PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: beccie25 (terug van weggeweest!)



beccie25
17-03-14, 13:33
Hallo allemaal
hele oude leden zullen mij wellicht nog kennen van 4/5 jaar geleden toen ik hier nog veel actief was in verband met mijn reis naar florida.
In de afgelopen jaren heb ik nog wel eens wat dingen gelezen maar ben ik niet meer actief geweest.
Daar wil ik nu echter verandering in brengen, vooral omdat ik dit jaar toch weer naar de geweldigste vakantiebestemming van amerika mag gaan: Fllorida!
Voor mij ditmaal de 3e keer. Ik ga dit keer met mijn partner die hier nog niet is geweest.
Hij is 32, ik ben 30. Ik ben werkzaam als leerling verpleegkundige en we zijn beiden helemaal weg van Disney!
Dus natuurlijk wordt dit een groot onderdeel in onze reis.
Daarnaast is mijn partner helemaal stapel op reptielen. Dus de Everglades komen uitgebreid aan bod en we willen meeerdere natuurparken gaan bezoeken.
Kortom er moet nog veel uitgestippeld worden, vooral omdat we dit keer 6 weken willen gaan!
Ik verheug me om weer de verhalen van iedereen te lezen en ook tips van anderen te krijgen.
Vooral gezien de reptielen, waar ik volkomen onbekend mee ben, hoop ik veel tips te horen van anderen.
Tot snel allemaal!

Njit
17-03-14, 14:21
http://www.ultraimg.com/images/CQpjz.gif

Veel planplezier alvast gewenst :)

beccie25
17-03-14, 18:50
dank je wel, wat een keileuk plaatje!

Cindy1969
17-03-14, 19:37
Welkom terug, en oh 6 weken, wat een heerlijkheid!

Ritchie
17-03-14, 20:22
Welkom terug !!!! je zult wel veel tips kunnen vinden hier, maar ik denk dat je nog wel veel onthouden hebt :)

beccie25
18-03-14, 19:05
hoi ritchie, ja dat klopt zeker weten
maar het is toch altijd leuk om nieuwe tips te ontdekken en ik zie dat er in 4 jaar toch veel veranderd is, zowel hier als in de pretparken ;-)