PDA

Bekijk Volledige Versie : Vlucht gecanceld auto niet om te boeken.



Jacobs11
13-02-14, 17:58
Zojuist bericht gekregen dat onze vlucht is gecanceld UA947 op 14feb. Nu de vlucht kunnen veranderen naar de 15de.

zojuist auto Europe gebeld die kunnen hem niet veranderen want dan moeten ze hem annuleren (inc kosten binnen 48 uur) en opnieuw boeken dit lukt niet binnen de tijd. Hun advies bellen naar Dollar rent a car.

Dit zojuist gedaan hun kunnen niks wijzigen alleen de auto 24 uur vast houden. Als ik dat niet red heb ik pech.

Ik kan dus geen kant op iemand dit al een mee gemaakt??

hopelijk ben ik er 24 uur later.

Anthon14
13-02-14, 18:27
Net even in mijn boeking gekeken aangezien ik ook vaak boek bij Auto Europe, je kunt met je voucher nummer inloggen op je eigen boeking en dan kun je uit het menu kiezen voor veranderen huurdatum. Als je dit doet krijg je de mogelijkheid je huurdatum te wijzigen. Je krijgt weliswaar het huidige tarief maar je hebt wel je auto.

Ik weet echter niet of dat ook nog werkt als je de auto al bijna moet ophalen maar je zou het kunnen proberen.

Daarnaast zou ik zeker even contact opnemen met je reisverzekering hierover want daar zou dit ook onder moeten vallen. Heb je ook een bewijs van annulering en overboeking van United? Dit meenemen naar de Dollar balie kan wellicht ook nog helpen als je de datum ook zelf niet kunt wijzigen.

Jacobs11
13-02-14, 19:22
Helaas binnen 48 uur kan dit meer. Ik kom om 19;15 aan. Ik heb dus 45 min om de auto te halen.

Anthon14
13-02-14, 19:33
Dan zou ik meteen doorlopen naar de car rental en wel bewijzen meenemen van de annulering door United ter ondersteuning van je verhaal. Mocht je er niet uitkomen met de persoon aan de balie gewoon vragen naar een manager en het met de manager proberen te regelen. Daarna pas je koffers ophalen bij de bagageband.

Heb je dollar express ? Als je dollar express lid bent dan kun je nml. meteen doorlopen naar de garage waar de auto's staan en daar bij de balie terecht, hier is het altijd rustiger en dan ben je sneller klaar. Nadeel is wel dat je weer even terug moet lopen om je bagage nog op te pikken.

Lid worden doe je via de site van Dollar,, kaartje uitprinten en meenemen naar de balie in de garage en dan wordt daar alles geregeld.

Jacobs11
13-02-14, 19:51
als ik geen dollar express zou nemen hoe gaat het dan in zijn werk? want ik moet zoizo naar de balie in dit geval.
bedankt voor de hulp

Anthon14
13-02-14, 20:08
In beide gevallen moet je naar de balie echter is de rij bij de balie op de airport vaak langer dan in de garage, vandaar de tip om gratis dollar expres lid te worden.

In de garage vind ik ze de mensen achter de balie ook vriendelijker en er wordt mij nooit gevraagd of ik een upgrade wil of iets dergelijks. Het is controleren van de papieren en een handtekening zetten en ik ben klaar. Ik vraag wel altijd of ik zelf de auto mag uitzoeken en dat is geen probleem, of ze moeten een mooie aanwijzen die ik mee mag nemen.


Succes in ieder geval en laat even weten hoe het afloopt.

Jacobs11
13-02-14, 20:12
oh ok mooi. Ik heb me aangemeld alleen duurt het 1-3 dagen om te bevestigen. Dus op Orlando airport is er een dollar balie en dan nog een aparte balie/garage?

Anthon14
13-02-14, 23:08
Naar de garage lopen en daar vind je als je de borden Dollar volgt een veredelde bouwkeet waar je je kunt melden met de uitdraai van je dollar expres card.