PDA

Bekijk Volledige Versie : Toegang avondevent



ronell
04-11-13, 17:08
Op 3 december willen wij graag naar MK. Nu zie ik in de agenda dat de openingstijden van 9.00 uur tot 17.00 uur zijn. s' Avonds is er een M.K. kerstparade van 17.00 uur tot 0.00 uur. Daarvoor heb je een ander kaartje nodig. Mijn vraag is hoe komen alle mensen nu uit het park. Is het mogelijk dat je blijft voor de avond en geen avondkaartje nodig hebt? Ik kan me niet voorstellen dat ze alles kunnen controleren of iedereen er wel uit is. Volgens mij kan je nl. ook al met je avondkaartje om 16.00 uur het park in. Weet iemand hoe ze dit doen?

Njit
04-11-13, 17:55
Ik neem aan dat je het over de MVMCP hebt: https://disneyworld.disney.go.com/events-tours/magic-kingdom/mickeys-very-merry-christmas-party/

Disney heeft hier al jaren ervaring mee dus ook hier is een systeem voor:


The official hours of Mickey's Very Merry Christmas Party (MVMCP) are 7 p.m. to midnight. However, guests attending the party are admitted as early as 4 PM. The turnstiles on the right hand side are used for party guests and the turnstiles on the left are used for day guests. Note: even though you may enter the park before the party starts, the special events do not begin until 7 p.m.


In previous years, the park would close and then reopen. Now the park stays open through regular closing time. Be sure to get a special MVMCP wristband before 7 p.m. Cast Members will direct guests without the bands to leave the park.]

Dus heel simpel: geen bandje = park verlaten. Kom je om 16:00 al met je avond-kaartje dan heb je een aparte ingang.

Mushu
04-11-13, 18:44
Er staan op heel veel plekken in het park medewerkers die controleren of je een bandje om je pols hebt, ook bij de attracties. Dus je kan idd blijven zonder polsbandje maar dan kan je nergens in en moet je ergens onopvallend gaan staan waar niemand je controleert. Maar dat wordt absoluut niet gewaardeerd door bezoekers die flink hebben betaald voor het feest.

Stinsa
04-11-13, 20:48
Als je een hopper gekocht hebt kan je natuurlijk ook al de hele dag in het park zijn en dan nog een apart kaartje er bij kopen voor de avond openstelling. Dat hebben wij ook zo gedaan voor over 10 dagen.

ronell
05-11-13, 20:07
Bedankt voor jullie antwoorden. Wij gaan 's avonds. Lekker de kerstsfeer proeven. Moeten we verder nog ergens rekening mee houden? Wel en niet doen?

Mushu
05-11-13, 21:51
Niet pas om 19u komen maar vanaf 16u (als je alleen een kaartje voor het feest hebt is dat de tijd dat je naar binnen mag). Dan kan je eventueel al wat attracties doen, sommige zijn tijdens het feest gesloten dus die kan je dan ook doen. Een plannetje maken adhv de timesguide voor het feest, welke shows wil je gaan zien en natuurlijk mag je de speciale parade niet missen. Veel restaurants zijn ook gesloten of er is geen plek meer dus houdt daar rekening mee. Reserveringen zijn vaak ook al niet meer mogelijk op korte termijn. Wij eten in de middag altijd wat uitgebreider zodat we in de avond gewoon met een patatje oid verder kunnen. Verder lekker genieten, vooral van de speciaal voor het feest georganiseerde dingen want die zijn er op andere momenten natuurlijk niet.