Marco Tiel
19 april 2006, 10:30
Tsjonge jonge, dat typen van mij is ook om te janken. :shock: Mochten jullie een vertaling nodig hebben dan verneem ik dat graag :oops:
![]() |
|
Tip: wijzigen van je eigen berichtenMarco Tiel 19 april 2006, 10:30 Tsjonge jonge, dat typen van mij is ook om te janken. :shock: Mochten jullie een vertaling nodig hebben dan verneem ik dat graag :oops: Njit 19 april 2006, 12:06 Tsjonge jonge, dat typen van mij is ook om te janken. :shock: Mochten jullie een vertaling nodig hebben dan verneem ik dat graag :oops: Je kan je eigen berichten ook nog wijzigen met de http://www.floridaforum.nl/templates/fisubice/images/lang_dutch/icon_edit.gif knop. Marco Tiel 19 april 2006, 14:49 :? Eén van de betere tips die ik heb gehad de afgelopen tijd Njit 19 april 2006, 14:52 :? Eén van de betere tips die ik heb gehad de afgelopen tijd Zouden meer mensen moeten doen :) (niet dat iedereen zich direct aangevallen dient te voelen maar soms levert het een keer overlezen van een post en de puntjes op de i zetten wel een leesbaarder geheel op) | |
EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum