PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: FrankW



FrankW
24-01-14, 00:32
Hallo Iedereen, Ik ben Frank en heb zojuist mijn vliegtickets geboekt voor onze eerste reis naar Florida :-)
We zijn 3 jaar terug voor 4 weken naar de west kust, voornamelijk California, geweest en we zijn verslaafd geraakt aan de US. Dit keer wordt het 2 weken Florida eind mei en 1 week New York, we gaan voor het eerst met onze kleine meid (2 jaar) een lange reis maken en ik heb zo'n vermoeden dat het weer helemaal top wordt. Ik ben dus vooral op zoek naar informatie en ik heb al het één en ander gelezen en volgens mij zit ik hier wel goed.

Bieg
24-01-14, 07:40
Hoi Frank!

Welkom op dit leuke forum. We zijn uiteraard allemaal bereid om jullie van tips te voorzien maar dan moeten we wel weten of jullie al een planning hebben :rolleyes:.
In ieder geval veel plezier met de voorpret!

Groetjes, Monique

Moolenschotjes
24-01-14, 18:58
Welkom en jullie gaan een super leuke reis maken. De westkust is inderdaad super maar pas op want Florida kan verslavend zijn.
Wij hebben er ervaring mee ;-)

Je vindt hier veel informatie en het lezen van diverse reisverslagen van forum leden zal zeker ook inspiratie geven.
Gezien de leeftijd van de kleine meid zullen jullie vast en zeker ook wat rust momenten willen inbouwen.

Veel plezier met het plannen van jullie vakantie.

FrankW
28-01-14, 23:22
Thanks voor de leuke reacties. Ik heb inderdaad al veel teruggevonden op het forum (kijk mijn ogen uit hier). Zal een globale planning in een niewe thread starten, ben benieuwd naar de reacties.

Wow Moolenschootjes, wat hebben jullie een gaaf blog gemaakt en dat Roadbook ga ik ook zeker goed doornemen :-)

Hey Monique, jullie hebben ook een top blog. Ben wel een beetje jaloers op al die blogs!

Moolenschotjes
20-02-14, 20:32
Dank je Frank, wellicht steken we je aan om ook zo'n mooi reisblog te maken ;)
Veel plezier met het lezen van al die verhalen en tips