PDA

Bekijk Volledige Versie : Vingerscan



marisca
18-04-06, 18:31
Ik wou nog even wat kwijt over de Entree kaarten die je in combinatie moet gebruiken met Vingerscan.
Wij hebben vorig jaar regelmatig opgelet hoe het personeel oplet( Niet dus!)
Wij hebben ook wel eens onze kaarten omgeruilt en dan zou je toch zeggen dat hij zou moeten weigeren? :? :?
De vingerscan klopt dan niet met je kaartje! :?
Heeft iemand dit ook wel eens geprobeert met de passen?
Ik vind het een onbetrouwbaar systeem. :)
Groetjes Marisca. :D

Pol
24-04-06, 17:56
Staan op alle entree kaarten vingerafdrukken? Ik hoop van niet, dan heb ik een probleem! Ik heb namelijk eelt op mijn handen, het is erfelijk. Ik heb dus steeds een andere vingerafdruk. Dat zou wel iri zijn.... :x

corrus
24-04-06, 23:48
Staan op alle entree kaarten vingerafdrukken? Ik hoop van niet, dan heb ik een probleem! Ik heb namelijk eelt op mijn handen, het is erfelijk. Ik heb dus steeds een andere vingerafdruk. Dat zou wel iri zijn.... :xHet is geen echte scan...

Van de beide vingers die je in het kastje doet wordt de lengte gemeten, dat schijnt bij iedereen verschillend te zijn, en het is helemaal niet full proof... maar het geeft een redelijke controle.. en staat gewichtig... meer niet...


Greetz! :mrgreen:

marisca
25-04-06, 14:52
Het systeem slaat werkelijk nergens op!
Iedereen kan op dat kaartje binnen komen. :D

corrus
25-04-06, 21:44
Het systeem slaat werkelijk nergens op!
Iedereen kan op dat kaartje binnen komen. :D

Nou da's óók weer overdreven... het gaat weleens mis... mijn dochter met het kaartje van d'r man... maar de keer daarop (expres gedaan) weer niet...

Niet erg nuttig dus..

En tóch gaat het over het algemeen redelijk...

De falende factor is de CM bij de turnstiles...
Zij horen na 3 x kaartje weigeren een ID aan de bezoeker te vragen en dan het ding pas te resetten,
Maar helaas gaat het steeds meer, 1 x kaartje weigeren, knopje drukken Et voilá!... en je bent er weer doorheen... <zucht> :roll:

.

Njit
25-04-06, 22:30
Meer hierover is hier te lezen:

http://allearsnet.com/pl/fingerscan.htm
http://www.secureidnews.com/library/2006/03/02/biometrics-at-the-disney-gates/