PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: angel4

angel4
03-01-14, 21:44
Hoi allemaal, ik ben Angel 36 jaar, getrouwd en moeder van 2 kids...lekker burgerlijk ;)
Kom vanaf jongs af aan wegens familie bezoek (san Jose) al in Amerika, maar Florida is en blijft toch voor mij het leukste gedeelte van the States.
Ik lees jullie blogs altijd heel trouw vind het super leuk om te lezen en de tips zijn ook erg nuttig.
Wij gaan 18 april 2014 weer naar Florida voor 3 weken. Misschien wel leuk om zelf ook een blog aan te maken alleen weet ik nog niet precies hoe dat moet :confused:.
Groetjes Angel (ik ben trouwens niet echt burgerlijk hoor) :rolleyes:

Esther2013
03-01-14, 23:02
Welkom Angel, leuke vooruitzichten om weer naar Florida te gaan! ;)
Voor de beginnende blogger (zelf voor het eerst gedaan vorig jaar) kan ik blogspot van Google aanbevelen.
Die hebben kant en klare formats en is het een kwestie van tekst intikken en foto's uploaden. Handig is wel om een gmail account te hebben.
Veel Forumers gebruiken ook Wordpress of hebben een eigen website.
Ben wel benieuwd wat en waar je naar toe gaat in Florida?
gr Esther

Njit
04-01-14, 11:19
Welkom Angel.

De twee bekende blogsites zijn blogger en wordpress. Deze bestaan al jaren en zullen denk ik ook nog wel lang blijven bestaan. Beide bieden je ruim voldoende ruimte om foto's op te slaan, verschillende thema's etc etc. Zelf gebruik ik enkel Wordpress in combinatie met Livewriter op vakantie. Livewriter lijkt op Word en verkleint zelf al de foto's voor je. Je kunt dan met 1 druk op de knop je verslag uploaden. Je dient wel van te voren je blog in te richten qua thema, widgets etc..

Zie http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials-other#essentials=writerother en http://wordpress.com/ (je kunt deze volledig in het Nederlands gebruiken)

angel4
04-01-14, 14:46
Bedankt voor je tips Ester....! gr angel

angel4
04-01-14, 14:46
Hartstikke bedankt voor je antwoord Njit.
Gr Angel

Ritchie
04-01-14, 15:35
Heel veel plezier hier !!! en het maken en voorbereiden van een blog (blogger of blogspot of een andere) is altijd al leuke voorpret !

Moolenschotjes
09-01-14, 20:08
Leuk vooruitzicht hebben jullie. Ook wij zijn twee jaar geleden begonnen met het bijhouden van een reisblog.
Het is erg leuk om te doen en vooral als je leuke reacties krijgt van vrienden, kennissen en forum leden.

Laat je vooral niet afschrikken om zoiets op te zetten. Vandaag de dag is het vrij eenvoudig om dit te doen met Google Blogger welke Esther al heeft aanbevolen.
Je kunt het tegenwoordig ook al bijhouden met een app voor telefoon of tablet.

Veel plezier met het plannen van jullie vakantie en hopelijk zien we hier snel een reisblog adres van jullie voorbij komen ;-)