PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandstalige plattegronden



Bosevents
02-11-13, 16:37
In de parken krijg je altijd een plattegrond. Op deze plattegronden staan vaak korte omschrijvingen van de attracties
nu wil ik mijn zoontje graag voor de komende vakantie de attracties laten bepalen.
Zijn er per park Nederlandse plattegronden met uitleg per attractie te vinden. Google laat me in de streek ;)
Of uitleg per attractie in Nederlands per park op een website mag natuurlijk ook

ben benieuwd

corrus
02-11-13, 16:59
Nederlandse folders van de Attractieparken kun je wel vergeten, van de totale jaarlijkse bezoekers in Orlando, maakt Nederland nog niet eens 1% uit.

elstars
02-11-13, 17:17
In de Capitool reisgids Florida staat een beschrijving van ieder park met de attracties daarin. Misschien kun je deze combineren met de bestaande plattegronden. Wij hebben de reisgids uit 2007, maar er is inmiddels volgens mij ook al een nieuwe editie. Dan heb je in ieder geval Nederlandse omschrijvingen van veel attracties.

Mushu
03-11-13, 21:54
Waarom gebruik je de wdw planning dvd niet? Die is op youtube te vinden en daar zijn vast nog veel meer filmpjes te vinden van de attracties. De kinderen van mijn zus (7 en 9 jaar) keken bijna eke avond naar de park tips op de tv toen we in het Disney resort verbleven en kende zo elke attractie al voordat ze er daadwerkelijk in geweest waren! Ze wisten precies te vertellen welke attractie ze graag wilden doen.

Njit
04-11-13, 08:56
Of je besteld het complete DVD pakket in de FF Shop: http://goo.gl/maiEgY

Moolenschotjes
12-11-13, 21:56
Afgelopen zomer zijn wij ook naar Florida geweest met de kinderen en heb hiervoor een RoadBook gemaakt waarin "vertaalde' informatie staat.
Wellicht heb je er ook iets aan voor jullie vakantie? Je kan het downloaden.

Veel plezier met het plannen van de vakantie.

Bosevents
13-11-13, 00:02
Super. Dit is echt te gek.
Bedankt hier ga ik zeker gebruik van maken ...