PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Stinsa: Onze (voorlopig) laatste Florida blog, nov. 2013



Stinsa
08-01-14, 20:39
Met de werelddealweken mail die vanochtend binnen kwam kreeg ik al snel weer de kriebels om weer te gaan :D Afgelopen maand november zijn we voor de 2de keer met onze -net twee jaar oud geworden- dochter weer naar Florida geweest, voor mijzelf ben ik ondertussen de tel een beetje kwijt maar ik geloof dat het de 15de keer was. Het is in ieder geval nog altijd even leuk om te gaan. Ik ben helemaal vergeten onze blog toen ook hier te delen! Dus bij deze nogmaals voor de liefhebbers aangezien ik met veel plezier die van jullie lees en er vaak leuke ideeen op doe of dat ook op mijn blog zo voor jullie is durf ik niet te beloven... :-)
En ik ga eens kijken of we misschien toch nog ergens wat tijd hebben om er nog even naar toe te gaan!

Link: http://2013tripusa.blogspot.nl/

Cindy1969
08-01-14, 22:19
Oh leuk, ik mis het echt om blogs te lezen, er zitten momenteel niet zoveel mensen in Florida die een blog bijhouden. Ga zo lekker slapen, maar ga er morgen of van het weekend even lekker voor zitten :-)
Dank je wel voor het delen!

Ritchie
09-01-14, 10:43
Erg leuke blog hoor, dit helpt mij de "winter" maanden door.
Dank je wel !!

Stinsa
09-01-14, 21:39
Bedankt! En ik zie dat jullie beide alweer bijna gaan!! Ik ben mijn man nog aan het overhalen... maar vrij nemen is niet altijd een optie en met werk te doen op vakantie is ook niet altijd even leuk dus misschien toch nog maar even wachten.

Cindy1969
09-01-14, 22:17
Ja, nog 3 weken, daarom is het zo leuk om weer een blog te lezen te hebben, ga het van het weekend even doen. Hopelijk kunnen jullie toch ook snel weer.

Moolenschotjes
09-01-14, 22:26
Net even bijgelegen op jullie blog... leest lekker weg.
Jullie hebben daar een super tijd gehad.

Stinsa
10-01-14, 09:23
dank je wel! ik zie er ongelooflijk veel taal en stijlfouten in staan hahaha maar ja het is vaak geschreven aan het eind van een zeer lange dag zullen we maar zeggen.... Voor wie nog meer wil lezen dit is die van 2012
http://www.2012tripusa.blogspot.nl/
toen begonnen met een kleine rondreis (New Orleans, Mobile, Carrabelle etc). November vind ik de fijnste tijd van het jaar om te gaan, vanwege het weer maar ook vanwege de feestdagen. Thanksgiving vieren we daar laatste jaren altijd en het kerstseizoen is mijn favoriet! Maar dit jaar gaan we denk ik in September of oktober want op deze manier geniet onze dochter niet van de Sinterklaas periode dat gaat een beetje langs ons heen.

beccie25
17-03-14, 22:31
heerlijk ik ga ook eens even lezen