PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mister K (voor de eerste keer naar Amerika!)



Mister K
01-02-14, 12:45
Hoi iedereen,

Ik ben Koen, 32 en woon samen met mijn vriendin Nele in Landen (België). We zijn echte reisfanaten, maar zijn nog nooit naar Noord-Amerika geweest. Daar moest verandering in komen!
Daarom zijn we van plan om in april richting Florida te trekken voor een selfdrive. Da's meteen ook de eerste keer dat we op die manier reizen, dus we hopen hier veel tips en tricks te leren om zo'n reis samen te stellen. Maar ik ben er zeker van dat dat helemaal goed gaat komen! :D

Njit
01-02-14, 12:56
Welkom Koen,

voor alles is een eerste keer. En vast ook niet de laatste ;) Lees vooral veel reisverslagen en je hebt snel een indruk van wat er allemaal mogelijk is in Florida (veel!). Hoeveel dagen gaan jullie?

Lees ook vooral http://www.floridaforum.nl/showthread.php?4393-Eerste-keer-Florida-Vragen-en-Tips! eens door..

Bieg
01-02-14, 19:45
Welkom Koen en Nele! Weten jullie al wat jullie precies willen gaan doen in Florida? Voor tips en tricks zitten jullie hier goed! Veel plezier met het regelen!
Groetjes, Monique

Iris1990
02-02-14, 16:59
Welkom op het forum!

Hier vind je genoeg leuke tips!
Veel plezier met alle voorbereidingen!

Groetjes Iris

bluedolph1n
02-02-14, 19:24
Welkom en succes met alle voorbereidingen!

S@skia
02-02-14, 20:38
Welkom en veel plezier met de voorbereidingen. Als het jullie zo vergaat als velen van ons dan is deze 1e keer niet de laatste keer ;)

koenkamphuys
06-02-14, 22:44
Hey naamgenoot!

Welkom op dit forum en misschien raak je net zo verslaafd aan Florida als wij.

Groetjes uit Sebring, FL - Koen

Moolenschotjes
08-02-14, 18:37
Welkom en veel plezier met het plannen van jullie trip naar de US….