PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jessica0309



Jessica0309
08-11-13, 08:14
Hoi Floridagangers,

mijn naam is Jessica, 33 jaar, getrouwd en 2 kids (5 en 3)

Mijn eerste orlando ervaring was in 2002 en in 2005 op huwelijksreis geweest naar deze super plek!

Planning is om in 2017 weer terug te gaan (12,5 jaar getrouwd), met de kids en waarschijnlijk gaan mijn ouders dan ook mee. Dus volop voorpret. Maar wachten duurt zo lang....

heel misschien aankomend jaar nog ff een weekje met mijn man, maar dat is nog niet zeker.

ik heb al veel geleerd van dit forum en lees met veel plezier alle topics.

groetjes Jessica

Ta2 Gerrit
08-11-13, 09:04
Hallo Jessica, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Floridaforum.

2017, dan heb je nog volop tijd om alles van dit forum te doorgronden, en dus hopelijk een heleboel vakantievoorpret. Met zo'n gezelschap is het bijna vanzelfsprekend dat je gaat voor een fijne villa met alles er op en er aan, zwembad, gameroom etc. Ook daar kun je veel over lezen op het forum.

En ook aanbiedingen voor een weekje verkenning komen regelmatig voorbij, zoals onlangs bij Arke.
Ik wens je veel plezier met de voorpret op dit gezellige forum.

Njit
08-11-13, 09:45
Arke heeft inderdaad regelmatig aanbiedingen voor vlucht + hotel voor spotprijzen. Moet je wel flexibel zijn in je vertrektijden en Last Minute kunnen vertrekken. Die aanbiedingen komen regelmatig voorbij op http://ticketspy.nl/ en uiteraard ook hier op het Forum.

Moolenschotjes
10-11-13, 11:47
Je hebt in ieders geval een leuk vooruitzicht Jessica en 2017, dan heb je absoluut voldoende tijd om alles uit te zoeken en te plannen.
Veel leesplezier op dit forum.