PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wondertol



wondertol
22-01-14, 12:04
Hallo FloridaForumers,

Ik heb nu ook een account aangemaakt om hopelijk wat actief te worden op dit forum. Ik lees stiekem al sinds 2012 af en toe mee, of zoek iets op wat ik wil weten. Ik heb hier al veel fijne en bruikbare informatie vandaan, en ook vanuit jullie reisverslagen.

In 2012 ben ik 16 dagen in Miami geweest, ik heb hier een fantastische tijd gehad. We zijn toen ook een paar dagen naar de Keys gereden.

Komende mei en juni ga ik voor iets meer dan drie weken terug naar Florida. Dit keer eerst een week in een Disneyhotel met sowieso 1 dag naar een disneypark. Daarna willen we 9 dagen ergens anders verblijven. Het liefst een paar dagen aan de golf van Mexico en daarna een paar dagen bij Fort Lauderdale in de buurt. Als laatste gaan we nog een week terug naar Orlando. Op dit moment zijn we bezig met het huren van een villa in de buurt van Davenport of Kissimmee.
Dat moet wel een fantastische vakantie worden!!
Mijn favoriete dingen in Florida zijn voornamelijk de natuur en de dieren die daar leven, het shoppen en het heerlijke eten. Ik ga proberen wat minder te lurken en wat meer gezellig mee te posten :o

Moolenschotjes
22-01-14, 19:14
Leuk om te horen dat je al enige tijd meeleest op het forum en de reisverslagen. Je bent dus aardig bekend hoe het allemaal werkt.
De Golf van Mexico is inderdaad erg mooi, waar ook veel mooie hotels staan maar ook vakantie villa's. Aan de golf liggen leuke plaatsen die je kunt aandoen.
Clearwater Beach - Fort Myers Beach - Cape Coral - Naples, maar ook Sanibel & Captiva Island. We zijn benieuwd wat je ervan vindt….

Veel plezier met het plannen van je vakantie.

Cindy1969
22-01-14, 19:56
Welkom Wondertol! Wij "kennen" elkaar al via Instagram. Veel plezier op dit hulpvaardige forum. En wat een heerlijke plannen!

wondertol
23-01-14, 11:58
Dankjulliewel!
Inmiddels hebben we ook het idee om een nachtje op Key Largo te verblijven zodat we weer een dagje naar het mooie John Pennekamp Park kunnen. Prachtig daar!
En ik ken jou idd al via Instagram Cindy hihi. Ik kom jou ook overal tegen op het wereldwijde web, volgens mij vroeger ook wel eens op beautysites namelijk :D

Cindy1969
23-01-14, 19:18
Haha, dat kan heel goed kloppen :D

corrus
05-01-15, 13:10
@wondertol:
Ik heb je een PB gestuurd inzake dat CD'tje... :cool:

Bieg
05-01-15, 15:55
Welkom op dit leuke forum, voor informatie zit je hier goed!!

Wolf2014
11-01-15, 12:01
Welkom en veel plezier met er voorbereidingen voor de komende reis. Wij verblijven in juli ook op Key Largo, erg benieuwd.