PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema roy8448: Keys-Orlando met dreumes, 2014



roy8448
05-03-14, 20:58
Hoi,

Over een kleine 2 maanden gaan wij met onze 2 jarige dochter 3 weken naar florida.
We vliegen op miami en terug van orlando. De meeste accomodaties heb ik al geboekt.
Ik twijfel nog waar we de middelste helft van onze vakantie zullen doorbrengen.
Wellicht zijn er mensen op dit forum die mij een handje kunnen helpen.
Op dit moment is dit ons reisplan:

dag 1 tm 3: fort lauderdale
dag 4 tm 6: keys (marathon)
dag 7 tm 10: napels ????
dag 11 tm 14: clearwater ????
dag 15 tm 21: kissimmee

Zowel napels als clearwater twijfel ik nog over. Ik lees dat cape coral en fort myers ook erg leuk moet zijn.
En clearwater schijnt heel toeristisch te zijn, wellicht dat sarasota een betere optie is.

Fitzroy
05-03-14, 21:07
Vlieg je met Arke, want dan had je je schema beter andersom kunnen doen. Anders moet je 2 x wachten, eerst in Orlando en daarna in Miami.

Ik vind Naples een erg leuke stad en zou daarvoor kiezen.

Welke accommodatie heb je in Marathon?

Moolenschotjes
05-03-14, 21:50
Clearwater Beach is erg leuk om te verblijven, maar ook Cape Coral.
Afgelopen zomer zijn we daar geweest en ook deze zomer weer te vinden.

Bezoek tijdens je verblijf op de keys ook eens morada bay beach cafe op islamorada island , echt een paradijs > http://florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/islamorada-key-west.html

Esther2013
05-03-14, 21:58
Hi Roy, heerlijk vooruitzicht, zo snel al!
Check vooral even de onderlinge afstanden, bv. op Google Maps, Marathon-Naples is een aardige trippel, vooral met een dreumes. Misschien nog even tussenstopje maken?
Afhankelijk waar jullie interesses liggen (strand,natuurparken,musea?) moet je de route bepalen van Marathon naar
Orlando. Mijns inziens zijn er geen niet-leuke plaatsen :p en alles is toeristisch....
Sarasota en Cape Coral zijn goede uitgangspunten voor korte tripjes/bezienswaardigheden.
Misschien een idee om je reisschema nog iets verder uit te schrijven en aangeven wat jullie aan de Gulfcoast willen zien/doen. Succes! Gr Esther

roy8448
06-03-14, 20:30
Bedankt voor de vele reacties al.

@Fitzroy
Tickets heb je gelijk in, dit heb ik niet echt lekker geregeld. 2x wachten zowel heen als terug ;(
In marathon hebben wij geboekt bij Cocoplum: http://www.cocoplum.com volgens tripadvisor en homeaway een hele leuke accomodatie.

@Esther2013
Goede tips, afstanden is zeker iets om rekening mee te houden met zo'n kleintje. Een tussenstop in bijv. Miami zou kunnen, of onderweg vaak stoppen. De route loopt door de everglades, dus lijkt me mooi om daar even de tijd voor te nemen.
Wat we aan de Gulfcoast willen zijn weten we nog niet helemaal. Strand hebben we natuurlijk net gehad komend uit de keys. Natuurparken lijkt ons leuk, musea en steden zijn niet echt ons ding. In de buurt van clearwater lijkt het ons leuk om manatees te kunnen zien en evt een bezoekje aan tampa bush gardens te brengen. Wat er in napels te doen is behalve het strand moet ik nog uitzoeken.