PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Schonaldinho: New York-Orlando-Miami, okt/nov 2014



Schonaldinho
05-03-14, 15:39
Hallo FloridaForummers,

Bij deze mijn eerste post op dit forum. Mijn eerste indruk is dat hier een hoop kenners aanwezig zijn, die mij wellicht kunnen helpen:-)

Ik en mijn vriendin hebben in de planning om Florida te bezoeken, maar daarvoor eerst een dag of 4 naar New York te gaan.

Onze eerste grofstoffelijke planning zou zijn:

24 oktober vertrek vanaf Amsterdam naar New York (Düsseldorf is voor ons geen optie)
28 oktober vertrek naar Miami of Orlando (weet niet wat het handigste is)
12/13 november vertrek naar Amsterdam van Orlando of Miami.

Ter info, we willen een route rijden tussen orlando en Miami (of omgekeerd)

Ik heb n.a.v. bovenstaand schema een aantal vragen:

1. Wat zijn de goedkoopste/handigste vluchten om te nemen?
2. Zouden jullie bij deze vluchten direct een huurauto bijboeken?
3. Extra info is uiteraard welkom :-)

Ik besef dat ik nogal veel vraag, maar heb me al goed ingelezen in het forum en het e.e.a. op Internet opgezocht. Maar vind het lastig om me door deze brei van informatie te werken, daarnaast heb ik gemerkt dat hier een aantal doorgewinterde Florida-gangers zijn die mij wellicht van de nodige tips kunnen voorzien.

Ik wacht met smart jullie mogelijke antwoord af...Bij deze alvast bedankt en in de toekomst zullen jullie mij vaker tegenkomen op dit forum.

Esther2013
05-03-14, 18:43
Hallo, welkom op het Forum!
Dat zijn een hoop (open) vragen, maar ik kan je wel een beetje op weg helpen en dan kun je daar weer op inhaken en verdere vragen stellen.
Als eerste zou ik eens gaan kijken welke vluchten vanaf Amsterdam vertrekken via bijv. Ticketspy, Skyscanner of Expedia op de door jouw gekozen data met stopover in NY.
Dan krijgen jullie een idee welke tijden voor jullie prettig zijn en wat de prijzen zijn in die periode.
Via Expedia kun je heel handig een auto bijboeken, maar veel forumleden doen dit los bij Alamo, National of andere mij, keuze te over, kwestie van vergelijken, maar dit moet je ook zelf uitvogelen.
Daarna is het handig om je reisschema verder uit te schrijven en te plaatsen op het forum, dan krijg je vanzelf reacties.
Succes met puzzelen! Gr Esther