PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: opreismetco



Opreismetco
02-03-14, 12:17
Hoi allemaal,

Ik ben Co en heb afgelopen zomer voor het eerst Florida bezocht, en dat beviel goed :) Zo goed dat ik inmiddels (samen met een goede vriendin) een ticket heb geboekt om in december Florida nog een keer te bezoeken.
Mochten jullie het leuk vinden om te lezen, ik heb een reisverslag bijgehouden van mijn vorige trip (en de komende zal hier ook te vinden zijn): http://opreismetco.wordpress.com.
Ik hoop op dit forum ook wat bruikbare tips te vinden over Florida in de kerstvakantie, dus ik ga nu lekker beginnen met lezen.

Groet,
Co

Anita74
02-03-14, 14:44
Welkom op dit forum! Leuk reisverslag van vorig jaar, hoor. Ik heb me aangemeld en ga jullie volgen. Veel plezier met de voorpret!

Esther2013
02-03-14, 16:02
Wat een leuke blog, mooie foto's! Veel plezier met de voorpret op dit geweldige forum!

aggie
07-03-14, 11:25
Welkom op dit gezellige forum, je hebt er een verslaving bij, lekker reizen! Wat een mooi blog heb je, ik ga er straks eens lekker op mijn gemak voor zitten.
Veel voorpret en geniet!

Opreismetco
30-09-14, 20:17
Inmiddels zijn we 6 maanden verder en hebben we (hopelijk) een leuke villa geboekt in Windward cay (is iemand bekend met dat gebied?) en is de auto gereserveerd bij usareisen.de die veruit de beste prijs had in de kerstvakantie (alamo/brits was 2x zo duur!). Nu zijn we nog op zoek naarbeen leuke kerk voor kerstavond (hopelijk met gospelkoor), heeft iemand hier ervaring mee? Ben heel benieuwd!