PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels in mei op voorhand boeken of niet



Elliekeuh
04-11-13, 16:43
Wij gaan van 21/05/14 tot 04/06/14. Ik heb een route uitgestippeld die we waarschijnlijk wel ongeveer zullen volgen maar ik vraag mij af of we er beter aan doen om de hotels al vast te leggen of ter plaatse te kijken wat er nog beschikbaar is.
Heeft er iemand ervaring of ideeën? De eerste nacht zou ik wel zo ie zo vastleggen, kwestie van dan toch op ons gemak te zijn.

Lavie74
04-11-13, 21:40
Er zijn zoveel hotels! Op voorhand boeken hoeft echt niet. Wij hebben in het hoogseizoen gewoon op de dag zelf via priceline.com geboekt. Maar dat kan ook vast via booking.com op de dag zelf. Dus neem een tablet of laptop mee. In je hotel, bij Mc Donalds of onderweg heb je internet.

Njit
04-11-13, 21:46
Ligt er ook een beetje aan WAAR je wilt slapen. Plaatsen als Miami, Key West en de rest van de Keys kunnen last-minute erg prijzig zijn.

WendyFL
05-11-13, 00:00
Het is geen drukke tijd lijkt me, dus ik zou ook niet boeken. Juist een ideale tijd om met coupons goede deals te sluiten!

marjolijne
05-11-13, 08:48
Je kan ook met boekjes zoals http://www.roomsaver.com reizen.
Dan kan je onderweg naar je bestemming een hotel zoeken.
En zit deze onverhoopt toch vol, dan staat de buurman er vaak ook in.

Wij zijn een paar keer in Mei/ Juni geweest en hebben toen ook met de boekjes gereisd.

Elliekeuh
05-11-13, 09:51
Wel ja we zouden ook miami en Key West willen aandoen. Zou ook dit haalbaar zijn? We zitten blijkbaar wel met memorial day in onze vakantie.
Ipad en Iphone gaan zo ie zo mee dus mogelijkheid voor internet enz zullen we zeker wel hebben.
Dus jullie zouden het zo laten en lekker vrij zijn en zien waar we uitkomen.

Iemand ervaring met in motels te slapen?

Ta2 Gerrit
05-11-13, 10:31
Ik zou voor het weekend van Memorial Day geen risico nemen en die wel op voorhand boeken, zeker als het in Key West zou zijn. Verder, zoals al gezegd, geen probleem.
Wij hebben al vaak in motels geslapen, van sleezeback tot "normaal" en dat is goed te doen. Er zijn ketens (Motel 6, Super 8 etc.) met goed verzorgde, functionele kamers zonder poespas, maar wel altijd Wifi, maar ook hele leuke individuele motels, mom&dad style. En natuurlijk de, zoals je ze in de film ziet, wat minder fraaie. Maar als de kamer schoon is en het bed fris, kun je daar zeer goed vertoeven.

Elliekeuh
05-11-13, 10:57
We zouden ons het weekend van memorial day in miami bevinden waarschijnlijk.
Bedankt voor al de hulp al, we gaan dan best eens bekijken voor een hotel voor dat weekend.