PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema jurlin: NY-Orlando-Miami, zomer 2014



jurlin
07-01-14, 11:22
hallo allemaal. Deze zomer gaan wij naar New York daarna naar Orlando en dan nog naar Miami. Behalve de parken ( we willen naar seaworld en disneyworld gaan) wat is nog meer super leuk om te doen in orlando en miami met 2 kinderen van 6 en 8 jaar. Ben heel benieuwd. We hebben ook een huurauto dus we kunnen los:p.

Tini
07-01-14, 11:53
Lekker vooruitzicht hebben jullie. Er is heel veel te doen, te veel om op te noemen en natuurlijk ook afhankelijk van wat jullie leuk vinden. Tip: lees de diverse blogs, daaruit zal je veel ideeen halen.
Succes met plannen!!

bluedolph1n
07-01-14, 12:24
Lekker vooruitzicht. :-) Het ligt er aan hoe lang je in Orlando zit, met een week bijvoorbeeld kom je met de Disneyparken, niet te vergeten de waterparken van Disney en Seaworld al een heel eind. Er is zoveel te doen in Orlando dat je dat nooit in 1 vakantie kunt proppen. ;) Je kunt bijvoorbeeld ook nog naar Legoland, Unversal studios, Gatorland. Of richting Daytona Beach, Kennedy Space Center etc. Blogs lezen vond ik zelf ook erg leuk om inspiratie op te doen. In Miami kun je eventueel Duck Tours doen, een tour met een amfibievoertuig door Miami, die zowel over land als water gaat. Succes met de voorbereidingen!

Ilse_
07-01-14, 19:26
Ook wij hebben datzelfde reis schema.... !!! Verder kan ik Discovery Cove aanraden voor een dagtrip.... Super park.

Als je t leuk vind kun je ons blog volgen.

P9ol
07-01-14, 22:24
Vooral veel blogs lezen voor de tips/ideetjes en voorpret.
Ik neem ook een notieblok erbij zodat ik het meteen kan opschrijven.
Nou had ik aparte tabjes van de plaatsen waar we heen zouden gaan en dan schreef ik het erbij.
Uiteindelijk hebben we de dingen eruit gehaalt die ons het leukst en/of lekkerst :p leken.
Klinkt misschien overdreven maar er is zoveel te zien en te doen in Florida.
Je kan natuurlijk niet alles doen en dan zit er maar 1 ding op: Gewoon nog een keer gaan:D

jurlin
08-01-14, 09:17
Bedankt allemaal. En ik ben ook van plan om een schema te gaan maken zodat we niks vergeten haha. Natuurlijk kunnen we niet alles zien maar we zullen ons vast niet vervelen. De kids vinden het ook helemaal geweldig want ze gaan naar disney haha.

kyra77
08-01-14, 18:15
ik lees hier dagelijks mee, en nu willen wij inderdaad ook eens een schema maken. Wij hebben een dochter van dan 11 jaar. Wij hebben 19 dagen te besteden.
Maakt het uit qua praktisch gebeuren. Vanaf miami richting key west, of eerst gelijk door naar Orlando?
Wij vliegen heen en terug naar Miami en willen dus een rondje gaan doen.

jurlin
09-01-14, 09:35
super leuk om de blogs van jullie te lezen

jurlin
09-01-14, 11:55
bedankt voor je tip ziet er erg gaaf uit discovery cove!!

jurlin
15-01-14, 09:26
we zijn in totaal 5 dagen in New York en 6 dagen in Orlando en 5 dagen in Miami. Bij aankomst in Orlando hebben we een auto dus kunnen we maar rondrijden hahaha. Het duurt alleen nog eventjes voor we gaan pffffff, we hebben zo''n zin maar de voor pret is natuurlijk ook al leuk!! We slapen trouwens telkens in hotels!!