PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush Gardens: lunch with Elmo



Lelli Kelly
13-04-14, 13:52
Heeft iemand hier de "lunch with Elmo" in Bush Gardens wel eens geboekt? Is het leuk? Lijkt me leuk voor onze kids van 2 en 6 jaar.

Njit
13-04-14, 16:58
Forumlid Orangedevil heeft dit in 2010 gedaan: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?12089-Reisverslag-Orangedevil-Florida-2010&p=133927&viewfull=1#post133927

Ebelix
13-04-14, 20:47
Wij hebben dit in 2012 gedaan met onze zoon die toen net 2 was. Het was erg geslaagd en voor herhaling vatbaar. Ze gaan erg leuk met de kinderen om. Er worden liedjes gezongen en alle figuren komen langs bij je tafel waar je alle tijd hebt om met ze op de foto te gaan.

Een echte aanrader.

Lelli Kelly
13-04-14, 21:57
Bedankt voor jullie reacties. We hebben de lunch geboekt. Wel 1 probleempje: hoe leg ik een 2-jarige uit dat Pino geel is ipv blauw? ;-)

Njit
13-04-14, 22:18
De gele "Pino" heet Big Bird..


"Pino is gebaseerd op Big Bird uit de Amerikaanse reeks, maar Big Bird is geel en Pino blauw. Dit kleurverschil was een eis van de originele Amerikaanse Sesamstraat bij het overnemen van de figuur. De grote vogel komt in diverse landen voor en heeft overal zijn eigen kleur."

Voorts kan ik melden dat Pino en Big Bird wel familie van elkaar zijn.
Het zijn neven, althans volgens de Muppet Wiki.

"For a while Big Bird was named Pino in merchandise, but after many confusing name mixups—("How can Pino be blue AND yellow at the same time?")—he became Pino’s cousin. Big Bird’s Dutch name is Neef Jan; Cousin John in English."

Orangedevil
14-04-14, 21:21
Wij hebben het inderdaad een paar jaar geleden gedaan. Voor kinderen is het inderdaad erg leuk hoewel de characters in Amerika wel bekender zijn dan in Nederland. Maar gelukkig is er internet.
Qua eten is het niet heel speciaal maar voor lunch is het prima(buffet met salades, friet, kip etc). De characters komen langs aan tafel wat heel leuk is, op de dansvloer is het wel druk. Verder zat er bij ons een groepsfoto bij de prijs in begrepen.

Voor ons best nog wel een optie om het nog eens te doen omdat de kinderen nu weer een andere leeftijd hebben zodat ze het weer op een andere manier mee kunnen maken.

Pris32
01-02-15, 12:21
Zal het mogelijk zijn om zo'n lunch te boeken bij binnenkomst van het park? We weten namelijk nog niet op welke dag we naar Bush Gardens willen gaan.

Lelli Kelly
01-02-15, 13:21
Wij hebben de lunch with Elmo afgelopen zomer gedaan, erg leuk voor de kids!
Volgens mij kon je ook nog ter plekke boeken (als er nog plaatsen over zijn).
Onze kids vonden het geweldig!

Pris32
01-02-15, 13:46
Ja leuk, dan reserveren we daar gewoon.

Lelli Kelly
01-02-15, 17:45
Bij de ingang (als je door de controle bent) is een kiosk waar je tours etc kunt boeken. Je kunt daar vast ook de lunch boeken.

Pris32
01-02-15, 18:46
Dat is goed om te weten. We kunnen onbeperkt, mocht het die dag vol zitten dan kunnen we ter plekke een andere dag reserveren