PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wolf2014

Wolf2014
21-01-14, 22:46
Hallo allemaal,

Mijn naam is Wolf, 43 jaar en ik ga met mijn vrouw en 12 jarige zoon in juli voor het eerst naar Florida. Drie weken Kissimee, het zal in ieder geval een heel andere vakantie worden dan de afgelopen jaren op de camping in Frankrijk:)
De reis, hotel en auto zijn geboekt en nu begint het "puzzelen", welke pretparken, hoe vaak, welke kaarten enz. Maar ik heb al veel informatie gevonden op het forum, ook hier komen we wel uit :-)
Ik lees met plezier de reisverslagen, ben me aan het verdiepen of en hoe ik een reisverslagen ga maken.

Moolenschotjes
21-01-14, 23:11
Welkom Wolf op dit forum.
Het lezen van reisverslagen is inderdaad een goede start om veel ideeën op te doen voor je eigen vakantie.
Daarnaast kan je ook advies vragen wanneer iets niet duidelijk is.

Het bijhouden van een reisblog is leuk voor de thuisblijvers, maar vooral om later terug te lezen omdat je zoveel indrukken gaat krijgen...

Veel plezier met de voorbereidingen van jullie vakantie.

Esther2013
21-01-14, 23:26
Welkom Wolf, maar pas je wel op? Dit forum, maar vooral Florida is nogal verslavend :o

Veel plezier met lezen en uitpluizen. Zelf een reisverslag maken is leuk voor de thuisblijvers en om later (vele malen ;)) terug te lezen!

S@skia
22-01-14, 08:43
Welkom op het forum, inderdaad is Florida zoals al gezegd zeer verslavend ;)! Ik wens je heel veel plezier met alles uit te pluizen, de vakantie begint daar al mee vinden wij. Het maken van een blog vergt soms veel op vakantie zeker na een dag pretpark, maar voegt ook veel toe. Ik laat mijn blog uitprinten in een boek en pak deze vaak nog eens uit de kast om terug te lezen.

Moolenschotjes
22-01-14, 10:39
Hebben ook geprobeerd om dit te doen via Blog To Print Saskia, maar ons blog van vorig jaar heeft teveel foto's en (posts) pagina's...
De upload loopt elke keer weer vast. Erg jammer want het lijkt ons erg leuk om het ook in boekvorm terug te zien.

Esther2013
22-01-14, 11:43
Heb je het al geprobeerd via Blurb, Nicole? Ik weet dat Jacqueline het ook via Blurb doet.
Staat bij mij nog steeds op mijn to do lijstje :rolleyes:

Njit
22-01-14, 13:13
Zie http://nl.blurb.com/blog-book . Blurb ondersteunt Blogger, LiveJournal, TypePad en WordPress.com

Moolenschotjes
22-01-14, 19:04
Gaan we even naar kijken…. (stefan) Bedankt voor de link Njit

Wolf2014
22-01-14, 19:09
Bedankt voor de reacties. Ik heb de blogs inmiddels gelezen, inderdaad erg leuk om te lezen. Maar ik heb nu ook het beeld dat er veel meer is dan pretparken, ben bang dat het dus inderdaad niet bij een keer blijft:)

Moolenschotjes
22-01-14, 19:25
Florida kan inderdaad verslavend zijn….. :D

Cindy1969
22-01-14, 19:57
Welkom op dit leuke forum! En oei, het is ontzettend verslavend, Florida... ;)