PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Trails: Florida, Georgia en South Carolina, feb-mrt 2014



trails
23-01-14, 08:26
Vandaag over 2 weken vertrekken we. Twee jaar voorbereiding (die we hard nodig hadden want jee, wat hebben we weer veel gelezen en bekeken :D), een verlenging tussendoor omdat er zó veel te zien en doen is. Maar, we zijn er klaar voor. We zeiden deze week nog, als we nog een week hadden dan zouden we nog dit of dat....., maar we boffen al want we mogen meer dan 5 weken deze keer. Een deel van Georgia en South Carolina wordt ontdekt (met o.a. Savannah en Charleston). De koffers staan klaar, de lijstjes zijn grotendeels afgevinkt, nu de laatste loodjes nog en dan: Gaan met die Banaan!

We gaan deze keer ook héél veel trails lopen in héél veel natuurparkjes. We hebben een nieuwe hobby ;). Deze wandelingen hebben we gevonden via http://www.floridahikes.com/

Dit wordt onze laatste reis naar Florida. Voor de volgende vakantie zitten we niet meer aan februari vast, dus: gaan we de rest van de VS verkennen. Florida komt pas weer in the picture als we kunnen gaan overwinteren ;).

Ons verslag wordt dagelijks bijgewerkt, voor de liefhebber te volgen op http://www.schoutenjanssen.nl/ (Florida 2014 in het menu).

S@skia
23-01-14, 16:28
En of we jullie gaan volgen!! Niet te geloven dat na zolang wachten het eindelijk zo ver is, en dan ook nog eens 5 weken. Alvast een hele goede reis, geniet en ik verheug me op jullie verhalen!!

Cindy1969
23-01-14, 19:20
Ja, heerlijk dat jullie nu snel gaan! Alleen een bummer dat jullie vertrekken als ik weer naar huis ga, moet daar nog even niet aan denken haha! Ik ga jullie volgen, heerlijk 5 weken, ben heel benieuwd naar de verslagen!

trails
23-01-14, 20:01
Alleen een bummer dat jullie vertrekken als ik weer naar huis ga, moet daar nog even niet aan denken haha!

Wij moeten daar wel aan denken Cindy, haha.

bluedolph1n
23-01-14, 21:16
Ik ga je ook volgen, leuk!

Moolenschotjes
23-01-14, 23:17
Leuk, wij gaan gezellig meelezen.
Een goede reis en veel plezier. We zijn benieuwd...

sonja
24-01-14, 00:13
Ga ook gezellig o.a. meelezen ;)!

miepie56
24-01-14, 01:32
Ook ik lees graag mee. Jullie gaan weer veel doen en zien, leuk! Levert vast weer goede ideeën op.

aggie
24-01-14, 10:47
Ik zit er klaar voor, laat maar komen al die mooie verhalen!! Wat is het toch heerlijk om 5 weken te mogen gaan, geniet er maar lekker van!:cool:

trails
09-02-14, 11:05
De reis en 1e dag zijn on-line.

Cindy1969
09-02-14, 15:02
Heerlijk hoor, ik ga jullie volgen de komende weken, lekker wat te lezen :-)
Enjoy!