PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Robert1988: Florida, Juli-Aug 2014



Robert1988
30-01-14, 15:36
Hallo allemaal,

helemaal blanco en nog zonder het forum aandachtig te hebben doorgelezen heb ik een Florida-reis opgebouwd (nog niks geboekt).
Graag hoor ik van jullie kenners wat jullie op- of aanmerkingen zijn. Zit ik ergens te lang of te kort? Mis ik bepaalde highlights? Al het commentaar is welkom!



Dag 1
22-jul
Orlando

Ramada Kissimmee Downtown


Dag 2
23-jul
Orlando

Ramada Kissimmee Downtown


Dag 3
24-jul
Orlando

Ramada Kissimmee Downtown


Dag 4
25-jul
Orlando

Ramada Kissimmee Downtown


Dag 5
26-jul
St Augustine

Sleep inn


Dag 6
27-jul
St Augustine

Sleep inn


Dag 7
28-jul
Fort Lauderdale

Winterset suites


Dag 8
29-jul
Fort Lauderdale

Winterset suites


Dag 9
30-jul
Key West

el patio


Dag 10
31-jul
Key West

el patio


Dag 11
1-aug
Miami

The Clay Hotel


Dag 12
2-aug
Miami

The Clay Hotel


Dag 13
3-aug
Miami

The Clay Hotel


Dag 14
4-aug
Naples

Ramada Naples


Dag 15
5-aug
Tampa

Hyde Park Hotel


Dag 16
6-aug
Tampa

Hyde Park Hotel


Dag 17
7-aug
Orlando

Ergens bij Airport een hotel




+ Auto huren via Alamo.

Bieg
30-01-14, 16:32
Allereerst welkom op het forum!

Ik denk dat je een vrij logisch reisschema heb samengesteld met redelijke afstanden tussen de plaatsen die je gaat bezoeken. Ik weet niet wat je in Miami wilt gaan bekijken of doen maar ik zou daar persoonlijk twee dagen van maken. In de Orlando-regio is behoorlijk veel te doen, Tampa vind ik iets minder leuk maar ik weet natuurlijk niet waar je voorkeur naar uitgaat :rolleyes:. Heb je al gekeken met welke maatschappij je naar Orlando wil vliegen? Let bij het kiezen van een vlucht goed op de overstaptijden, vooral in Amerika heb je zeker 2 uur nodig i.v.m. Homeland Security en het feit dat je je koffer op moet halen en weer in moet leveren....

Mocht je nog vragen of tips willen dan hoor ik het wel!
Groetjes, Monique

Robert1988
30-01-14, 16:56
Bedankt voor de goede tips!
Ik was zelf ook vooral benieuwd of 1 nacht Naples genoeg is als je op de weg er naartoe ook naar de Everglades wil bezoeken. Idee?

Bieg
30-01-14, 17:30
Ik ben zelf nog niet in Naples geweest maar weet wel dat een airboatride door de Everglades meestal tussen de 30 minuten en een uur in beslag neemt, als je dus 's morgens op tijd wegrijdt uit Miami en onderweg een tour doet zou 1 nacht voldoende moeten zijn.... Je zou een Everglades tour ook nog in Kissimmee kunnen doen, dat scheelt ook weer in je tijd!

Bryce2011
30-01-14, 22:17
Bedankt voor de goede tips!
Ik was zelf ook vooral benieuwd of 1 nacht Naples genoeg is als je op de weg er naartoe ook naar de Everglades wil bezoeken. Idee?

Wanneer je 's ochtends uit Miami vertrekt kun je eerst richting Homestead rijden om daar via de hoofdingang een bezoek te brengen aan Everglades National Park. Op een paar kilometer van de ingang vind je de "anhinga trail" een wandeling van nog geen kilometer waar je een mooi beeld kunt krijgen van de Everglades.
Daarna kun je via de US41 in een uur of twee naar Naples rijden. onderweg zijn er meerdere aanbieders van Airboat tochten ook eventueel in combinatie met een alligator show.

Het is voor de Airboats verboden om door het nationale park te varen, ze varen door een gelijksoortige omgeving er vlak in de buurt.

In Naples kun je dan 's middags nog een bezoekje brengen aan het prachtige witte strand en de pier.

Drukke dag, maar wel te doen. Wanneer je verder geen plannen hebt voor Naples zou 1 nacht voldoende kunnen zijn.
(wij zijn dol op Naples en verblijven er iedere vakantie een dag of 6)

satpet
03-02-14, 09:09
Waarom combineer je Fort Lauderdale en Miami niet? Ligt dicht bij elkaar. Afhankelijk van wat je wil doen kan je Fort Lauderdale of Miami logeren. Daarna kan je doorrijden naar Key West.