PDA

Bekijk Volledige Versie : Soarin



Davy
20-10-04, 11:16
Hoezo is Soarin groot
http://diary.andyjpartridge.co.uk/?ID=2193&page=image&url=./images/2004/10/epcot04_sourin_skyline.jpg

het voorstel is dat daar een rollarcoaster gaat komen, of iets dergelijks zodat het gebouw van Soarin, daar precies achter valt.

Barry1401
25-10-04, 21:28
Er komt daar geen RC, maar een zogenoemde "back drop" met daarop bomen en bergen... eind volgend jaar is er vanaf "World Showcase" niets meer van Soarin' te zien.. :)

Davy
26-10-04, 00:38
Ja dat klopt dat is het andere plan. nog niets van gehoort dat er al een beslissing genomen was.

Barry1401
04-11-04, 22:44
Toch wel hoor, dit is al een hele tijd geleden al besloten...

arnovdb
14-03-06, 21:50
Wie kan wat meer vertellen over de "thrill" van Soarin'?

Heeft iemand ervaring met een kind van 5 hierin? (lengte is geen probleem)

groet
Arno

marisca
14-03-06, 22:05
Jazeker Arno wij zijn met een kind van net 6 toen er in geweest en hij vond het prachtig!!
Je zit in een hangglider en zweeft over mooie landschappen en je voelt de wind over jeheen gaan.
Je waand je echt aan het vliegen, Het is een onbeschrijfelijke ervaring!
Groetjes Maris.
Zorg dat je deze attractie als eerste neemt, Het is hier altijd Mega druk!
En mission space raad ik af voor een kind van 5 jaar, Ik raad hem ook af voor mensen met Motion sickness.
Dat zeggen ze overal bij dat weet ik wel maar ik ben nog nooit zo missenlijk geweest als toen!
Ik kan overal tegen het kan mij niet gek genoeg en hard genoeg maar dit was heel heftig voor mijn maag en hoofd, erg heavy allemaal, Voor mij geen Mission space meer. http://img78.imageshack.us/img78/2179/puke11kw.gif (http://imageshack.us)

Stephanie
15-03-06, 00:33
De soarin is SUPER LEUK ! Niet te missen!
En zeker geschikt voor kinderen denk ik, behalve misschien als je kind hoogtevrees heeft. Er zijn zeker geen heftige schokkende bewegingen ofzo.
Wel een fastpass halen, anders sta je minstens een uur in de rij!

marisca
15-03-06, 08:49
Vorig jaar 80 minuten in de rij gestaan! :(

Daan
15-03-06, 09:06
Maar het was t wel waard :wink:

marisca
15-03-06, 09:54
Zeker weten!
Wij zijn ook met fastpass geweest maar er komt altijd een moment dat je nog een keer wilt en dan zul je in de rij moeten gaan staan. :cry:

enzob
18-03-06, 00:42
Ik had steeds het gevoel dat ik uit me stoel gleed, was niet pretig.

Stephanie
18-03-06, 15:33
Ik ben ook met een fastpass geweest, en wilde later absoluut nog een keer!
Maar de fastpasses waren toen al "uitverkocht" en er stonden een megalange rij, dus dan toch maar het bij die ene keer gelaten .. jammer want het is een superleuke attractie!

freestyle4all
19-03-06, 17:40
Met een kind van 3 jaar en 11 maanden zijn wij in deze attractie geweest (70 minuten wachten) en geen fastpass meer te krijgen om 1/2 12 's-ochtends.

Erg leuk!

Chanty
11-05-06, 11:54
Ik vind hem in Anaheim SUPER!!! Ga er dit keer ook zeker in!

Mission Space laat ik denk ik ook aan mij voorbij gaan na alle verhalen en ervaringen...zou het zonde vinden als mijn dag verpest werd hierdoor. Ben in Anaheim overal ingeweest, maar de zweefmolen in Disneyland California was de druppel...gelukkig vlak voor sluitingstijd!

Greetz

pascalbrouwers
11-05-06, 16:11
Hallo,
Wij zijn 2 weken geleden in Epcot geweest.
Soarin hebben we s'morgens als eerste gedaan.
Wachttijd :lol: :lol: 10 minuten.
Wachttijd s'middags 70 minuten :cry:

Wij hebben en dochtertje van 5, en zij vond het super.
Nu moet ik bij zeggen alles wat snel gaat vind zij geweldig.

Deze ride, vind ik zelf absoluut niet eng of iets anders in deze.
Je glijdt heel spoepel, zonder stotende bewegingen.
Kinderen worden goed vastgezet in de stoel, dubbelle riemen.

Het enigste dat wellicht voor enige angst kan zorgen is "hoogtevrees".

Wij allemaal vonden deze ride geweldig.Volgend jaar staat hij er weer bij.

Test track moeten jullie zeker niet vergeten,ook hier is al veel over geschreven op dit Forum.
Super attractie
Echt niet eng.
Zeker geschikt voor kinderen van 5 ( ze moeten wel geen angst hebben voor rides en groot genoeg zijn).

Wachttijd was bijna een uur.
Maarja zoals de meeste van jullie weten, dat gaat meestal snel voorbij.
Met al die Amerikanen die je meteen aanspreken, heb je meteen al "geweldige en diepgaande gesprekken :)