PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Esther2013: Bradenton 20/7-10/8 2014



Esther2013
19-01-14, 13:33
We waren al gewaarschuwd, ook wij zijn besmet met het Florida virus! :rolleyes:

Het is al weer even geleden, maar in oktober 2013 hebben we de vliegtickets geboekt.
Vanaf Duesseldorf via Newark naar Miami met Lufthansa, met name voor de gunstige prijzen en vliegtijden.
Vervolgens 'onze' villa van John&Lynne geregeld in Bradenton. Centraal gelegen voor het bezoeken van de mooie stranden van de Gulfcoast.
Daarna de auto geregeld via National als Emerald member en onlangs het overnachtingshotel bij Miami AirPort (Embassy Suites), waarna we de volgende dag fris en fruitig de auto ophalen. :cool:

We hebben dit keer geen strak reisschema, geen drukke parkbezoeken, maar gaan relaxen en de omgeving verkennen. We twijfelen nog over een overnachting tussendoor in de buurt van Honeymoon Island. Iemand nog een tip hiervoor? :confused:

We hebben een blog, maar schrijven hierop heel het jaar door, ook als we niet naar Florida gaan, dus ook als we andere vakanties ondernemen dit jaar.

We vinden het leuk als je meeleest en een berichtje achterlaat, goed voor de motivatie! ;)
​sloofjes2014.blogspot.nl

Melissa & Patrick
19-01-14, 15:00
Ik ga jullie weer volgen!! Leuk!!

elstars
19-01-14, 16:28
Alvast veel plezier met de voorpret! We zagen dat je ook met ons blog had meegelezen en diverse tips had opgedaan. We zijn benieuwd wat jullie straks allemaal gaan doen; dat levert voor ons misschien wel weer een feest van herkenning op. We zullen zeker straks met jullie ook gaan meelezen. In september zijn wij van plan weer de Gulfcoast te bezoeken.

Cindy1969
19-01-14, 18:07
Ik volg ook weer hoor :D

Moolenschotjes
20-01-14, 11:45
Wij gaan ook weer meelezen ;)

mineke
21-01-14, 10:06
Ook ik ga meelezen, heel veel plezier met de voorpret
grtjes Mineke

Esther2013
22-02-14, 20:25
Vandaag een update geplaatst vanwege gewijzigde vluchttijden. Nu nog betere vliegtijden, dus helemaal happy! ;)

Essie72
22-02-14, 23:04
Wij volgen jullie mee! Zullen in (ongeveer) dezelfde periode daar zitten:)

Esther2013
22-02-14, 23:12
Ik zag het! Net gezien dat jullie naar LV geweest zijn, love it!

Essie72
22-02-14, 23:20
LV is inderdaad erg gaaf! Aparte wereld he?

Maar toch voelt Florida als thuis... dat kan ik van LV nou weer niet zeggen :P

Jolanda1971
24-02-14, 17:27
Goed dat ik jullie volg! Na jouw update over de gewijzigde vluchttijden en jouw actie daarop, maar met name het resultaat hiervan, ook contact opgenomen met Lufthansa. Onze terugvlucht is nog niet gewijzigd, maar de heenweg dus ook die latere aankomst. En met 2 jonge kinderen vond ik dat niet zo fijn. Aan de bel getrokken bij Lufthansa, en na wat aandringen ook die vlucht via Frankfurt gekregen. Super! Dus dank voor het verslag!

Esther2013
24-02-14, 18:17
Graag gedaan Jolanda :)

Esther2013
18-05-14, 23:06
Over precies 2 maanden is het zover, dan rijden we naar Duesseldorf en vliegen we de volgende dag naar Miami.

Maarrrrr.......we gaan eerst volgende week nog even 10 dgn vakantie vieren in Zuid-Frankrijk in een prachtige villa met zwembad met de hele familie. Als je dat ook leuk vindt om te volgen, ben je van harte welkom op onze blog!