PDA

Bekijk Volledige Versie : Boekingssite: Booking .com / Bookings.com



Tinkerbell
26-08-07, 17:19
Wie heeft ervaringen met deze site?

http://www.booking.com/

Alexandra
26-08-07, 17:29
Ik heb ervaring met Booking.com,wel voor Engeland maar het werkt perfect:wink:

Floor77
27-08-07, 08:04
Ik heb de ervaring dat je de eindprijs pas krijgt bij het afrekenen in het hotel. Vaak zitten namelijk de belastingen niet inbegrepen. Dat vind ik zelf onpretting. Verder werkt het perfect.

Tinkerbell
28-08-07, 09:27
Dat de tax er nog bij komt had ik al begrepen dat staat duidelijk op de pagina. De prijzen die ze aanbieden zijn idd. erg aantrekkelijk.

nicole-onno
29-06-08, 14:41
Hallo!

Ik dacht via klm te boeken maar die gaan ook via boekings.com. Wat ik als groot nadeel ervaar is dat de prijzen in dollar staan. Je betaald immers pas als je er bent. Dit betekend dat als de koers erg is veranderd bijvoorbeel een jaar later dat je heel veel moet bijbetalen. Volgens KLM zouden we voor een villa in orlando 755 euro betalen. Na difinitieve boeking krijg je een overzicht waar dan 1155 dollar op staat geen euro meer. Dit maakt het dan je eigelijk nog niet weet wat het je uiteindelijk gaat kosten

groet nicole

corrus
29-06-08, 18:07
Bij Bookings.com moet je ook nog de Eco Tax betalen...

En een villa bij KLM???

Je dient de gehele boeking te doorlopen, tot aan het monet dat je de creditcard gegevens moet invullen, pas dan weet je pas hoeveel je moet betalen.
Het enige wat je hier nog moet bijtellen is 45,- euro p.p.

nicole-onno
30-06-08, 22:20
En een villa bij KLM???


nadat je vliegtuig ticket hebt geboekt krijg je de gelegenheid om te kiezen of je nog een hotel of auto wil bij boeken. Je ziet onder de pagina dat ze met booking.com werken. Onze accomodatie werd voor 1155 dollar aangeboden. Na het boeken kwam het totaal plaatje op 1320 dollar incl dus die 13% tax en service kosten...nu maar hopen dat de euro gunstiger wordt dan de dollar omdat we pas in januari 2009 de rest betaling moeten doen.

Teleton
01-07-08, 10:02
Onze accomodatie werd voor 1155 dollar aangeboden.

Voor hoe lang en in welke periode? Voor de vergelijkers zegt dit niets.

Overigens, als je bang bent dat de dollarkoers stijgt: je mag het volledige bedrag wel voldoen als je dat prettig vindt\\:D/

nicole-onno
02-07-08, 12:27
:oops: sorry dacht dat het over de ervaring van booking.com ging

We betalen voor 11 dagen 8 pers. vila van 14-3-2009 t/m 23-3-2009
resort ligt aan route 192 20 minuten van disney.

Teleton
02-07-08, 13:43
:oops: sorry dacht dat het over de ervaring van booking.com ging

Sorry is niet nodig hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig of deze combi (KLM- booking.com) aantrekkelijk was en dan moet je de prijs even vergelijken.

De prijs is overigens zo op het eerste gezicht niet echt spectaculair, dat weten we dan ook weer;)

NB: Heb de prijs vergeleken met "onze" particulier (= superkwaliteit $ 1200). Dan zijn jullie iets duurder uit en bij AE (= goede kwaliteit maar lokatie onbekend $ 865) valt de prijsvergelijking nog wat ongunstiger voor booking.com uit.

knaapje
02-07-08, 14:46
Bookings sites zijn lang niet altijd goedkoper.
Ik kon pas beter rechtstreeks op de hotelsite boeken, dan via orbitz bijv.
De tarieven waren gelijk, maar de bijkomende kosten waren hoger bij Orbitz.
Dus echt een zaak van zoeken en uitkijken.
Ook op de hotelsite even kijken bij AAA tarief als je ANWB lid bent.

Knaapje

Katty
21-02-09, 19:46
Spijtig genoeg heb ik altijd problemen met de site van Booking.com
Als ik de gewenste datum geef, krijg ik altijd een error melding: deze datum klopt niet.
Heb hun al gemaild, maar ze weten geen oplossing.
Dat maakt dus dat ik daar geen prijzen kan vragen.
Spijtig, heb er ook goede ervaringen mee.

Alexje
06-12-09, 22:20
Hoi,

Ik ben in mei naar Florida geweest en heb alle hotels geboekt bij Booking.com. Het is allemaal goed ggaan, alleen hou rekening met het volgende:
Bij booking komt er een tax van 19% bij, bij sommige sites zit het erbij bij booking niet.
Kijk goed naar de voorwaarden van annulering, sommige zijn kostenloos tot dag van aankomst andere weer een week.
De kamers kunnen ook per site verschillen, meestal bel ik dan naar het gratis nummer voor de zekerheid, kan je 24 uur per dag terecht.

Suc6!

6foot6
07-12-09, 07:37
19% lijkt me, voor Amerika, wat veel.
Het is meestal de state/county tax die betaald moet worden en dat is niet alleen bij booking.com.
In Vegas betaalden wij in oktober 12%.

Ook de annuleringsvoorwaarden wordt meestal door het betreffende hotel bepaald
Onze booking.com-boeking heb ik twee maal ge-annuleerd en opnieuw geboekt omdat het hotel almaar goedkoper werd.
Hiervoor werden geen kosten in rekening gebracht

Voor mijn komende reis(zelfde stad,zelfde hotel) was/is Booking ineens veel duurder($652,78+tax) dan Expedia (€ 309,00 totaal,vooruit betaald, gratis annuleren)

alberdinamud
09-12-09, 20:48
Ik heb al een paar keer met booking.com geboekt geen reserveerkosten en vaak maar 1 nacht als aanbetaling en de rest terplaatse betalen.super

pumi1000
19-10-10, 10:35
Booking.com werkt altijd prima. Wij hadden ook 1 hotel in Orlando via hun, 2 hotels via Ebookers en 1 rechtstreeks op Key West.