullen laten sturen naar campings en hotels, zonder enig probleem. Dass war einmal :(

knaapje
26-04-14, 12:16
Gerrit,
Ik dacht hetzelfde en heb ook deze ervaring zoals je weet.
Wat zeer recent ( 5 minuten geleden) speurwerk op de walmart-site leverde het volgende op:

If Your Card Is Issued by a Non-U.S. Bank
Credit and debit cards issued by banks outside of the U.S. are a valid form of payment on Walmart.com. These cards are subject to the same security checks as cards issued by banks in the U.S.

The security checks are intended to ensure the safety and security of your financial information and prevent unauthorized use of your credit or debit card. Unfortunately, communication with foreign banks is not always as seamless as with banks based in the U.S., and we may be unable to verify the information required to complete your transaction.

If you are shipping to a U.S. address but using an international credit card, please put your full international address in the "Address" line and choose the US city and state that the order will be delivered to. For billing phone number, enter your base international phone number without the 001 or 011 prefix. If we are unable to verify payment, we will cancel your order and send you notification by email that the order could not be completed. To further ensure security and privacy, these emails do not include details of why the order was not completed.


Zouden ze in de laatste maanden hun leven gebeterd hebben?

Familie Rust
26-04-14, 12:46
Net even contact met Walmart gehad en wat Knaapje zegt klopt inderdaad. Alleen waren er recentelijk problemen met de het betalingsverkeer waardoor er vertraging op trad. Hun advies (voor mij) was het gewoon bij de lokale Walmart te bestellen/betalen en dan wordt het binnen twee dagen afgeleverd. Voor ons geen probleem dus we doen dat wel. Iedereen hartelijk bedankt voor hun medewerking en adviezen.

PENPE
26-04-14, 14:33
Wij omzeilen het probleem door gebruik te maken van onze Walmart Giftcard, werkt prima voor Site-to-Store en Site-to-Home bestellingen ;-)

Met de cc vullen wij de balance van de Giftcard weer aan voor een volgend gebruik.


https://lh4.googleusercontent.com/-pzpOqKCv1-o/U1umfUsnK6I/AAAAAAAANqY/AdNntgBOOyM/w765-h571-no/walliecard.jpg

José
26-04-14, 17:54
Misschien hebben ze bij de Walmart superstore de stroller wel gewoon in de winkel staan. Zie er altijd verschillende soorten.

sunnyrojo
15-06-14, 19:24
wij hebben geprobeerd een artikel (tablet) online te bestellen en te betalen met creditcard. De bestelling wordt tot 2x toe niet geaccepteerd omdat de betalingsgegevens(gegevens van hotel ingegeven) niet overeenkomen met wat op de credit card staat, is het iemand wel gelukt en op welke manier zou dit dan kunnen of kan het gewoon niet vanuit hier??

José
15-06-14, 19:37
Ik dacht dat het alleen kon als je betaald met een Walmart cadeaukaart, en niet met een "buitenlandse" creditcard.

Anthon14
15-06-14, 19:59
Laat het niet naar het hotel sturen maar haal het bij de winkel op die mogelijkheid is er ook met online bestellen, zo doen wij het ook geregeld en dat gaat zonder problemen. De pick up is meestal achter in de winkel. Wij betalen ook gewoon met de creditcard en volgens mij vul ik dan alleen de plaats en de postcode in van de locatie waar we verblijven en zet in het adres veld ons volledige adres in Nederland neer.

knaapje
15-06-14, 20:02
al eens hier gekeken?
http://help.walmart.com/app/answers/detail/a_id/189

Fleurida
15-06-14, 20:27
Site to store werkt ook niet, dan moet je nog steeds een creditcard opgeven die "buitenlands" is en Payapal zit ook gekoppeld aan je Nederlandse gegevens.

Anthon14
15-06-14, 20:38
Ik heb vorig jaar gewoon site to store besteld en via de creditcard alleen zoals vermeld met in het adres veld de juiste gegevens en bij plaats/ postcode. staat een adres in Florida ingevuld en geen problemen gehad.

hannie
15-06-14, 20:53
Ik heb al een paar keer besteld bij Walmart, betaald met Paypal en naar een amerikaans adres laten sturen. Dit ging bij mij goed.

Fleurida
15-06-14, 22:32
Ik ga het proberen als we Oktober die kant op gaan, zijn er in het verleden mee bezig geweest en toen lukte het niet. Eerder wel, hebben zelfs tenten laten bezorgen op een camping in South Dakota;) Dus als het nu wel weer kan is alleen maar mooi.

sunnyrojo
16-06-14, 08:46
Ik heb vorig jaar gewoon site to store besteld en via de creditcard alleen zoals vermeld met in het adres veld de juiste gegevens en bij plaats/ postcode. staat een adres in Florida ingevuld en geen problemen gehad.
wij hebben aangegeven het gewoon bij de walmart zelf op te halen dus misschien ligt het er inderdaad aan hoe je de gegevens invult, misschien dat jouw manier wel gaat lukken? we gaan nog een poging wagen;)

Michael66
20-07-14, 22:22
Ik heb zjuist een site-to-store bestelling gedaan met Paypal betaling, en dat ging zonder enig probleem!

Overigens zag ik dat Walmart zelf ok een instructie heeft voor betaling met een niet-Amerikaanse Creditcard:
Using International Credit Cards on Walmart.com
If you are shipping to a U.S. address but using an international credit card, please put your full international address in the "Address" line and choose the US city and state that the order will be delivered to. For billing phone number, enter your base international phone number without the 001 or 011 prefix.Zie voor de volledige info: http://help.walmart.com/app/answers/detail/a_id/189

knaapje
21-07-14, 16:13
Terug kijken in de postings wil weleens helpen, zie posting 12