Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Cindy1969: 31 jan t/m 7 feb 2014
Oeps, had nog geen nieuw topic aangemaakt zag ik net, bij deze ;)
Nog 12 dagen, dan mag ik weer, een weekje, maar daarom niet minder fijn.
Ik ben lekker doorgegaan op mijn vorige blog, en heb inmiddels al wat updates geplaatst: http://cindyhelmich.blogspot.nl/
Esther2013
19-01-14, 13:37
Haha, toevallig, ik ook niet en ook net gedaan!
Aftellen Cindy, heerlijk!!
Uiteraard lezen we mee!
Gelukkig is alles uiteindelijk toch nog goedgekomen met je hotel, dankzij dit forum en je Faceboek vrienden ;).
Je hebt een mooie deal bij een goed reisbureau kunnen sluiten.
Ben ook weer bijgelezen. Wordt vast een fijne week daar in Florida, ik ga je in ieder geval volgen!
Alles weer in kannen enkruiken lees ik. Ga je weer volgen natuurlijk!
bluedolph1n
20-01-14, 07:57
Fijn dat alles nu toch rond is, ik ga je volgen. :-)
Moolenschotjes
20-01-14, 11:25
Leuke planning heb je gemaakt en wij gaan weer gezellig meelezen..
Super dat je alles klaar hebt, het aftellen is echt begonnen, een meega fijne vakantie en ik heb me aangemeld om te gaan volgen.
grtjes Mineke
Zo ik heb me even bijgelezen. ziet er goed uit en ik ben je gaan volgen. veel plezier nog.
moniquekruiningen
02-02-14, 15:10
Ik ben ook weer helemaal op de hoogte!! Leuk! Geniet met volle teugen, lady!
bluedolph1n
02-02-14, 19:26
Veel plezier nog, ik ben ook bij. :-)
Dank jullie wel! De eerste updates staan er op, vermaak me prima, heerlijk weer ook vandaag :-)
Je bent behoorlijk wat het heen en weer scheuren! :)
Wat betreft die donuts bij Krispy Kreme; de 'glazed' ones vind ik zelf het lekkerste, de rest hoeven ze niet bij mij kwijt.
Heb weer genoten van je blog, je hebt idd best veel gedaan in de tijd dat je daar was.
Ik heb ook genoten van je blog. Ik mis alleen de laatste dag nog of zet je die er niet meer op?
Dank jullie wel! En Fitzroy: your wish is my command, zojuist geplaatst ;)
Laatste dag ook gelezen: leuk! Super leuke week heb je gehad en veel gedaan.
Heb ook echt genoten, en heb het gevoel dat ik 3 weken weg ben geweest :D
Was leuk om je blog te lezen en met je avonturen mee te genieten. Nu aan de slag met het uitstippelen van een volgende Florida-vakantie! :)
Dank je wel Mushu, en komt goed :D