PDA

Bekijk Volledige Versie : Paas periode (16 t/m 27 april) veel villa's vol?



dito2003
05-02-14, 19:27
Lekker hoor, had ik een mooie ticketprijs met de KLM werelddealweken voor de periode rond Pasen naar Orlando, blijkt dat het hartstikke hoog seizoen te zijn in Florida. Nooit bij stil gestaan. Behalve dat de prijzen sky high zijn voor accommodatie, zit ook nog een heleboel vol.

Heeft iemand nog een goede tip, geheim adres of zoiets voor de periode van 16 april tot en met 27 april regio Orlando? Ik heb wel een kleine voorkeur voor Southern Dunes of Highland Reserve. We houden wel van een balletje slaan. Misschien kent iemand nog een wat onbekender golf resort met woningen erom heen.Ik hoor het graag.

marjolijne
05-02-14, 21:11
Haha, wij hebben het zelfde probleem.
Maar heb nu waarschijnlijk wat gevonden voor een leuk prijsje.
Maar gewoon heel veel prijzen opvragen bij homeaway en vrbo.
Dan blijken er nog meer vol te zitten. Maar vooral door gaan :D

Jeroen Verbaas
05-02-14, 22:58
Misschien dat dit wat is:http://www.homeaway.com/vacation-rental/p205369#summary
Wij hebben hem geboekt voor de periode in Mei. Voor een redelijke prijs volgens ons.
Is van een Nederlandse eigenaar.
Heb met deze meneer gesproken en is erg vriendelijk en behulpzaam.

Moet er wel bij zeggen dat dit de eerste keer is dat wij een villa huren.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

dito2003
12-02-14, 19:48
na heel wat verschillende prijzen opvragen, wisselen van wat we nou echt willen huren en waar we in de buurt willen zitten, heb ik wat gevonden. Vanavond wordt het reserveringsformulier verstuurd.
Maar ik ben een beetje op mijn hoede. Het is een town house met privé hot tub op de patio in het resort Terra Verda. Ik krijg een aanbieding inclusief alle kosten van 600 $. Terwijl andere aanbieders in dit zelfde resort met prijzen van rond de 1100 $ kwamen. Maar goed, als ik kan betalen met credit card dan neem ik de gok maar. Staan we daar tegen die tijd voor niets dan gaan we wel op zoek naar een hotel.

Esther2013
12-02-14, 20:10
Ik zou idd ook op mijn hoede zijn, maar wij hadden vorig jaar hetzelfde, honderden dollars verschil voor een townhome op Key Largo, in het zelfde complex, het enige verschil waren fietsen erbij of niet.
Als de recensies goed zijn (!) en het contact loopt goed, kun je nog vragen of de foto's op de website recent zijn (!).
Ik zou alleen never nooit mijn CC gegevens aan een particulier doorgeven!!!!
Kun je niet met Paypal of overboeking betalen??

laanvdj
13-02-14, 10:58
Wij gaan op 22 april. Kunnen ook niks vinden tegen redelijke prijzen. Wij gaan normaal in juni, dan is het best goedkoop.
Nu is de eerste week nog duur, tweede week zijn de prijzen een stuk aangenamer. Wij willen het liefst in een villa en geen townhouse. Heb al veel offertes opgevraagd, waar we normaal overspoelt worden met aanbiedingen, komen ze nu maar mondjesmaat binnen. Maar we hebben nog de tijd.

dito2003
17-02-14, 18:36
Ik zou idd ook op mijn hoede zijn, maar wij hadden vorig jaar hetzelfde, honderden dollars verschil voor een townhome op Key Largo, in het zelfde complex, het enige verschil waren fietsen erbij of niet.
Als de recensies goed zijn (!) en het contact loopt goed, kun je nog vragen of de foto's op de website recent zijn (!).
Ik zou alleen never nooit mijn CC gegevens aan een particulier doorgeven!!!!
Kun je niet met Paypal of overboeking betalen??

Betaalt met paypal. Nog wat onderzoek gedaan op internet. Vond de aanbieder op linkedin. Ik geloof dat het wel goed komt. Over twee maanden weet ik het zeker.

@Esther2013, de aanhouder wint! Ik heb via de site www.homelidays.nl op het laatst ook nog veel aanbiedingen gekregen voor leuke prijzen. Misschien kun je daar ook nog eens op kijken.

Esther2013
17-02-14, 19:34
Bedankt voor de tip en opgelucht dat je met Paypal hebt betaald, ik was er niet gerust op.