PDA

Bekijk Volledige Versie : parkeren bij Qube Parking



Ritchie
08-03-14, 19:12
Ken iemand de firma Qube Parking (http://qubeparking.nl/) ?

angelique100
09-03-14, 00:22
Nee ik ken het zelf niet, zag wel de korting op Groupon misschien heb je er iets aan.


http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/qube-parking-met-en-co/35486932?CID=NL_AFF_66_225_1_1&utm_source=aff_66&utm_medium=aff_225&utm_campaign=aff_1&utm_content=aff_1&zanpid=1877506161281180672&CID=NL_AFF_66_1_1_1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=1509666&utm_content=aff_1&nlp

Sorry lukt me niet de link te verbergen zoals jij :o

Ritchie
09-03-14, 01:29
Die groupon heb ik ook gehad, vandaar de vraag of iemand deze firma kent

b767-300er
09-03-14, 07:26
Ik zou mijn auto nergens parkeren waar je ook je sleutel moet achterlaten.....
dus of lekker hotel boeken waarbij de auto mag blijven staan zonder sleutel af te geven of gewoon naar P3.
Miss ben ik te achterdochtig maar ik vertrouw dat soort bedrijfjes niet.

Bryce2011
09-03-14, 08:51
heb je wel op de link gedrukt? Dan had je namelijk kunnen lezen dat je je auto zelf kunt parkeren en de sleutel mee mag nemen...

ikzelf heb ook geen ervaringen met Qube. Is ook bijna niks over te vinden op internet.
vermoed dat het een nieuwe aanbieder is (wat overeenkomt met de foto's) welke Groupon gebruikt voor een stukje naamsbekendheid.

b767-300er
09-03-14, 09:43
heb je wel op de link gedrukt? Dan had je namelijk kunnen lezen dat je je auto zelf kunt parkeren en de sleutel mee mag nemen...
.

Jazeker, alleen niet doorgeklikt naar de vraag en antwoord.

Maar mijn mening blijft staan, ik zou nergens mijn auto parkeren waar ik mijn sleutel moet inleveren. Ik vertrouw dat soort bedrijfjes niet.
Bij deze hoeft dat dus niet, dus dan zou ik deze wel overwegen.

Fitzroy
09-03-14, 11:12
Heb even de website en de route aangeklikt maar het is echt wel een stuk verder dan de 10 minuten rijden van Schiphol die zevoorspiegelen. Je moet nog een aardig eindje van de snelweg parkeren in Aalsmeer, dus je bent die tijd ook nog eens 2 x kwijt.
Dan is Arkefly cq Quick Parking een stuk dichterbij.

knaapje
09-03-14, 12:06
Nu duikt hier Quick parking weer op.
Misschien hebben ze hun leven gebeterd, maar hier mijn ervaring en kijk ook eens met google naar andere ervaringen.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?6182-Schiphol-Smart-Parking-en-andere-aanbieders/page13&highlight=quick+parking

en

http://parkerenluchthavenschiphol.nl/parkeren-schiphol/quick-parking/

kijk daar eens naar de laatste ervaringen

Fitzroy
09-03-14, 12:27
Wij hebben in februari nog gebruik gemaakt van Arkeflyparking (dat is Quick parking) en het is ons uitstekend bevallen. We werden bij de auto opgehaald en ook weer terug gebracht. Bij Schiphol gebeld en we kwamen aanlopen en het busje kwam eraan. Het is ons zo goed bevallen (geen gesleep met koffers) dat ik voor de zomervakantie weer heb gereserveerd via hen. Hiervoor maakten we altijd gebruik van P3 maar ik vond dit veel fijner.

knaapje
09-03-14, 15:36
Ze zullen niet altijd slecht of matig zijn.
Maar ik zou willen aanbevelen eerst de ervaringen met hun eens door te lezen voor je reserveert.

b767-300er
09-03-14, 16:01
Moah, op de laatste paar (4) recencies na zijn ze allemaal wel positief op genoemde link.

knaapje
09-03-14, 20:25
http://ervaringen.langparkerenschiphol.net/ervaringen-quick-parking/

Lees deze dan ook eens.

Fitzroy
09-03-14, 20:39
Daar klopt al helemaal niets van. Je geeft je sleutels niet af bij Quick Parking, maar parkeert zelf, net als P3. Dan komt het busje je ophalen bij je auto en rijd je naar de luchthaven. Je sleutels neem je gewoon zelf mee.
Overigens, als ze echt zo slecht zouden zijn, zou Arke zijn naam er niet aan verbinden, denk ik. Daar krijgen ze alleen maar gezeur mee.

knaapje
09-03-14, 23:05
Tja, van hun eigen site:
...............Moet ik mijn autosleutel inleveren?
Op de meeste van onze parkings hoeft u uw autosleutel niet in te leveren, omdat u uw auto zelf parkeert. En uw autosleutel neemt u mee. De enige parking waar u wel uw autosleutel inlevert is op locatie A (Kruisweg 381). Hier parkeren wij de auto voor u.......................

Als je het beter weet............

b767-300er
10-03-14, 20:05
Heb je zelf je auto er wel eens geparkeerd Knaapje?

knaapje
10-03-14, 20:10
Als je de link op mijn posting #8 gelezen had wist je het!

Fitzroy
10-03-14, 21:24
Maar niet recent en wij wel. Overigens, nogmaals, wij hebben geparkeerd bij Arkefly parking dat onderdeel is van Quick Parking. Daar wordt de slagboom voor je open gedaan, kies je zelf je parkeerplaats uit en neem je je sleutel gewoon mee. En ja, ik durf te beweren dat ik het beter weet, omdat wij er minder dan 2 weken geleden nog gebruik van hebben gemaakt en ik dus spreek uit eigen ervaring.

lieveling
12-03-14, 21:25
euhm....zijn quick en qube niet twee verschillende parkeerplaatsen/bedrijven ?
ik heb vanmiddag toevallig ook die groupon gezien en heb via hun eigen site contact gehad via een chatsessie.
ik weet niet zo goed of het nu wel of niet oke is.
volgens die man waarmee ik die sessie deed, was het in samenwerking met gemeente aalsmeer, maar ik kan er bar weinig over vinden.
alleen dat ze dus samenwerken met taxibedrijf met en co, maar verder niets...geen ervaringen enzo.
wel goedkoop nu...voor die 8 dagen dat ik een plekje nodig heb zou het 35,- worden(met een code die ik van hem kreeg zodat ik geen groupon hoefde te kopen)
dus jah...
is het te vertrouwen? en is toch een andere plek dan quick?

knaapje
12-03-14, 23:18
Het zijn afzonderlijke bedrijven, die voor zover ik weet niets met elkaar te doen hebben.
In posting #7 hierboven kwam plotseling de naam Quick Parking te voorschijn en daar heb ik toen op gereageerd, gezien de negatieve ervaring die ik daarmee gehad heb..

lieveling
13-03-14, 11:28
ohke thanks knaapje!!

lieveling
13-03-14, 11:57
hhhmmm....wij hier net contact gehad met gemeente aalsmeer, omdat die man dus in die chatsessie zei dat het in samenwerking was met gemeente aalsmeer.
gemeente aalsmeer kan niets vinden over enige samenwerking. Een eventuele vergunning zou kunnen, maar daar houd het op.
dus jah....nu weet ik helemaal niet wat te doen...
ik denk dat ik dan toch maar arkeparkeerplaats ga boeken...ik geloof dat hun de goedkoopste zijn(als je reservering voor 1 april is 15 % korting)

knaapje
13-03-14, 14:35
Er is een tijdje geleden nogal wat te doen geweest over dit soort parkeerbedrijven.
Vele bleken op terreinen en in gebouwen te zitten waarop een agrarische bestemming zit/zat.
Er zijn er toen een aantal gesloten of verplaatst.
Wellicht werd in het gesprek bedoeld, dat dit bedrijf een vergunning van de gemeente heeft om daar auto's te parkeren.

lisa 1983
17-03-14, 22:00
hoi leden,

Ik ben net terug na gebruik van een Groupon voucher. Wij vonden het helemaal top bij qube!. Mooi parkeerterrein en je neemt zelf je sleutel mee.
Taxi zit er ook bij. Dat is normaal alleen al duurder voor ons uit Badhoevedorp :D. groetjes Lisa

henk de w
14-05-14, 13:18
ik heb er geparkeerd via een groupon actie. ik vond het een vage bedoening, je parkeert namelijk op het terrein van allure parking. geen bord met qube erop te bekennen.
ook wordt beloofd dat je met de taxi naar schiphol wordt gebracht. maar wij moesten in een grote touringcar plaatsnemen met tientallen anderen, totaal niet wat beloofd werd.
je krijgt geen bewijsje dat je je auto geparkeerd hebt.
ook staat er een bordje dat je je auto op eigen risico parkeert. met andere woorden: wij waren blij dat de auto er nog stond toen we terugkwamen...

Ritchie
14-05-14, 13:48
Ga je een klacht indienen henk de w ?
Zo ja, dan ben ik benieuwd naar het antwoord.
Zo je dat hier met ons willen delen dan ?

henk de w
25-05-14, 20:41
nee, ik ga geen klacht indienen. het kostte me 35 euro, dat is me de moeite niet waard, en ik heb het liefst zo min mogelijk met deze mensen te maken.
mijn ervaring delen op dit forum heeft in mijn optiek meer zin.

knaapje
25-05-14, 20:52
hoi leden,

Ik ben net terug na gebruik van een Groupon voucher. Wij vonden het helemaal top bij qube!. Mooi parkeerterrein en je neemt zelf je sleutel mee.
Taxi zit er ook bij. Dat is normaal alleen al duurder voor ons uit Badhoevedorp :D. groetjes Lisa

Toch interessant zo'n juichende reactie en de poster eens verder te bekijken.

Lisa1983 heeft zich op 17/3/14 ingeschreven, is op die dag 1 keer op het forum geweest, heeft dit bericht geplaatst, en daarna tot op dit moment nooit meer.
Zou dit serieus zijn of spam?

Saloua
16-09-14, 16:06
Ik heb goede ervaring met Qube Parking.

ik ben op 27-08-2014 op vakantie geweest zij waren precies op tijd ( zoals er in de bevestiging stond)
en op 10-9-2014 kwamen we terug ook weer op tijd.
ze stonden er binnen een kwartier.

Ik zal vaker mijn auto bij Qube Parking parkeren.
:up: Qube PArking ga zo door!

Saloua
16-09-14, 16:10
@ knaapje het is ook niet de bedoeling dat we deze topic elke dag bijhouden!
ik zal mijn ervaring ook maar 1x delen.

maar goed.
ik lees hier alleen negatieve reacties vandaar ik hier op reageer omdat wij er echt wel over te spreken zijn.
onze auto werd bij de vertrek hal opgehaald daar kun je ook voor kiezen.
je betaald misschien wel iets meer . maar wel ideaal

Njit
16-09-14, 16:21
En wat zijn je ervaringen met de zaken die Henk eerder geschreven heeft?

Frans1949
16-09-14, 16:34
Zoals eerder getipt heb ik de reviews gelezen in http://ervaringen.langparkerenschiphol.net/ervaringen-quick-parking/
Daar ga ik dus niet mijn auto parkeren. Zelfs niet gratis. :-)
Ik heb mijn auto in Mei bij de parking neergezet via Arkefly en dat was redelijk bevallen.
Wel had ik wat moeite om de eerste keer (om vijf uur in de ochtend) de parking te vinden.
Kan natuurlijk ook aan mij liggen. :(

Ik heb weinig ervaringen met Langparkeren van Schiphol zelf maar ik denk er niet over om ver weg te parkeren als het uitgespaarde bedrag slechts een paar euro kost.

b767-300er
16-09-14, 19:00
Zoals eerder getipt heb ik de reviews gelezen in http://ervaringen.langparkerenschiphol.net/ervaringen-quick-parking/
Daar ga ik dus niet mijn auto parkeren. Zelfs niet gratis. :-)
Ik heb mijn auto in Mei bij de parking neergezet via Arkefly en dat was redelijk bevallen.
.

Jouw link verwijst naar Quick-parking en laat dat nou net het terrein van ArkeFly zijn?

Fitzroy
16-09-14, 19:16
2 berichtjes, geregistreerd in september en alleen positief over Qube parking, saloua? Mag ik dat op zijn minst opmerkelijk vinden?

Njit
16-09-14, 19:30
Dat mag. En uiteraard houden wij het als Moderators in de gaten. Maar tot nu toe nog geen reden tot argwaan. Verdere discussie hierover is niet nodig.

Frans1949
16-09-14, 19:40
Jouw link verwijst naar Quick-parking en laat dat nou net het terrein van ArkeFly zijn?

Ik sta versteld. Zet ik een verkeerde link. En deze natuurlijk goed doorgelezen. Ik ga de volgende maar staan op de gewone parkeerplaats. Zal wel lang duren want de volgende keer Florida duurt zes maanden en ik ga echt mijn auto niet zes maanden parkeren. ;)