PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema bono: Orlando en ..., feb. 2014



bono
21-01-14, 16:48
Mijn vriend met een vriend gaan samen naar Orlando.....
Motors en Auto's bekijken, eventueel om te laten verschepen....
Maar natuurlijk ook leuke dingen doen.
Omdat het al even gelden is dat we zelf zijn gegaan heb ik maar een offerte aangevraagd bij USA fun Vacations want daar hadden we bij de laatste vakantie
goede ervaring mee.
Maar mocht iemand nog een ander idee hebben......
Ze willen vanaf 7-8 februari tot 23ste ongeveer daar vakantie gaan vieren.
Een SUV heb ik ook aangevraagd bij USA maar geen idee meer wat er allemaal nog bij moet of welk pakket we moeten nemen.....

Dus mocht er iemand nog tips hebben dan lees ik ze weer dol graag :D

Groetjes Monique

Moolenschotjes
23-01-14, 11:30
Leuk hoor om daar Auto's en Motors te gaan kijken. Zijn zelf ook fan van oldtimers en kijken dan ook graag naar de Classic
Cars show vanTed Vernon in Miami. In Kissimmee houden ze ook regelmatig auctions - kijk maar eens bij orlandoclassiccars.com.

Een reis naar Florida kan je ook prima zelf samenstellen indien je bereidt bent om op zoek te gaan naar vliegtickets en accommodaties.
Voor de periode waarin jullie willen gaan moet het zeker lukken om een leuke prijs te scoren via ArkeFly - KLM/Delta of BA. Leuke accommodaties vindt je op Expedia of Booking.

Autohuren doen wij vaak via EasyTerra.nl waar alle prijzen inclusief de benodigde verzekeringen zijn. Hun onderhandelen de prijzen met alle grote verhuurbedrijven in de US en je ziet ook bij wie je de huurauto gaat ophalen zodra je aankomt op Orlando of Miami airport. Indien je beide wilt rijden wel even een extra bestuurder aanvragen of een Alamo gold pakket nemen, waar dit al inzit.

Veel plezier met het plannen van jullie trip en zijn benieuwd wat je allemaal gaat vinden en verschepen naar Brabant ;-)

bono
23-01-14, 11:42
Hoi, heb zelf maar de tickets geboekt, de offerte was echt te gerk voor woorden zo hoog. Ze vliegen nu op Jacksonville en ben nu hotels aan het bekijken voor de mannen. Ze kijken of ze iets leuks vinden, onze toekomstige camper bus, Chevrolet expresse Van en dan liefst limited editie serie :-) Maar dat zoeken ze maar uit....hahaha. Bij de auto verhuur hadden we inderdaad gekeken op jullie site maar kunnen niet vinden hoeveel berijders er bij zitten en wat voor pakket. Weet jij daar meer van ?? Het is de goedkoopste tot nu toe!