PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dyni: Miami-Miami, april-mei 2014



Dyni
18-03-14, 20:42
Hallo allemaal,

Ons reisschema ziet er als volgt uit:

26 april Dusseldorf-Miami
27 april Miami: Hop on-hop off tour
28 april naar Key West, waar we ook overnachten
29 april terugrijden naar Florida City/Homestead met wat stops op de Keys en nog een bezoekje aan het visitors center van de Everglades nabij Florida City
30 april Door de Everglades met diverse stops, overnachten in Naples
1 mei Een bezoekje aan Sanibel Island en vervolgens willen we een flink stuk doorrijden richting Tampa. We zoeken daar nog een leuke plaats om te overnachten, dus tips zijn welkom!
2 mei Busch Gardens, daarna rijden we door naar Orlando
3 mei tm 9 mei verblijven we in Orlando, hier willen we naar Seaworld, Universal Island of Adventure, Daytona, Aquatica, shoppen.
Op 9 mei vertrekken we uit Orlando en gaan naar Kennedy Space Center. Daarna willen we weer zover mogelijk doorrijden richting Miami, want helaas, op zaterdagochtend moeten we ons alweer melden op het vliegveld...

Dit zijn dus onze plannen, waarschijnlijk missen we nog een hoop moois, maar dat is beslist voor een andere keer.

Esther2013
18-03-14, 20:45
Hi Diny, heerlijk vooruitzicht met behoorlijk wat highlights.
wij zijn afgelopen zomer ook naar Key West, Sanibel en KSC geweest en vooral KSC is behoorlijk indrukwekkend, zeker met jullie jongens van 14 en 12, die vinden dat vast super!
je kunt ons verslag nog lezen hoe dat was.
succes! Gr Esther

Njit
18-03-14, 20:53
Leuk schema.

Als plaats tussen Sanibel en Tampa zou je Sarasota of Bradenton kunnen overwegen. Zie hier de voors en tegens: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?16258-Sarasota-of-Bradenton

Dyni
19-03-14, 07:28
Esther, dat ga ik zeker nog lezen dan, de kids verheugen zich inderdaad heel erg op KSC. Vorige keer zouden we daar ook naar toe zijn gegaan, maar net in die periode was er een lancering gepland, die steeds werd uitgesteld en aangezien je dan wat beperkter bent met alles wat je kunt zien, zijn we uiteindelijk niet gegaan. Dus deze ker stond het hoog op het verlanglijstje.

Njit, bedankt voor de tips, ik ga me er eens in verdiepen!

Dyni
19-03-14, 17:39
Nog flink wat gelezen op het forum vanmiddag over Sarasota en Bradenton, maar ben ook terecht gekomen bij St Petersburg en St Pete Beach en ik ben uiteindelijk gezwicht voor het Dolphin Beach Resort in St Pete Beach. Nu maar hopen dat we inderdaad dolfijnen nog zien...

Dyni
19-03-14, 17:49
Esther, vraagje, ik heb op de site van KSC gezien dat ze naast de normale entree ook nog een aantal mogelijkheden aanbieden voor verschillende bustours. Welke entree hebben jullie gehad? Ik heb alvast het stukje over KSC gelezen in je verslag en jullie hebben behoorlijk wat gezien. Is de bustour die jullie gedaan degene die bij de normale entree hoort?

Esther2013
19-03-14, 19:56
Klopt, bij de normale standaard entree zit de bustour inbegrepen. Deze tour naar o.a. Apollo raket met diverse films, de hal met Atlantis en Imax theaters zijn al een dagvullend programma. Als je de extra tours wilt doen moet je eigenlijk 2 dgn gaan, maar die ene dag is al indrukwekkend genoeg hoor!
Kijk ook eens op de site van Retail me not, daar zijn regelmatig kortingsacties voor o.a. KSC, scheelt weer ca $ 5 per kaartje, die je weer aan iets anders kunt uitgeven, bijv in een van de vele souvenirshops! Succes!

Dyni
19-03-14, 22:40
Oké, hoef ik daar in ieder geval niet meer over te twijfelen. En bedankt voor de tip van de site, die ga ik zeker nog even in de gaten houden.

Dyni
20-03-14, 18:01
Vandaag de entreekaarten voor Busch Gardens, Seaworld en Aquatica binnengekregen, met gratis kaarten voor Legoland.

Sebasv
07-04-14, 23:57
Mag ik vragen bij welke site je die entreekaarten hebt besteld?

Dyni
08-04-14, 11:02
Bij Attractions Tickets direct. Als je op dit forum kijkt bij "overige attractieparken" zie je daar een heel topic aan gewijd. Naar aanleiding daarvan heb ik ook op deze site besteld, ik heb op de ierse site besteld. Weliswaar betaal je daar 25 euro verzendkosten, maar de tickets die ik heb waren daar 12 euro per stuk goedkoper dan op de duitse site. Aangezien ik er 4 nodig heb, was de ierse site voor mij goedkoper. Daarbij kreeg ik op de ierse site de legoland tickets en op de duitse moest je eerst voor 500 euro besteden en daar kwam ik niet aan. De gratis kaarten voor legoland waren geloof ik een actie in maart, dus die zal afgelopen zijn. Maar wellicht hebben ze nog een andere leuke aanbieding voor je.

Sebasv
08-04-14, 14:40
Bedankt voor je reactie! Ik had dat topic ook al even bekeken maar ik kon geen site vinden met gratis kaartjes voor legoland, maar dat was dus een actie. Ik zal het even in de gaten houden, nogmaals bedankt!

Dyni
13-05-14, 18:23
Zo, onze vakantie zit er helaas alweer op. We hebben een superleuke, maar ook wel vermoeiende reis achter de rug. Paar minpuntjes helaas, zoals 2 dagen fikse regenbuien, haha, het was net Nederland. Ach ja, planning een beetje omgegooid en we zijn de dagen toch goed doorgekomen. Het allervervelendste was echter, dat op onze heenreis de vlucht vanuit Barcelona naar Miami werd gecancelled. We hebben wel een hotel gekregen en eten, maar we moesten tot de volgende dag wachten. Toen zijn we vanuit Barcelona naar Parijs gevlogen en van daaruit naar Miami. Dus een complete dag later aangekomen. Ons dagje Miami is dus niet door kunnen gaan. Zo jammer, moeten we nog een keer terug :o:o:o