PDA

Bekijk Volledige Versie : Super Grover Season Pass



Lelli Kelly
06-12-13, 15:54
Zoals vorig jaar: de supergrover annual pass is weer on sale, zie de website http://sesameplace.com/en/langhorne/Season-Passes
Vorig jaar hebben een aantal forummers van deze aanbieding geprofiteerd, kan het even niet meer terugvinden hier (moderator:help!)

Michael66
06-12-13, 21:54
De voordelen van de pas: http://c0026106.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/48d382149432474e8d62039a40ca9f6e_web2014benefits.p df

http://imageshack.us/a/img19/8797/f4p1.jpg

mirretje
07-12-13, 14:26
lelli kelly wij hebben het er ook over gehad in een nieuw onderwerp wat ik aangemaakt had, parkeren bij de parken.

Toevallig had ik de dag ervoor op de site gekeken van sesameplace en toen waren ze nog 228 dollar dus dit scheelt echt wel.

Nu even een vraagje en misschien een hele stomme, maar ik zou het toch graag willen weten om vervelende situaties ter plaatse voor te zijn.
Mijn man had het idee om 1 supergrover jaarkaart te kopen zodat we de auto gratis kunnen parkeren. En dan voor de overige drie gezinsleden gewone kaarten te kopen bij attraction tickets direct. Voor ons is het parkeren het belangrijkste de overige voordelen hoeven niet echt.
Kan dit of moet je dan allemaal een supergrover kaart hebben als inzittende van de auto?

Esther2013
07-12-13, 19:46
Volgens mij moet dit lukken, het enige is dat er maar 1 iemand unlimited visits heeft.
Wij hadden deze pas vorig jaar ook en als je gaat parkeren hoef je maar 1 pas te laten zien en ook bij het afrekenen van de merchandise en preferred seating (!) laat je maar 1 pas zien!!
dus go for it!

Lelli Kelly
07-12-13, 21:47
@Mirretje: dat plan hebben wij ook! Moet volgens mij kunnen hoor! Ik heb nog even contact gezocht met Sesame Place ivm het inwisselen van het voucher dat je per email krijgt als je de pas koopt (mijn vraag was of je kunt inwisselen bij een ander park dan Sesame Place) Je moet dan bij Seaworld/Bush Gardens/Aquatica bij je eerste bezoek bij Guest Relations het voucher inwisselen voor de season pass op vertoon van je paspoort. Vraag me wel af hoe dat dan gaat bij het eerste bezoek ivm betalen van de parkeerkosten. Of ze dan genoegen nemen met het voucher.
Bijkomend voordeel van de pass is dat je ook nog 10% korting krijgt op food & merchandise.
Volgens mij krijg je in 2014 helaas geen preferred seating meer bij de shows.

mirretje
07-12-13, 22:38
O dat is dan duidelijk bij guest relations je pas ophalen. Dank voor het delen!! Denk dat als je verteld dat je je pas nog moet ophalen, ze daar niet al te moeilijk over doen bij het parkeren. Prefered seating kon ik idd ook niet meer vinden. Maar ben al blij dat je met parkeren niet elke keer hoeft te betalen. Dat gaat in de papieren lopen. Helemaal als je even een "kort" bezoekje brengt.

gudu
09-12-13, 11:30
wij kregen de echte kaarten thuisgestuurd per fed ex , per email was toen niet mogelijk . weet niet of dit veranderd is.

hou er rekening mee dat je dan niet naar het waterpark bij busch garden kan omdat deze bij geen enkele andere pas zit. wij vonden dit waterpark erg gezellig en leuk . koeltassen met eten mogen bv mee naar binnen en is meer een local waterpark wat wij als prettig hebben ervaren

LVO
21-12-13, 23:04
@gudu;
Waarom ben je van mening dat je met deze Super grover annual pass niet gratis bij Adventure Island waterpark naar binnen kan? Staat toch in de pdf gepost door Michael66 heeft gepost op 6 december? Te vinden in de regel onder "Benefits available at other parks"..

Lelli Kelly
29-12-13, 16:00
We hebben inmiddels 1 super grover season pass gekocht voor 2014. Het kost 140 euro zag ik net op de creditcardafschrijving. Is dus 26 euro duurder dan een 3 parks pass voor Seaworld, Aquatica en BG bij Attraction Tickets Direct.DE. Die 26 euro halen we er makkelijk uit met parkeren en 10% korting op eten in drinken in de parken. We hebben er nu al zin in!

gudu
29-12-13, 21:40
@gudu;
Waarom ben je van mening dat je met deze Super grover annual pass niet gratis bij Adventure Island waterpark naar binnen kan? Staat toch in de pdf gepost door Michael66 heeft gepost op 6 december? Te vinden in de regel onder "Benefits available at other parks"..

ik bedoelde voor mirretje die voor 1 persoon de groverpass wilde aanschaffen en voor de rest een andere combikaart maar de andere combikaart is zonder toegang tot het waterpark bij busch garden. het waterpark daar is wat ons betreft echt een aanrader. wij hadden afgelopen jaar de grover pas dus ik weet dat je daarme wel het adventure islandwaterpark mee in kan

Lelli Kelly
30-06-14, 09:21
Ik heb een vraagje voor de Forummers die ook de super grover annual pass hebben/hadden: hebben jullie geen problemen gehad met het gratis parkeren met je voucher? (Dwz wilden ze je niet eerst laten betalen?) Want we moeten bij het eerste SWpark bij de guestservice de voucher omwisselen voor een pas.

Nijntje
30-06-14, 19:45
Geen enkel probleem. Wij zijn de eerste keer naar Aquatica gegaan. Parkeren was gratis en preferred, en daarna de pas opgehaald en klaar is klara. Heel veel plezier en is echt een superpas. We hebben een hoop op parkeren bespaard hiermee.

Lelli Kelly
30-06-14, 21:40
Dank je Nijntje!

kobe_08be
29-07-14, 15:14
Ik heb nog een vraagje. Er staat special rates at discovery cove. Weet er iemand welke deze zijn?

oldgrumpy
29-07-14, 16:08
ik zie dat deze ook te koop is voor 2015
Maar ik vind niet veel info.
Er staat unlimited visits to 11 parks.
maar welke het zijn ?

Lelli Kelly
29-07-14, 16:20
Je hebt met de pas toegang tot Sesame Place in Langhorn, PA en SeaWorld® (FL, TX, CA), Busch Gardens® (FL, VA), Aquatica SeaWorld’s Waterpark™(FL, TX, CA), Water Country USA® (VA) and Adventure Island® (FL)

Aan het eind van het jaar is er meestal een actie dat je met korting de jaarpas kunt kopen.

Wat de special rates bij DC zijn weet ik niet. Misschien kun je een mailtje sturen naar Sesame Place.

corrus
29-07-14, 17:22
Zoals vorig jaar: de supergrover annual pass is weer on sale, zie de website http://sesameplace.com/en/langhorne/Season-Passes
Volgens mij heeft SesamePlace géén annual supergrover passen, maar uitsluitend supergrover seizoen passen.

senna
29-07-14, 21:16
1 januari tot en met 31 december is toch ook een jaar. Dat de pas niet pas ingaat op de datum wanneer je hem voor het eerst gebruikt wil toch niet zeggen dat het niet annual is. annual is jaar hoe je het ook interpreteerd en ik heb er ook mee en nooit problemen mee. vind trouwens 230 dollar aan de dure kant als ik dat mag zeggen.. o les al dat je dan de rest van dit jaar gratis naar binnen mag

Ok 1 ding idd ze heten seasonpasses..

gudu
23-08-14, 21:07
@senna;
ik heb in dec 2012 on sale gekocht voor ong 150 dollar . we zijn ong 13x ermee naar binnen geweest bij verschillende parken inclusief parkeren en preferred seating en korting op aankopen . vind het niet duur voor 11 parken , ook al maken wij gebruik van 4 parken . daarnaast zit je dan niet aan de 14 dagen vast van de andere combinatie tickets . wij gingen toen 3,5 week en konden dus op elk gewenst moment gaan

Nijntje
24-08-14, 10:15
Ik vind dit ook geen dure pas. Heb hem vorig jaar (voor gebruik afgelopen mei) gekocht toen hij voordeliger was, zo rond december... Heb er toen 143 euro voor betaald. Met al de keren dat wij geweest zijn, scheelt je dat met parkeren best veel. En de drempel is nog lager om even te gaan....

damian08
22-09-14, 17:47
Is de prijs voor volwassenen en kinderen hetzelfde? Ik vind de prijs echt meevallen..zeker met parkeren kunnen de kosten aardig oplopen zonder zo'n pas.

Lelli Kelly
23-09-14, 16:25
Het bedrag is volgens mij hetzelfde voor een volwassene en een kind. Als ik jou was zou ik even wachten met het kopen van een pas. Aan het eind van het jaar hebben ze een actie dat je met 20% een jaarpas kunt aanschaffen. Dat scheelt echt veel geld! Wij hadden afgelopen jaar 1 Super Grover pass gekocht (op naam van mijn man) waardoor we alle voordelen hadden van "preffered parking" maar ook korting op aankopen in de parken. Voor mijzelf en voor onze dochter hadden we "3 parken tickets" bij Attraction Tickets gekocht waarbij we Legoland tickets gratis kregen. Dus gewoon even goed kijken wat het meest voordelig is voor jullie gezin.
Succes met de voorbereidingen!

Marco Tiel
21-11-14, 21:35
Inmiddels zijn de passen weer te koop met 20 procent korting. Probeerde er eentje te bestellen maar dit lukte mij niet met een internationaal adres. Iemand een tip om deze alsnog aan te schaffen ?

Anthon14
21-11-14, 21:54
Als je de kaarten daar moet ophalen dan kun je gewoon een US adres gebruiken bij het invullen van het formulier.

Marco Tiel
21-11-14, 22:26
Als je de kaarten daar moet ophalen dan kun je gewoon een US adres gebruiken bij het invullen van het formulier.

Heb jij daar ervaring mee? Twee jaar geleden kon ik ze telefonisch bestellen maar dat feest is ook afgelopen. Ik heb eraan gedacht om ze per email te laten versturen en een us adres te gebruiken in mijn aanvraag. Ik ben Benieuwd of ik dan ook een id moet laten zien met hetzelfde adres erop vermeld

Anthon14
21-11-14, 23:19
Niet met deze kaarten bestellen maar wel met bestellingen bij winkels. Mits je geen gebruik maakt van een speciale aanbieding voor US citizen kan er toch geen probleem zijn ?

gudu
24-11-14, 16:22
ik heb toen geemailed en heb het daarna inderdaad telefonisch geregeld maar daarvoor moest je wel eerst emailen . uit het niets bellen lukte toen ook niet . je moest toen wel je nl adres geven omdat ze de kaarten per fed ex opsturen

Lelli Kelly
25-11-14, 18:05
Ik heb deze pas vorig jaar besteld en kreeg via de email een voucher. De voucher moest ik bij het eerste bezoek bij de guest service omwisselen voor de pas.
Ik heb dus niks thuisgestuurd gekregen. Maar misschien is dit inmiddels weer veranderd.

stijnec
03-12-14, 13:58
heb ook net geprobeerd een annual pass te bestellen, kreeg ook een foutmelding dat het product alleen voor inwoners van VS beschikbaar is, iemand al een bruikbare workaround gevonden?

A product in your shopping cart is restricted to residents of [AL,AK,AS,AZ,AR,CO,CT,DE,DC,GA,GU,HI,ID,IL,IN,IA,KS ,KY,LA,ME,MD,MA,MI,MN,MS,MO,MT,NE,NV,NH,NJ,NM,NY,N C,ND,OH,OK,OR,PA,RI,SC,SD,TN,UT,VT,VI,WA,WV,WI,WY]. You do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.

mblokland
03-12-14, 15:32
Ik zou even een mail sturen:

Dear Mr. xxxx,

Thank you for responding to my email. If you would like to call me with your credit card number I will be able to process those passes for you immediately. There will be an additional Processing and Shipping Fee of $20 to Federal Express the 2013 Sesame Place Season Passes.

I will be in the office until 3:15PM this afternoon and will return at 6PM until 8PM (Easter Daylight Savings Time). I will be in the office on Friday, December 28, 2012 from noon to 6PM.

I can be reached on 215.741.5385. I am unable to dial an international number from Sesame Place.

I will look forward to speaking to you soon.

Maggi Mellet Gray
Guest Correspondence Team
Maggie.gray@sesameplace.com
215.741.5385

stijnec
03-12-14, 15:45
dank je, mail verstuurd

Nijntje
25-11-15, 09:32
Voor de mensen die interesse hebben, ze zijn er weer met 20% korting!
En weer via de site te betalen.