PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema wehave: Florida 18 april tm 05 mei 2014



wehave
17-11-13, 13:10
Na onze Florida vakantie in 2012 gaan we in 2014 ook weer.
2015 was eigenlijk de bedoeling maar door mijn vriendin hier en daar te bewerken gaan we een jaartje eerder :D
De kids hadden niet veel overtuiging over.

Ons schema staat eigenlijk al helemaal vast.

17 april tm 05 mei

17 april Duss hotel
18 april tm 28 april Vlucht Duss-Orl/villa Kissimmee
28 april tm 02 mei Disney Bahama cruise
02 mei tm 05 mei Disney Hotel Art of Animation
05 mei vlucht Orl- Ams

Aangezien we de laatste week een echte Disney week hebben gaan we tm 28 april geen Disney doen.
We gaan vooral de andere parken bezoeken.
Ik ben al tig keer in Orlando geweest maar vreemd genoeg nog nooit in Universal Studios dus daar gaan we zeker een paar keer naar toe.

plan is zeker 2 keer naar Universal , 1 keer Aquatica en misschien Busch Gardens en/of Seaworld.

Ik zit te denken aan de Park Orlando Combo Ticket van attraction tickets direct.
Daar zitten Universal Studios®, Universal’s Islands of Adventure®, SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay in voor 14 dagen.

Maar is dit wel slim?
Als Busch Gardens en/of Seaworld niet door gaan kan ik volgens mij beter los boeken?

Sniper
18-11-13, 07:29
Ik zit te denken aan de Park Orlando Combo Ticket van attraction tickets direct.
Daar zitten Universal Studios®, Universal’s Islands of Adventure®, SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay in voor 14 dagen.

Maar is dit wel slim?
Als Busch Gardens en/of Seaworld niet door gaan kan ik volgens mij beter los boeken?

Mijn persoonlijke mening is dat je Busch Gardens en Seaworld MOET laten doorgaan ;-), dat zijn namelijk de mooiere parken. Deze parken hebben tevens een samenwerkingsovereenkomst (zelfde eigenaar?) dus je kunt redelijk goedkoop een combinatieticket kopen bij de gate.
De twee Universalparken (Universal`s Island of Adventure ben ik ook nog niet geweest trouwens) zijn zeker de moeite waard, die kun je ook als combinatie boeken bij de gate. Of het veel verschil maakt met een Park Orlando Combo Ticket weet ik niet. Zelf koop ik altijd ter plaatse een ticket...zo zit ik ook nergens aan vast. Maar dat is persoonlijk;-) We gaan namelijk ook wel eens met bevriende Amerikanen mee, die krijgen sowieso korting omdat ze inwonenden zijn van de staat Florida, en dan liften onze kinderen mee op hun discount. Dat scheelde de laatste keer zo`n 250 dollar!!

Grtz Allard

wehave
18-11-13, 11:06
Mijn persoonlijke mening is dat je Busch Gardens en Seaworld MOET laten doorgaan ;-), dat zijn namelijk de mooiere parken. Deze parken hebben tevens een samenwerkingsovereenkomst (zelfde eigenaar?) dus je kunt redelijk goedkoop een combinatieticket kopen bij de gate.
De twee Universalparken (Universal`s Island of Adventure ben ik ook nog niet geweest trouwens) zijn zeker de moeite waard, die kun je ook als combinatie boeken bij de gate. Of het veel verschil maakt met een Park Orlando Combo Ticket weet ik niet. Zelf koop ik altijd ter plaatse een ticket...zo zit ik ook nergens aan vast. Maar dat is persoonlijk;-) We gaan namelijk ook wel eens met bevriende Amerikanen mee, die krijgen sowieso korting omdat ze inwonenden zijn van de staat Florida, en dan liften onze kinderen mee op hun discount. Dat scheelde de laatste keer zo`n 250 dollar!!

Grtz Allard

Seaworld ben ik vorige keer ook geweest en dat was niet echt mijn soort park, ik zou alleen terug willen om de attracties nog een keer te doen.
Van de shows vonden we de met honden / katten etc nog het leukst , het is dus niet echt ons soort park.
Bush garden staat wel nog op het verlang lijstje.

Mijn nicht woont ook in Orlando, kan die ook voor mij tickets kopen en moet ze ook mee naar binnen in de parken?
Waarschijnlijk wel natuurlijk maar ik zal haar is bellen om te kijken als ze nog wat kan regelen.