PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nicor



nicor
08-01-14, 01:17
Hallo ik ben Nico en ga dit jaar alleen op vakantie naar Florida. In het verleden diverse malen met mijn ex partner in Florida geweest en twee jaar geleden met mijn huidige partner (voor haar was dit een eenmalig iets). Mijn partner gaat volgende maand voor +/- 5mnd vrijwilligers werk verrichten in Azië, zodat ik nu alleen op vakantie ga naar mijn geliefde Florida.

Omdat ik deze keer alleen op pad ga hoef ik met niemand rekening te houden en ga ik een "mannen" vakantie houden. Van af 2 maart ga ik voor 3wkn en wil veel "springtraining" wedstrijden gaan bekijken, ben namelijk een groot baseball liefhebber. De meeste stadions waar de wedstrijden worden gehouden zijn aan de Gulfcoast tussen Tampa en Fort Myers, daar wil ik dus ook op zoek voor accomodatie.

Is er iemand op het forum bekend met het fenomeen, overnachten bij particulieren? Ik wil namelijk eens wat anders proberen en niet perse in een hotel zitten, zeker gezien het feit dat in mijn uppie op pad ben. Ik ben al bekend met de website Airbnb, zijn er onder de forum gangers ook nog andere websites of mogelijkheden bekend?

Bij voorbaat reeds mijn dank voor de suggesties.