PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Pietro



Pietro
19-01-14, 11:25
Hey
ik ben Piet, samen met Orfee en onze 2 kids Babette(5) en Valentine (3) uit West Vlaanderen.
In een vorig leven voor we samen waren en er van kinderen sprake was
hebben zowel Orfee als ik Florida bezocht, maar meer dan Orlando en Miami hebben we toen niet gezien.

Nu willen we dit eens opnieuw doen, iets uitgebreider en rekening houdend met de kids maar zonder dat we
enkel pretparken aandoen.

We hebben al veel opgestokenvan jullie boeiende en leuke reisverslagen waarvoor dank.
Eveneens bedankt voor jullie hulp op onze ongewtijfeld talloze vragen :)

Groetjes

S@skia
20-01-14, 08:10
Welkom op het forum!! Ik zag dat je je reisschema gepost hebt dus dat ga ik nog even bekijken. Veel plezier verder met de voorbereidingen en het lezen van reisverslagen is niet alleen super leuk maar je krijgt er ook veel leuke tips door.

Moolenschotjes
20-01-14, 10:53
Welkom op het Forum.
Het lezen van reisverslagen geeft je vaak leuke ideeën om je eigen vakantie mee in te delen.
Neem voldoende rustdagen met wat minder activiteiten. Florida heeft namelijk een erg warm en drukkend klimaat in de zomer.
In de leeftijd waarin Babette en Valentine zich nu bevinden kunnen deze temperaturen erg vermoeiend zijn en vinden ze een lekker
verkoelend zwembad bij een vakantievilla vaak net zo leuk of wellicht wel leuker dan dagen slenteren in een pretpak.

Veel plezier met het plannen van jullie fantastische vakantie in Florida..

Pietro
21-01-14, 20:23
Dank je beiden !