PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema dwouters85: Florida eind augustus/begin september 2014



dwouters85
16-03-14, 17:30
Wij vliegen 26 augustus van Amsterdam naar Sanford,verblijven 5 dagen in Orlando, dan 2 dagen Tampa om vervolgens 4 dagen naar Miami te gaan. Vanuit hier terug naar NL. Wellicht zijn er mensen die er rond deze tijd ook verblijven, en ons nog wat inspiratie op kunnen laten doen wat betreft de invulling van deze reis!!! Of gewoon leuk om samen al wat voorpret te beleven!!!

Bosevents
16-03-14, 17:55
altijd leuk een vakantie in het vooruitzicht. Ik zou het alleen andersom doen. Vliegen op Tampa en dan Orlando en door naar Miami (logischer anders rij je heen en weer :) )
Hou je van pretparken dat zit je goed in zowel Tampa als in Orlando. In Miami zijn heel veel mogelijkheden zoals het bekende strand met zijn art deco boulevard etc.
Eigenlijk is er te veel om op te noemen.
Geen even aan waar je van houdt (cultuur/natuur/pret/rust/eten etc)
Dit helpt jullie te helpen :)

dwouters85
16-03-14, 18:09
altijd leuk een vakantie in het vooruitzicht. Ik zou het alleen andersom doen. Vliegen op Tampa en dan Orlando en door naar Miami (logischer anders rij je heen en weer :) )
Hou je van pretparken dat zit je goed in zowel Tampa als in Orlando. In Miami zijn heel veel mogelijkheden zoals het bekende strand met zijn art deco boulevard etc.
Eigenlijk is er te veel om op te noemen.
Geen even aan waar je van houdt (cultuur/natuur/pret/rust/eten etc)
Dit helpt jullie te helpen :)

Vluchten zijn al geboekt haha....Vliegen heen op Orlando en terug vanaf Miami...Ik zie Orland-Tampa-Miami niet als heen en weer rijden.....Bedankt voor je reactie! Ik was echter meer op zoek naar mensen die in dezelfde periode een sort gelijke reis maken..

José
16-03-14, 18:12
Als ze aanvliegen op Orlando sanford dan naar Tampa en vervolgens naar Miami vanwaar ze weer terug vliegen naar Amsterdam ( ik neem aan met Arkefly) dan maken ze toch een mooi rondje en rijden ze niet heen en weer naar mijn mening:) Deze route hebben we zelf ook eens gedaan een aantal jaren geleden en beviel prima. Veel plezier met de voorpret!

Bosevents
16-03-14, 18:45
is ook goed. maar wist niet dat er al een vlucht geboekt was. Orlando - tampa is natuurlijk maar een "stukje" :)