PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse televisieseries



Bieg
15-01-14, 00:15
Dit wilde ik toch even met jullie delen. Zijn jullie ook zo verslaafd aan de serie The Blacklist met James Spader en Megan Boone? Deze wordt in Amerika uitgezonden door NBC op de Maandagavond. Ik ben er 3 weken geleden op attent gemaakt door een Amerikaanse vriend toen ik daar was. Ik heb in een dag alle afleveringen van seizoen 1 gekeken. In Amerika zijn ze net begonnen aan seizoen 2. Als je niet kunt wachten tot de volgende aflevering van RTL en een beetje handig bent met computers kun je via www.imdb.com (http://www.imdb.com) de laatste aflevering uit Amerika zien.

corrus
15-01-14, 00:27
Of... Als je dan toch een eigen huis daar hebt, koop je een Slingbox... Kun je in Nederland via internet alsnog je favoriete series zien :cool:

Fleurida
15-01-14, 00:31
Ik heb een Amerikaanse account erbij genomen op de iPad en de apps van de grote netwerken erop gezet, ook NBC. Zo kunnen wij niet alles maar wel de laatste afleveringen kijken van allerlei series kijken en ook van de Blacklist. Mooie serie trouwens!

Bieg
15-01-14, 00:35
Ik heb Monique net even een aantal afleveringen voorgeschoteld. Nu is ze ook bij.....en verslaafd aan The Blacklist. Pfff nog een week wachten tot aflevering 12.

@Corrus Slingbox gaat volgens mij niet werken omdat mijn huurders ook gebruik maken van de DVR.

Ritchie
15-01-14, 01:31
Is idd een goede serie, heb seizoen 1 hier ook al liggen ;)

hannie
15-01-14, 12:43
Jaa, goede serie. Ik kijk ook!

Moolenschotjes
15-01-14, 16:13
Indien je graag serie's op (digitale) kabel (DVB-C) of terrestial (DVB-T) remote bij wilt houden dan is de netwerk streamer van AnySee ook heel erg aantrekkelijk:
http://www.anyseedirect.eu/Netwerk-Tuners/Bekijk-alle-producten.html (http://www.anyseedirect.eu/Netwerk-Tuners/Bekijk-alle-producten.html)

Voordeel met deze is dat er een tuner in zit en niet afhankelijk bent van een extern product zoals Slingbox.
Ook leuk voor verhuurders die Nederlandse zenders willen aanbieden in hun huizen ;-)

flexx
15-01-14, 16:15
even een correctie, wat nu weer bezig is is nog steeds seizoen 1:), maar is zekers een goeie serie ja,volg het al vanaf het begin .

Ritchie
15-01-14, 17:40
Voordeel met deze is dat er een tuner in zit en niet afhankelijk bent van een extern product zoals Slingbox.
Ook leuk voor verhuurders die Nederlandse zenders willen aanbieden in hun huizen ;-)

Kan je mij hier iets meer over vertellen ? hoe gaat het in zijn werk, heb je dus eigenlijk bijvoorbeeld in de USA het onderstaande nodig':

Anysee kastje
Netwerk verbinding
Ziggo smartcard

Moolenschotjes
15-01-14, 18:10
Ritchie, in de US gebruiken ze volgens mij geen smartcards voor HD kanalen maar mochten ze dat wel doen dan kan je deze plaatsen in de tuner. Deze smartcard is alleen benodigd voor encrypted zenders. Dit apparaat kan alleen maar doorgeven wat er aan antenne signaal wordt aangeleverd. Met andere woorden, staat deze in Nederland, dan kan hij alleen het beschikbare zenderaanbod (plus radio) via een netwerk verder verspreiden. Het is eigenlijk de eerste stap naar het toekomstige TV kijken >TVIP.
Wil je TV kijken buiten het netwerk (op een ander adres of onderweg) dan moet de functie port forwarding worden aangezet in de netwerkrouter. Via een extern IP adres (van je provider) kan je dan de Anysee aanspreken op het interne IP adres.

Wij doen dit momenteel met films die wij hebben geplaatst op een Synology NAS, waarmee het mogelijk is om via een iPad/iPhone of dergelijke remote films te kijken of te streamen naar een Apple TV of AirPlay geschikt apparaat. In Florida kunnen de kids dan kijken naar hun eigen favoriete films en series die thuis in Nederland op de servers (NAS) staan. De App hiervoor heet dsVIDEO van Synology.

Een andere leuke optie van AnySee is de smartcard splitter wat het mogelijk maakt om met meerdere TV's gebruikt te maken van één abonnement of zoals bij Ziggo wanneer je al drie smartcards in gebruik hebt. Dit is namelijk het maximum op één aansluiting.

Heb geen aandelen in deze firma's maar wij zijn een beetje een Gadget Freak familie ;-)

Bieg
15-01-14, 20:25
@ Moolenschotjes Ziggo kan tot 5 kaarten als je het telefonisch regelt. De website gaat tot 3 kaarten. Wij hebben er zelf 5 in gebruik. Anysee ga ik me eens in verdiepen...

Cindy1969
15-01-14, 21:07
Oh Blacklist, ben ook verslaafd, nu al haha! Had de 1e 2 afleveringen gemist op RTL, en geen recorder in huis (kijk niet vaak tv, en een serie moet echt megagoed zijn wil ik het volgen, zoals 24, Dexter, Prison Break etc)
Heb ze gedownload via torrents, en die vorig week bekeken. Kon nu maandag verder kijken op RTL4.
Wat is de serie goed!

Moolenschotjes
15-01-14, 21:31
Dankje Bieg, dat was ons niet bekend.
Zag in Ziggo overzicht dat het maximaal drie was.