PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema mirretje: 1e keer Florida, juli 2014



mirretje
04-03-14, 14:13
Hallo allemaal,

Ik denk dat we ons reisschema af hebben. Omdat we voor de 1e keer naar florida gaan (zoiezo amerika) hoor ik heel graag jullie mening!!!
Zonder de tips van dit forum hadden we nooit zulke geweldige dingen ontdekt alvast heel erg bedankt!!!!


Dag 1 vliegen van amsterdam naar orlando, hotel vlakbij sanford voor eerste overnachting.
Dag 2. naar de villa in clermont, savonds naar downtown disney eten bij trex cafe
Dag 3 smorgens naar aquatica savonds naar seaworld
Dag 4. Shoppen
Dag 5. kelly park savonds eten in celebration
Dag 6. sea world en aquatica
Dag 7. st augustine op de terugweg via daytona beach
Dag 8. relaxen savonds eten bij outback
Dag 9. bush gardens
Dag 10. Aquatica smorgens later shoppen
Dag 11. verlaten villa, naar hotel in cristal river
Dag 12. zwemmen met mannatees verder relaxen
Dag13. naar naples via clearwater varen met little toot
Dag 14. Sanibel en nog wat kijken onderweg wat leuk is
Dag 15. everglades
Dag 16. naar hotel key largo de boel verkennen en relaxen
Dag 17. snorkelen bij pennenkamp
Dag 18. naar key west
Dag. 19 naar hotel in ft lauderdale
Dag. 20 miami big bus tour en boottocht
Dag 21 shoppen
Dag 22 terug naar nederland


Wat is jullie mening?? Kunnen we het zo laten? Hebben jullie misschien tips voor leuke dingen restaurants? We ( man , vrouw) reizen met twee meiden van 12.

charly
04-03-14, 21:59
Volgens mij ziet het er goed uit. Heb alleen geen idee of St Augustine en Daytona op een dag te doen zijn. Op Sanibel kun je erg leuk eten bij de Bubble Room. Let wel op met de openingstijden want als ik mij niet vergis zijn ze een deel van de middag gesloten. Ze hebben heerlijke taarten, maar ook de lunch die wij er gegeten hebben was erg lekker. Wij vonden Sanibel een heel mooi strand. Op weg naar of van Key West is het een aanrader om te gaan eten bij Morada Bay Cafe op Islamorada. Je zit hier op het strand. Wij hebber ervan genoten.

Heb je tickets voor het zwemmen met mannatees? Groupon heeft vaak aanbiedingen, hier op het forum worden ze ook geplaatst. Wij zijn vorig jaar met Adventure Diving geweest en dat is heel goed bevallen. Alleen weinig mannatees gezien, maar dat risico loop je nu eenmaal als je in de zomer gaat.

Succes met plannen.

mirretje
04-03-14, 22:19
Hallo charly,

Bedankt voor je reaktie en ook voor je tips!!! Ik ga zeker even de restaurants googelen want het klinkt erg goed.
De kaarten hebben we eergisteren besteld bij birds underwater. Ik had hierover gelezen op het forum we gaan al om 6.15 uur en ik hoop idd ook dat we geluk hebben en er een paar zien! Mijn man wil heel graag in daytona beach over het strand rijden dat is eigenlijk het enige wat we willen doen daar. Nogmaals bedankt!

Digitalman
04-03-14, 22:24
Je zou de Everglades volgens mij ook onderweg van Sanibel naar Key Largo kunnen doen. Hoeft volgens mij geen aparte dag en nacht te zijn. Je zou dan een dag extra in Key West kunnen doen. Een nachtje gevolgd door een lange autorit lijkt mij nogal kort voor Key West.

mirretje
04-03-14, 22:33
Hoi digitalman, ik lees het zelf even terug maar mijn schema is volgens mij op sommige punten niet heel erg duidelijk......
De bedoeling is dat we vanuit het hotel in christal river naar naples rijden (met tussenstop in clearwater om te varen met little toot) we blijvendan drie nachten in naples en van daar uit willen we een dagje naar sanibel en een dagje everglades doen. Na deze drie nachten gaan we voor twee nachten naar key largo en dan willen we een dagje snorkelen en een dagje key west.

Digitalman
04-03-14, 22:58
Oke, helder! Ik was alleen op zoek naar hoe je een nachtje aan Key West kon toevoegen. Ben er overigens zelf ook nog noet geweest. Wij gaan wij april voor het eerst naar Florida...