PDA

Bekijk Volledige Versie : WK voetbal 2014 kijken in Florida



sunnyrojo
21-03-14, 08:10
wie heeft er al eens een wk voetbal in Florida meegemaakt en wordt het wel ergens uitgezonden? Ik weet dat de Amerikanen niet echt zo voetbal minded zijn maar toch zouden wij als het kan wel wedstrijden willen volgen, iemand ervaring hiermee?

Ritchie
21-03-14, 09:32
Ik weet dat er op de int. drive diverse restaurant/bars zijn, die zich voornamelijk richten op engelse touristen, wellicht kan je daar misschien gaan kijken.
maar ik denk dat, ligt er wel aan waar je verblijft de zender(s) van ESPN veel voetbal uitzenden, aangezien de USA ook meedoet.
Check effe bij je hotel/appartement of villa, of je zulke zenders hebt, en dan kan je wellicht op internet kijken of er voetbal wordt uitgezonden.

Edit: ik heb effe gekeken:

ESPN zend wk voetbal uit (http://espnmediazone.com/us/press-releases/2014/02/espn-schedule-2014-fifa-world-cup/)


ABC zend ook een gedeelte uit, dus heb je deze zenders...... geen probleem lijkt me :)

sunnyrojo
21-03-14, 11:21
bedankt, kunnen we misschien toch ergens kijken( wij zitten rond die tijd grotendeels in hotels), en hopelijk misschien toch wel op grootbeeld ergens in een restaurant of zo, alleen het speelschema even omrekenen naar de andere tijd:cool::cool:, zeker in de vakantie heb je soms geen idee van tijd.;)

Bieg
21-03-14, 14:13
Bij Ale House hebben ze vrij veel voetbal op de TV. Ik heb daar ooit een Nederlands elftal wedstrijd gekeken.

pzomerdijk
21-03-14, 14:36
Wij hebben een keer gekeken in de Florida Mall bij de Soccer Store. Hartstikke gezellig, grote tribune, gewoon in een sportwinkel. Veel nationaliteiten, erg leuk. Er zijn genoeg sportcafe's die het uitzenden. Je hoeft niets te missen! Wij zijn er ook in juli, dus... wie weet spelen ze dan nog....

José
21-03-14, 16:13
Wij hebben een paar jaar geleden een keer in ons hotel de finale van de champions league gezien op de zender ESPN. Dus de WK lijkt me geen enkel probleem hoor!

Ritchie
21-03-14, 17:31
@pzomerdijk;
In die soccer store heb ik vorig jaar ook een stuk van Barcelona - Ajax gezien, was bij dat Barcelona toen won :)

griffioen
26-03-14, 17:28
Wij hebben 4 jaar geleden gekeken in Downtown Disney: Raglan Road Irish Pub
Hier komen veel Nederlanders heen, en ook veel supporters van de tegenpartij.
Wij hebben hier toen Nederland tegen Spanje gekeken, en in de rust op de foto met de spanjaarden, erg geslaagd!

kjelldb
26-03-14, 23:32
Hopelijk België - Nederland in Florida kijken ;)

sunnyrojo
27-03-14, 08:59
Mijn eerst reactie was Belgie doet toch niet mee, maar jawel;) zou inderdaad leuk zijn.
Het is leuker om in bv Florida Mall of in zo'n Irish Pub te zitten, als Nederland de volgende ronde haalt gaan we dat zeker doen:)

koenkamphuys
30-03-14, 11:22
Vier jaar geleden werden lang niet alle wedstrijden uitgezonden op de reguliere Amerikaanse kanalen, ook niet ESPN. Wel op de latino-zenders compleet met het over de top commentaar in het Spaans. Als er een doelpunt gezet, maakt niet uit voor wie, dan gingen de commentatoren (altijd twee) een volle minuut uit hun dak met het zo hard en lang mogelijk roepen van Goooooooooooooooooooooooooooooal!

Maar goed, we hebben uitgebreid de verrichtingen van Bambommel kunnen bekijken, en van Banderbart en Stikkillenboerk - met de klemtoon op de kil.

artvdmeer
07-05-14, 15:49
Wij zitten ook in Kissimmee tijdens de 1e wedstrijd van Nederland op 13 juni, dus ben eens rond gaan zoeken en vragen. Heb begrepen dat heel veel Irish & British pubs ook het WK voetbal live zullen gaan uitzenden. Heb toevallig net via Facebook de vraag gesteld aan Fox & Hounds British Pub in Kissimmee of zij ook live gaan uitzenden, maar misschien is het wel een leuk idee om met meer landgenoten de wedstrijd te beleven ergens in of rond Orlando. Dus als er nog meer Ollanders op 13 juni hier zijn en graag de wedstrijd met meerdere landgenoten wil bekijken laat even een berichtje achter, kunnen we kijken wat de beste locatie is voor iedereen.

Groet, Arthur

drugarth
08-05-14, 19:08
Wij zijn er ook de 13e en gaan zeker voetbal kijken (de oranje outfit gaat mee :-) maar we zijn erg beperkt daar wij dan zeker niet willen rijden :D de 1e optie die wij gaan checken is waarschijnlijk lucky leprechaun inn aan intr. Drive.

Ritchie
11-05-14, 13:16
In Walt Disney World, heb je wellicht de volgende mogelijkheden om te kijken:

Disney’s All Star Movies Resort /Silver Screen Spirits Pool Bar en World Premiere Food Court
Disney’s All Star Music Resort / Intermission Food Court en Singing Spirits Pool Bar
Disney’s All Star Sports Resort / End Zone Food Court en Grandstand Spirits Pool Bar
Disney’s Animal Kingdom Lodge / Sanaa Lounge, Maji Pool Bar en Uzima Springs Pool Bar
Disney’s Beach Club Resort / Martha’s Vineyard
Disney’s Caribbean Beach Resort / Banana Cabana Pool Bar
Disney’s Contemporary Resort / The Wave … of American Flavors
Disney’s Polynesian Resort / Tambu Lounge en Barefoot Pool Bar
Disney’s Pop Century Resort / Everything POP Shopping & Dining
Disney’s Port Orleans Resort / Riverside / River Roost
Disney’s Port Orleans Resort / French Quarter / Scat Cat’s Club
Animal Kingdom / Rainforest Cafe
Disney's Boardwalk / ESPN Club en Big River Grille & Brewing Works

Mushu
11-05-14, 16:56
In de Disney Resort Food Courts heb ik zelf nooit iets anders op de tv's gezien (als ze er al hangen) dan Disney filmpjes (of daar aan gerelateerd). Bij de bars kan je wel een sportkanaal treffen.

Ritchie
11-05-14, 22:18
Ik heb er dus wel een sport gerelateerde programma's gezien hoor.

Mushu
11-05-14, 22:32
Oke, heb ik alleen nooit gezien (ben er best wel een beetje heel vaak geweest....) maar moet eerlijk zeggen dat ik nooit heel bewust naar die tv's heb gekeken of dan in een gedeelte zit waar die niet te zien is. Ik zou er iig niet op vertrouwen dat er in de foodcourt gelegenheid is de voetbalwedstrijden te zien. En zal dan zeker niet de sfeer zijn die de voetbalfan-kijkers zoeken (maar ik heb dan ook weer helemaal niets met voetbal). Ik geloof dat ik me er gewoon maar beter niet mee kan bemoeien, haha :confused:

PENPE
11-05-14, 23:32
Ook bij diverse restaurants zoals Texas RoadHouse, Applebee's en FRIDAY's hangen (vaak veel) flatscreens boven de bar waarop je de wedstrijden kunt volgen..

Ritchie
12-05-14, 00:23
Ik denk inderdaad dat de kans het grootste is om in dit soort restaurants wedstrijden te kunnen zien, tel daar ook zeker Logan's Roadhouse en Outback bij op.

José
18-05-14, 16:14
Gisteren Nederland-Ecuador gezien op ESPN in Florida.

Ritchie
18-05-14, 17:07
Is dus zonde van de tijd geweest ;)

En idd ESPN zend ook het WK uit, zie mijn eerdere post: ESPN zend wk voetbal uit (http://espnmediazone.com/us/press-releases/2014/02/espn-schedule-2014-fifa-world-cup/)

sunnyrojo
18-05-14, 20:04
Als we er nog inzitten en de 1e ronde doorkomen denk ik toch dat we naar een Irish Pub gaan lijkt ons dan wel zo gezellig, de 1e ronde kunnen we nog wel thuis kijken.
wel goed te weten dat ESPN het uitzendt.

Michael66
21-05-14, 16:16
The Pub Orlando in Pointe Orlando: https://www.facebook.com/PointeOrlando/posts/10152404512812552

sunnyrojo
23-05-14, 22:30
ziet er gezellig uit!:D en je kan er nog lekker eten ook zo te zien! hopelijk halen we de 2e ronde ( ben er bang voor)

drugarth
05-06-14, 05:11
Vandaag even wezen checken bij de leprechaun op i. Drive, en daar zenden ze het inderdaad uit...dus volgende week zijn we daar van de partij :-)

sunnyrojo
05-06-14, 08:06
wij houden het in gedachte vd 2e ronde:o, ik had al gekeken maar dan zit je om 12 uur daar al een potje bier:cool:

Patrick
05-06-14, 10:32
Daar is het toch vakantie voor ;-)

drugarth
05-06-14, 13:53
Ik zie ook geen probleem :-)

kjelldb
05-06-14, 18:45
Idem :cool:

sunnyrojo
15-06-14, 19:18
Wie kijkt op 29 juni en waar??

drugarth
16-06-14, 14:35
Wij waren daar tegen spanje..niet erg druk, maar de amerikanen die er waren deden goed met ons mee :-)

drugarth
16-06-14, 20:46
Check wel ff de openingstijden, niet zeker of ze om 12:00 al open zijn...en wij vliegen morgen terug dus kunnen niet meer checken...

Anthon14
01-07-14, 07:41
En voor de liefhebbers kun je ook kijken in Downtown Disney bij de ESPN zone staat een groot LED scherm waar voetbal op uitgezonden wordt.

Esther2013
01-07-14, 21:16
ESPN met onze eigen Ruud van Nistelrooy als commentator....:rolleyes:

Mushu
02-07-14, 04:31
Ook Epcot is in voetbalsfeer. Photopass mogelijkheden, speelschema, voetbalveldje en je kan de wedstrijden zien in het Odysseus gebouw (dat ligt als je vanaf de bol naar het landengedeelte loopt, links in het water.). Of het er gezellig is weet ik niet. Maar gezien het aantal vakantievierende Brazilianen in WDW in deze tijd van het jaar konden ze niet anders dan aandacht besteden aan de World Cup.

pzomerdijk
05-07-14, 13:31
Gisteren gekeken naar Brazilië - Columbia in de EuroPub Market Street Cellebration. En dat in combinatie met 4e juli, gezellig, zowel binnen als buiten op groot scherm met supporters van alle pluimages. Leuk ingericht met vlaggetjes van alle landen. Daar gaan we nog vaker kijken de komende week. Aanrader! En voor de mannen... vrouwen kunnen leuk shoppen in MarketStreet. Helpt altijd bij een excuus om naar voetbal te kijken...

Brandsmaatje2
05-07-14, 15:34
Weet jullie ook welke Espn zender we hebben er hier in de gehuurde villa meerdere? Is het die waar nu Wimbledon op is?

Brandsmaatje2
05-07-14, 20:06
Al gevonden ABC action news zend het uit.

Familie de Jager
07-07-14, 20:49
Wij zijn net aangekomen in Orlando is de
Irish Pub Raglan Road Downtown Disney een mogelijkheid om woensdag als Nederland tegen Argentinië te kijken. We gaan zo meteen even kijken of dat mogelijk is.

jerrylegrande
08-07-14, 16:37
hallo allemaal!

geweldig nieuws voor iedereen die de finale wil kijken ( als nederland er in staat........) er is een top feest gaande in wall street orlando. check even de onderstaande link. mijn vrouw kim en ik zijn daar zeker te vinden! we zijn te herkennen aan de oranje shirtjes ;-) Als Nederland in de finale staat hopen we veel mede hollanders te begroeten daar! de foto's zien er veelbelovend uit.

tot dan! laat even weten wie er komt !
link:
http://wallstplaza.net/event/world-cup-finals-wall-street-plaza/

de onderstaande foto's zijn gemaakt tijdens een van de usa wedstrijden.
http://wallstplaza.net/wp-content/gallery/world-cup/NJA_0381.jpg
http://wallstplaza.net/wp-content/gallery/world-cup/NJA_9869.jpg

Familie de Jager
09-07-14, 15:42
Wij zijn van de partij als Nederland in de finale staat, ook zijn wij in het oranje met ons vijven familie de jager, tot dan!